Nyt Juventus-bud på Danilo
REAL skrev: Jeg savner i den grad en stillingtagen til situationen. Vi er et stort forum, hvor alle kan være enige om, at Danilo har skuffet fælt (pris kontra præstationer).
Han har skuffet, ja! Men er det tiden at sælge ham nu? Hvad er alternativet? - egne rækker eller et bud på en erstatningen udefra (for de ca 20mio€).
Det er trættende at læse gang på gang, at der ønskes et salg, hvis ikke der følger lidt åbning til debat med.
Fair nok, jeg synes dog bare den debat har kørt længe. Jeg synes Nacho har dækket den kant bedre end Danilo har, når han har fået chancen. Det efterlader dog et hul og jeg ser helst, som Pelle påpeger, at vi finder en fuldgod erstatning for ham, helst en yngre spiller, som Theo på VB. Jeg er dog klar over at det ikke er helt nemt at finde den spiller, så Danilo skal ikke afsted før den person er fundet.
Men det er jo ikke holdbart at have en spiller som Danilo, der sikkert ville gøre det bedre i Juventus ol.lign., men i Real Madrid går det altså ikke med okay præstationer i mindre vigtige kampe når man er den dyrest indkøbte forsvarsspiller og planen er at man skal kæmpe på lige fod med Carvajal, som vi alle kan blive enige om er niveauer over. Vi kommer altså ikke til at se Danilo starte en vigtig CL- eller La Liga kamp foran Carvajal, med mindre han er skadet. Det er ikke holdbart for Real Madrid eller Danilo, i længden.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Han er stadig ung - blot 25 - og har potentielt set mange år foran sig - og skal man betale ekstra for en yngre løsning (i øvrigt, hvem?) - der måske kommer op på internationalt topniveau?
For mig giver det slet, slet ikke mening at sælge Danilo, der trods alt i slutningen af sidste sæson fandt storspil frem og leverede ganske godt. Jeg sad da ikke og savnede Carvajal i hans skadesperiode?
Danilo lider, som jeg har skrevet før, af, at for mange brugere herinde dømmer ham for en række dårlige måneder fremfor at se på perspektiver, hans historik (i bl.a. Porto), og det faktum, at han faktisk overordnet set har været aldeles kompetent.
Jeg håber virkelig, at vores ledelse er noget mere afbalancerede ...
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Jakobsif555
- Ekspert bruger
-
Det gør det vel, hvis vi har Ramos ude med karantæne og Varane ude med skade? I mit hoved kræver en 4-backkæde 4 reserver over en hel sæson, med så mange kampe som vi går ind til.Hugol skrev: Det læste jeg i første omgang men det fjerner altså ikke muligheden at bruge ham som højre back
Hvis der er noget man gang på gang kan græmmes over ved denne klubs fans, så er det den manglende støtte til spillerne i klubben i tilfælde af modgang. Gu' fanden har jeg en aktie i Danilo, ligesom jeg har en aktie i hvert enkelt spiller og deres velbefindede, og derfor et forsvar mod uberettiget kritik der oftest grænser til det absurde.
Navas interviewet er et strålende eksempel på hvad støtte i modgang har af betydning for spillerne og deres præstationer.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Jakobsif555 skrev:
Det gør det vel, hvis vi har Ramos ude med karantæne og Varane ude med skade? I mit hoved kræver en 4-backkæde 4 reserver over en hel sæson, med så mange kampe som vi går ind til.Hugol skrev: Det læste jeg i første omgang men det fjerner altså ikke muligheden at bruge ham som højre back
Det er da også worst case scenario. Går du så også ud fra at Carvajal og Marcelo er skadet samtidig ?
Har valgt at takke af på forum!
- Jakobsif555
- Ekspert bruger
-
Ved ikke om jeg vil kalde det worst case, sandsynligheden for scenariet er vel ikke særlig lav? I mit hoved er det bare hovedløst at have en trup med kun 7 forsvarspillere når det slet ikke er noget problem at have 8. Hvorfor tage chancen?Hugol skrev:
Jakobsif555 skrev:
Det er da også worst case scenario. Går du så også ud fra at Carvajal og Marcelo er skadet samtidig ?
Det er jo ikke fordi jeg er enig i at Nacho sagtens kan agere højreback, men så skulle man have beholdt D. Llorente.
@Zyconith
Nu ved jeg ikke hvem du henvender dig til, men synes der skal være plads til kritik at spillere, uden at man er dårlig fan, eller ikke støtter spillerne. Det skal selvfølgelig ikke være helt urimeligt, men jeg synes kritikken af Danilo er berettiget, han har været her i to år og har ikke leveret og det er tydeligt at se trænerstaben er af samme opfattelse.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Hugol skrev:
Jakobsif555 skrev:
Worst case er oftest scenarier, der aldrig sker. Men dette er jo netop sket i sidste sæson, hvor både Varane og Pepe sad længe ude med skader. Lad nu være med at skrive som om det er en by i Rusland, når scenariet forekom for mindre end 6 måneder siden.
Ydermere var både Ramos og Nacho i karantænefare i den periode, så dit scenarie er ren utopi, det er ganske enkelt for stort et gamble.
"Maybe they hate me because I'm too good."
#TheDaniloEffect
#GrandeDanilo
¡Hasta la Victoria Siempre!
REAList skrev: 2 år i Madrid = 2 CHL
#TheDaniloEffect
#GrandeDanilo
#GrandeDanilo
Pelle skrev:
Hugol skrev:
Jakobsif555 skrev:
Worst case er oftest scenarier, der aldrig sker. Men dette er jo netop sket i sidste sæson, hvor både Varane og Pepe sad længe ude med skader. Lad nu være med at skrive som om det er en by i Rusland, når scenariet forekom for mindre end 6 måneder siden.
Ydermere var både Ramos og Nacho i karantænefare i den periode, så dit scenarie er ren utopi, det er ganske enkelt for stort et gamble.
Ja det forekom for 6 måneder siden, men ærligt talt så vandt vi to titler med worst case scenario. Dvs at worst case scenario faktisk ikke er helt skidt.
Har valgt at takke af på forum!
Hugol skrev:
Pelle skrev:
Hugol skrev:
Jakobsif555 skrev:
Ja det forekom for 6 måneder siden, men ærligt talt så vandt vi to titler med worst case scenario. Dvs at worst case scenario faktisk ikke er helt skidt.
Nej, men der havde vi jo netop også Danilo?! Undskyld mig, men du er f***** umulig at diskutere noget som helst med, jeg sidder og bliver helt rasende bare af at læse dine indlæg. Det er da utroligt. Jeg er virkelig på vippen til at give dig en sviner af en anden verden, for du er fandme frustrerende at diskutere med :-D
Nu puster jeg lige ud engang, og så prøver du at se tingene i et lidt større perspektiv fra den anden side af bordet, kan vi ikke aftale det?
"Maybe they hate me because I'm too good."