Nyt Juventus-bud på Danilo
Hugol skrev:
Fondo_Sur skrev:
Hugol skrev: Carvajal spillede ikke sin bedste sæson men det var ikke en dårlig sæson. Indkøbet af Danilo kan ikke forsvares og fil også kritik af flere inden Danilo trådte ind på Bernabeu første gang. Maldini undrede sig gevaldigt.
Danilo gav nogenlunde ligeså meget mening som Theo Hernandez giver nu. Jeg forstår ikke den store debat om Danilo efterhånden. Han er formodenligt glad i klubben og udvikler sig sportsligt.
Kan du ikke uddybe det med Theo. For mig er der nemlig stor forskel på de to spillere. Theo er ikke købt ind til at slå Marcelo af holdet men at udvikle sig så han kan tage over og give pause til brasileneren. I øvrigt er det p.... irriterende at han ikke er blevet officelt endnu. Så se at kom af med Coentrao.
Har da set Coentrao i en Sporting trøje. Eller...
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg lægger generelt ikke meget i rygter denne sommer, må jeg medgive, men AS virker meget sikre.
Prisen skulle være 20 mill. €, så der er skåret lige over en trediedel af den pris, Madrid måtte lægge på bordet hos Porto for to år siden.
Så hverken økonomisk eller sportsligt synes jeg, man kan sige, Danilo har været en stor gevinst for Madrid. Ærgerligt for han virker som en sød og sympatisk fyr.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Han har skuffet, ja! Men er det tiden at sælge ham nu? Hvad er alternativet? - egne rækker eller et bud på en erstatningen udefra (for de ca 20mio€).
Det er trættende at læse gang på gang, at der ønskes et salg, hvis ikke der følger lidt åbning til debat med.
Har valgt at takke af på forum!
Hugol skrev: Alternativet er Vallejo der sagtens kan spille HB eller Tejero hvis ikke han udlejes til Getafe.
Det er jo ikke holdbart. Vallejo skal naturligvis ikke spille HB, når han er udset til at være en del af et kritisk 4-mands CB. Varane er alt for meget skadet, Ramos har stadig hjerneblødninger og medfølgende karantæner. Der SKAL være 4 mand til at dække de to pladser, sidste sæson viste netop, hvor skrøbelige vi var, da kun Nacho og Ramos var tilbage og begge var i fare for karantæne i hhv. CL og ligaen.
Tejero er jo ikke en bedre HB end Danilo, nu må galskaben simpelthen stoppe. Selvfølgelig skal Danilo ikke skydes af til 20 mio euro, medmindre man har i sinde at hente en fuldgod erstatning fra en af de stærkeste ligaer. Det vil være mere end almindelig dumt, især fordi Carvajal har haft sin del af skader og karantæner i sidste sæson.
Der er stor forskel på Danilo og Carvajal. Men der er ligeså stor på Danilo og Tejero. Jeg vil ikke begræde, hvis Danilo røg til Juventus eller Chelsea. Men erstatningen for ham skal være bedre end det, vi kommer fra. Og der er Tejero altså ikke løsningen endnu.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Der er ingen der har sagt at Tejero er en bedre højre back end Danilo. Real Madrid har i øvrigt ikke i sinde at hente en erstatning for Danilo når man altså har disse to løsninger.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Fixed.