Ceballos-handel offentliggøres på mandag

5 år 2 måneder siden #13 af SR4

Sahinovic skrev: Hvorfor er det at der lige pludseligt ikke er plads til Kovačić, når han lige umiddelbart er bedre og har et langt større potentiale end både Llorente og Ceballos? Han er langt foran de to, men bliver af uforklarlige årsager stillet tilbage i køen.

Hvor ved vi fra at han er bagerst i køen?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #14 af Sahinovic

SR4 skrev:

Sahinovic skrev: Hvorfor er det at der lige pludseligt ikke er plads til Kovačić, når han lige umiddelbart er bedre og har et langt større potentiale end både Llorente og Ceballos? Han er langt foran de to, men bliver af uforklarlige årsager stillet tilbage i køen.

Hvor ved vi fra at han er bagerst i køen?

Det bliver han forhåbentligt heller ikke, men der er jo en bruger der skriver at der lige pludseligt ikke er plads til Kovačić.

Florentino Pérez

5 år 2 måneder siden #15 af Kassow-Rossing
Lad mig prøve på denne måde. Hugol hvad er din kilde på Kovacic? Er der reelt set en interesse for klubben i at sælge ham?

Jeg tror meget står og falder med om man får solgt James og om man får afsat Cabellos et enkelt år på leje i en anden klub.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

5 år 2 måneder siden #16 af Brylle
Jeg kan ikke se, at et salg af James eller et køb af næsten hvilket som helst talent i verden skulle sende Kovacic væk fra holdet. Jeg synes virkelig han har udviklet sig enormt det sidste halve års tid. Der er kommet mere slutprodukt på hans spil og han formår i højere grad at diktere spillet, når han får lov at spille. Jeg ser ham som den naturlige arvtager for Modric, og jeg er overbevist om, at det bliver til endnu mere spilletid i næste sæson, for Modric bliver ikke yngre og skal vises. Kovacic skal ikke længere tilbage i køen, men derimod have mere ansvar for at vores spil fungerer, når han spiller. Hans drev med bolden, aggressive stil og glimrende højrefod skal nok sikre os mange point i næste sæson. Ceballos kan blive rigtig god, men han kan ikke slå Kovacic af.
Følgende bruger(e) sagde tak: Mathiaska

5 år 2 måneder siden #17 af Hugol

Kassow-Rossing skrev: Lad mig prøve på denne måde. Hugol hvad er din kilde på Kovacic? Er der reelt set en interesse for klubben i at sælge ham?

Jeg tror meget står og falder med om man får solgt James og om man får afsat Cabellos et enkelt år på leje i en anden klub.

Det er et rygte som jeg lagde ud med at skrive.

Når der addes to midtbane spillere til truppen så skal der jo også fjernes to. Og i mine øjne står Kovacic som rosinen i pølseenden ved siden af James. Det er ikke fordi jeg synes han er dårlig eller han ikke passer på holdet. Det handler udelukkende om at man har valgt at satse på Ceballos og Llorente.

Kovacic har hele tiden stået i skyggen og det vil han også gøre næste sæson. Det er det samme problem Danilo og Morata har blot vil Kovacic stå med endnu et større arbejde for at få fast spilletid.

Det er overkill at have Kroos, Modric, Casemiro, Llorente, Ceballos og Kovacic til 3 pladser. Og vi ved godt at Isco eller Asensio også vil blive tilføjet til disse pladser.

Skal spillerne udvikle sig så skal de have spilletid og det vil også koste hos Kovacic at Ceballos og Llorente skal være i truppen.

Jeg ville ønske at man brugte Kovacic meget mere men så bliver det på bekostning af nogle andre. Det er helt fint at have en bred trup, men ikke for bred!

Har valgt at takke af på forum!

5 år 2 måneder siden #18 af Mathiaska

Hugol skrev: Kovacic rygtes til Tottenham til ca 25 millioner. Det giver mening at sælge ham nu hvor Ceballos hentes ind.

Kilde? Ikke at det rygte egentlig er 2 sekunder værd..

5 år 2 måneder siden #19 af Salix7
Efter som Llorente stadig ikke er blevet præsenteret, kan man så forestille sig, at han bliver lejet ud i endnu en sæson? Det vil give plads til de resterende spillere, og til sæsonen efter kan man sælge Modric, hvorefter kabalen går op? Ikke at jeg er fan af et salg af Modric, men ellers bliver der virkelig pres på flere af vores spillere:(

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

5 år 2 måneder siden #20 af Mathiaska

Salix7 skrev: Efter som Llorente stadig ikke er blevet præsenteret, kan man så forestille sig, at han bliver lejet ud i endnu en sæson? Det vil give plads til de resterende spillere, og til sæsonen efter kan man sælge Modric, hvorefter kabalen går op? Ikke at jeg er fan af et salg af Modric, men ellers bliver der virkelig pres på flere af vores spillere:(

Jeg tror heller ikke det er givet, at Llorente spiller 'hjemme' næste sæson, slet ikke efter købet af Cabellos.
Et salg af Modric? Makker, hell no. Vi snakker om verdens måske bedste CM.

5 år 2 måneder siden #21 af Kassow-Rossing

Brylle skrev: Jeg kan ikke se, at et salg af James eller et køb af næsten hvilket som helst talent i verden skulle sende Kovacic væk fra holdet. Jeg synes virkelig han har udviklet sig enormt det sidste halve års tid. Der er kommet mere slutprodukt på hans spil og han formår i højere grad at diktere spillet, når han får lov at spille. Jeg ser ham som den naturlige arvtager for Modric, og jeg er overbevist om, at det bliver til endnu mere spilletid i næste sæson, for Modric bliver ikke yngre og skal vises. Kovacic skal ikke længere tilbage i køen, men derimod have mere ansvar for at vores spil fungerer, når han spiller. Hans drev med bolden, aggressive stil og glimrende højrefod skal nok sikre os mange point i næste sæson. Ceballos kan blive rigtig god, men han kan ikke slå Kovacic af.

Jamen vi er helt på bølgelængde. Jeg tror ikke der er mange Madridistas, der ønsker Kovacic væk. Jeg gør i hvert fald ikke.

Men nu er det engang sådan, at der kun må være 11 på banen af gangen. Så hvis der købes spillere til truppen, så giver det færre spilleminutter til de andre i gennemsnit.

Alternativt kan man købe en spiller og ikke bruge ham = Så giver det samme spilletid til de andre spillere uændret af købet. Men så rådner indkøbet op på tribunerne. Det gavner heller ingen.

Ergo må der sælges, når der købes. I hvert fald når midtbanen i forvejen er overbefolket. Personligt håber jeg på en udlejning af Ceballos.

Sidste redigering: 5 år 2 måneder siden ved Kassow-Rossing.

5 år 2 måneder siden #22 af Dios
Hugol skrev:

Det er et rygte som jeg lagde ud med at skrive.

Når der addes to midtbane spillere til truppen så skal der jo også fjernes to. Og i mine øjne står Kovacic som rosinen i pølseenden ved siden af James. Det er ikke fordi jeg synes han er dårlig eller han ikke passer på holdet. Det handler udelukkende om at man har valgt at satse på Ceballos og Llorente.

Kovacic har hele tiden stået i skyggen og det vil han også gøre næste sæson. Det er det samme problem Danilo og Morata har blot vil Kovacic stå med endnu et større arbejde for at få fast spilletid.

Det er overkill at have Kroos, Modric, Casemiro, Llorente, Ceballos og Kovacic til 3 pladser. Og vi ved godt at Isco eller Asensio også vil blive tilføjet til disse pladser.

Skal spillerne udvikle sig så skal de have spilletid og det vil også koste hos Kovacic at Ceballos og Llorente skal være i truppen.

Jeg ville ønske at man brugte Kovacic meget mere men så bliver det på bekostning af nogle andre. Det er helt fint at have en bred trup, men ikke for bred!

Skal vi ikke være enige om, at det er din subjektive mening? Du skriver det bare som sandheden, at klubben vil af med Kovacic. Klubben har ikke valgt at satse på Ceballos eller Llorente fremfor Kovacic. Llorente var et nødvendig køb, da ingen andre er gode nok som 6'er. Ceballos skal jo heller ikke slå Kroos eller Modric af, eller jo, hvis han er bedre end dem, men han er vel tiltænkt bredden til at starte med, og det samme med Llorente. Så må man tage den derfra.

Hvorfor er det overkill at have 2 spillere til hver position på midtbanen, men ikke til forsvaret? Jeg behøver vel ikke at nævne at det netop lige var denne her model, som gjorde, at Varane og Carvajal f.eks. slog igennem. Kovacic eller Ceballos' tid er ikke kommet endnu, men i mellem tiden er det jo vigtigt, at der er kvalitet til at tage overfor Casemiro, Kroos og Modric.
Det ligner jo heller ikke at Asensio's udvikling er ved at gå i stå, fordi han ikke spiller hveranden kamp. Alene det at træne hverdag med de bedste gør underværker, og jeg er personligt selv helt vild med vores nye stil. Der er tanke bag enhver handel, og de unge bliver ikke kastet for løverne med det samme. De kan gemmes og modnes i tålmodighed, og levere så fremragende som vores sekundære spillere gjorde sidste sæson.

Jeg kan slet ikke se problemet i, at have 2 spillere til hver position, hvis det vel og mærke ikke er 2 verdensklasse spillere som skal kæmpe om pladsen. Ceballos bliver en kæmpe succes, men man må ikke glemme at springet fra Betis til Real Madrid er enormt. Måske var spillere som Canales, Illarra og hvad de ellers hedder ikke gode nok, men havde de fået roen og den tålmodighed som vi ser det med unge spillere idag, så havde det måske set langt bedre ud. Man kan bare hurtigt knække nakken ved at gå fra at være den bedste til blot, at være den oversete, og specielt når der er så meget kvalitet i truppen som der er.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000, Brylle, Pelle, Neye

5 år 2 måneder siden #23 af Brylle

Kassow-Rossing skrev:

Brylle skrev: Jeg kan ikke se, at et salg af James eller et køb af næsten hvilket som helst talent i verden skulle sende Kovacic væk fra holdet. Jeg synes virkelig han har udviklet sig enormt det sidste halve års tid. Der er kommet mere slutprodukt på hans spil og han formår i højere grad at diktere spillet, når han får lov at spille. Jeg ser ham som den naturlige arvtager for Modric, og jeg er overbevist om, at det bliver til endnu mere spilletid i næste sæson, for Modric bliver ikke yngre og skal vises. Kovacic skal ikke længere tilbage i køen, men derimod have mere ansvar for at vores spil fungerer, når han spiller. Hans drev med bolden, aggressive stil og glimrende højrefod skal nok sikre os mange point i næste sæson. Ceballos kan blive rigtig god, men han kan ikke slå Kovacic af.

Jamen vi er helt på bølgelængde. Jeg tror ikke der er mange Madridistas, der ønsker Kovacic væk. Jeg gør i hvert fald ikke.

Men nu er det engang sådan, at der kun må være 11 på banen af gangen. Så hvis der købes spillere til truppen, så giver det færre spilleminutter til de andre i gennemsnit.

Alternativt kan man købe en spiller og ikke bruge ham = Så giver det samme spilletid til de andre spillere uændret af købet. Men så rådner indkøbet op på tribunerne. Det gavner heller ingen.

Ergo må der sælges, når der købes. I hvert fald når midtbanen i forvejen er overbefolket. Personligt håber jeg på en udlejning af Ceballos.

Jeg forstår ikke din kommentar, sorry. Ville du bare fortælle mig hvordan det hænger sammen, når man køber en spiller? Og så lige huske mig på, hvor mange der må være på banen ad gangen? Jeg kan ikke se, at det skal give Kovacic mindre tid på banen i næste sæson. Tværtimod, så beviste han i sidste sæson, at han er klar. Derudover, så har Zidane fundet 2 systemer, som holdet har styr på. Dette giver nogle roller, der er bedre defineret og dermed er det mere klart, hvilke spillere der skal bruges. Derfor vil man netop have Ceballos og Kovacic til de to pladser, som Kroos og Modric indtager, mens spillere som Asensio, Isco og evt James vil være længere oppe på banen, enten som en slags kanter eller som en decideret offensiv midtbane. Derfor vil et manglende salg af Kovacic og et køb af Ceballos nemlig ikke bare naturligt give Kovacic mindre tid.

5 år 2 måneder siden #24 af Kassow-Rossing
Det handler om opportunity cost. Man kan desværre ikke give dem alle sammen mere spilletid.

Leveret af Kunena Forum