Inden Real Madrid - Manchester United - europæisk Super Cup
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Sidste sæson var ødelagt af skader, men vi skal blot én længere tilbage for at finde 19 Bale-kasser og 10 assist i 23 ligakampe.
Jeg ved godt at det provokerer mange, men Asensio skal nok få sine chancer og Cristiano er lige startet træningen. Selvfølgelig starter man sæsonen med Bale som alt andet lige kan blive en enormt vigtig spiller, hvis han holder sig skadesfri og genfinder sit niveau - og ja, det kan han godt. Lad nu være at få det til at lyde som om han aldrig har kunnet noget som helst.
Hvis vi så ingenting får den næste måneds tid, så begynder forargelsen at give mening. Men selvfølgelig starter en højt lønnet, blandt verdens dyreste og en af dem som for alvor kan trække læsset, hvis han kommer i gear. Sker det ikke, så må man tage den derfra. Men at bænke ham nu ville jo være et totalt selvmål.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jo lad os bare lige:) Om ikke andet så er vi bare uenige om hvornår et salg bør finde sted og hvor langt snor han skal have.
God kamp
Jeg er her stadig XOXO
Ha ha, jeg er jo synsk.
Chamartin skrev: Wuhu, Casemiro som topscorer i år ;) ?
Havde manden scoret da du skrev? I så fald er jeg 4 minutter efter:D Meeen jeg bor også på Falster. Haha
Jeg er her stadig XOXO
JimmyBroe skrev:
Havde manden scoret da du skrev? I så fald er jeg 4 minutter efter:D Meeen jeg bor også på Falster. Haha
Nej, han havde bare haft et drøn på overliggeren og lige over mål, så han så jo allerede farlig ud der.
Florentino Pérez
Chamartin skrev:
JimmyBroe skrev:
Nej, han havde bare haft et drøn på overliggeren og lige over mål, så han så jo allerede farlig ud der.
Haha ja okay. Han er et bæst af en anden verden.
Jeg er her stadig XOXO
Florentino Pérez
Han dominerer den midtbane og det er snart svært at få øje på, at han ikke skulle være præcis ligeså god med bolden og afleveringerne som Kroos og Modric. Og ja, så har han tilmed tilføjet målfarlighed til sit spil. Han suger til sig fra både Kroos, Modric, Ramos og Ronaldo :) Grande Case!
- Brylle
- Gæst
-
Det er vel første gang siden vi smadrede Bayern 4-0, at Bale og Benzema spiller godt på samme tid. Mod denne type modstander giver Bales tilstedeværelse mening, og kan man have Bale til at vandre rundt mod frimærkerne og støde til i feltet, så ser den del også lovende ud. Benzema kommer godt ned og støtter i dag. Jeg kunne dog godt tænke mig, at han var en smule mere farlig, men han har leveret rigtig godt de første 30 minutter.
Kroos skal mere i gang, og Ramos skal have indstillet højrefoden. Det lover rigtig godt, for det er et på papiret stærkt United-hold, der spiller en idiotisk formation i forhold til den trup de har.