Inden Real Madrid - Manchester United - europæisk Super Cup

8 år 11 måneder siden #37 af raul7=kongen
Men skal vi nu ikke lige.

Sidste sæson var ødelagt af skader, men vi skal blot én længere tilbage for at finde 19 Bale-kasser og 10 assist i 23 ligakampe.

Jeg ved godt at det provokerer mange, men Asensio skal nok få sine chancer og Cristiano er lige startet træningen. Selvfølgelig starter man sæsonen med Bale som alt andet lige kan blive en enormt vigtig spiller, hvis han holder sig skadesfri og genfinder sit niveau - og ja, det kan han godt. Lad nu være at få det til at lyde som om han aldrig har kunnet noget som helst.

Hvis vi så ingenting får den næste måneds tid, så begynder forargelsen at give mening. Men selvfølgelig starter en højt lønnet, blandt verdens dyreste og en af dem som for alvor kan trække læsset, hvis han kommer i gear. Sker det ikke, så må man tage den derfra. Men at bænke ham nu ville jo være et totalt selvmål.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 11 måneder siden #38 af JimmyBroe
@raul7=kongen

Jo lad os bare lige:) Om ikke andet så er vi bare uenige om hvornår et salg bør finde sted og hvor langt snor han skal have.

God kamp

Jeg er her stadig XOXO

8 år 11 måneder siden #39 af Chamartin
Wuhu, Casemiro som topscorer i år ;) ?

Ha ha, jeg er jo synsk.
Sidste redigering: 8 år 11 måneder siden ved Chamartin.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, elle44, MadridistaPorVida

8 år 11 måneder siden #40 af JimmyBroe

Chamartin skrev: Wuhu, Casemiro som topscorer i år ;) ?

Havde manden scoret da du skrev? I så fald er jeg 4 minutter efter:D Meeen jeg bor også på Falster. Haha

Jeg er her stadig XOXO

8 år 11 måneder siden #41 af nono
Glem målet. Også før det var Casemiro suverænt banens bedste. Hold kæft hvor har han bare udviklet sig. En af verdens tre bedste defensive midtbanespillere, hands down.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, JimmyBroe, Chamartin, Sahinovic, MadridistaPorVida

8 år 11 måneder siden #42 af Chamartin

JimmyBroe skrev:

Havde manden scoret da du skrev? I så fald er jeg 4 minutter efter:D Meeen jeg bor også på Falster. Haha

Nej, han havde bare haft et drøn på overliggeren og lige over mål, så han så jo allerede farlig ud der.

8 år 11 måneder siden #43 af Sahinovic
Vi fører, men Manchester United har stadig 11 spillere bag bolden, ja jeg savner godt nok José Mourinho.

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL, JimmyBroe

8 år 11 måneder siden #44 af JimmyBroe

Chamartin skrev:

JimmyBroe skrev:

Nej, han havde bare haft et drøn på overliggeren og lige over mål, så han så jo allerede farlig ud der.

Haha ja okay. Han er et bæst af en anden verden.

Jeg er her stadig XOXO

8 år 11 måneder siden #45 af Sahinovic
Bale og Benzema er da stille og roligt ved at finde hinanden (-;

Florentino Pérez

8 år 11 måneder siden #46 af nono
Casemiro har Pogba i den ene lomme, Matic i den anden og herudover har han proppet Lukaku ned i underbuksen, for at se yderligere veludrustet ud :-)

Han dominerer den midtbane og det er snart svært at få øje på, at han ikke skulle være præcis ligeså god med bolden og afleveringerne som Kroos og Modric. Og ja, så har han tilmed tilføjet målfarlighed til sit spil. Han suger til sig fra både Kroos, Modric, Ramos og Ronaldo :) Grande Case!
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, JimmyBroe, Sahinovic, MadridistaPorVida

8 år 11 måneder siden #47 af JesperA
Man kunne se for flere år siden at Casemiro havde det tekniske, men manglede spilforståelsen. Jeg fulgte ham meget i Porto hvor han startede ret dårligt, men arbejdede sig op, og fik opbygget nogle spilmæssige relationer til de andre, der gjorde at han sluttede rigtig godt af. Han er blevet en helt anden spiller, han laver nærmest ingen fejl, og bidrager med sindssygt vigtige mål. Han har vel nærmest ikke tabt en duel i dag, selvom han spiller over for stærke spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, MadridistaPorVida

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
8 år 11 måneder siden #48 af Brylle
Casemiro og Carvajal har været klasse, og generelt så ser det rigtig godt ud! Det ligner, at friheden er endnu større i dag end i sidste sæson, så Casemiro kan gå med og bruge sin fysik og angriberne kan løbe rundt og finde plads.
Det er vel første gang siden vi smadrede Bayern 4-0, at Bale og Benzema spiller godt på samme tid. Mod denne type modstander giver Bales tilstedeværelse mening, og kan man have Bale til at vandre rundt mod frimærkerne og støde til i feltet, så ser den del også lovende ud. Benzema kommer godt ned og støtter i dag. Jeg kunne dog godt tænke mig, at han var en smule mere farlig, men han har leveret rigtig godt de første 30 minutter.
Kroos skal mere i gang, og Ramos skal have indstillet højrefoden. Det lover rigtig godt, for det er et på papiret stærkt United-hold, der spiller en idiotisk formation i forhold til den trup de har.

Leveret af Kunena Forum