Inden Real Madrid - Manchester United - europæisk Super Cup

8 år 11 måneder siden #49 af nono

Brylle skrev: Casemiro og Carvajal har været klasse, og generelt så ser det rigtig godt ud!.

Sjovt, jeg synes at Carvajal mangler det sidste ift. hans normale niveau og arbejdsraseri. Jeg har flere gange i kampen noteret mig at Modric og Isco har søgt løsninger til højre med forventningen om at han kommer hamrende op af fløjen, blot for at må konstatere at han ikke er der eller kommer for sent. Hans fysik er der ikke heeelt endnu.
Sidste redigering: 8 år 11 måneder siden ved nono.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Chamartin, elle44, Jakobsif555, Neye

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 11 måneder siden #50 af Neye
De spillede fantastisk indtil vi scorede. Nu skal vi op i gear igen men okay, det er varmt

8 år 11 måneder siden #51 af Numeredoce
Jeg synes det ser rigtig fornuftigt ud. Jeg er fortaler for at sælge Bale, men så længe han er i klubben, skal han have chancen for at finde sit topniveau, for hvis han kan det, så mener jeg stadig at han vil være blandt verdens absolut bedste spillere.

Spillemæssigt er jeg sgu fint tilfreds med de første 45. Største skuffelse har nok været vores juvel/hellige ko, Isco. han har alle dage været en dygtig dribler, men der kommer bare ikke særlg meget ud af det i dag. Det er dét han alle dage har manglet i sit spil, i forhold til at blive kaldt en af de bedste på sin position: mål og assists.

MEN! Der er 45 minutter endnu, så Isco kan nå et hattrick, og Bale kan nå at blive skadet, så nu må vi se ;-)

Jeg ved godt der er stavefejl i mit brugernavn...... Mit spansk er heldigvis blevet bedre siden ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

8 år 11 måneder siden #52 af Neye

nono skrev:

Brylle skrev: Casemiro og Carvajal har været klasse, og generelt så ser det rigtig godt ud!.

Sjovt, jeg synes at Carvajal mangler det sidste ift. hans normale niveau og arbejdsraseri. Jeg har flere gange i kampen noteret mig at Modric og Isco har søgt løsninger til højre med forventningen om at han kommer hamrende op af fløjen, blot for at må konstatere at han ikke er der eller kommer for sent. Hans fysik er der ikke heeelt endnu.

Synes faktisk begge backer mangler det sidste

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
8 år 11 måneder siden #53 af Brylle

nono skrev:

Synes hans defensiv står godt, og når han kommer til indlæg, så er de med vanlig kvalitet. Jeg vil lægge lidt mere mærke til hvor meget han kommer op ad linjen, så!
Det kan dog også være svært at komme frem, når al spillet foregår på midten og United har både Darmian nede som back og Lingaard til at følge med fra kanten. Så som udgangspunkt er det ikke herude, at man skaber overtallet.
Sidste redigering: 8 år 11 måneder siden ved Brylle.

8 år 11 måneder siden #54 af DarioGomez

nono skrev: Glem målet. Også før det var Casemiro suverænt banens bedste. Hold kæft hvor har han bare udviklet sig. En af verdens tre bedste defensive midtbanespillere, hands down.

Der kan simpelthen ikke være flere brugere herinde, der i ramme alvor vil erstatte ham med Kanté, vel?

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

8 år 11 måneder siden #55 af Neye

DarioGomez skrev:

nono skrev: Glem målet. Også før det var Casemiro suverænt banens bedste. Hold kæft hvor har han bare udviklet sig. En af verdens tre bedste defensive midtbanespillere, hands down.

Der kan simpelthen ikke være flere brugere herinde, der i ramme alvor vil erstatte ham med Kanté, vel?

Han har spillet godt i dag

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
8 år 11 måneder siden #56 af Brylle

DarioGomez skrev:

Går snakken ikke mere på, at han skal erstattes af Llorente? :D

8 år 11 måneder siden #57 af DarioGomez

Brylle skrev:

DarioGomez skrev:

Går snakken ikke mere på, at han skal erstattes af Llorente? :D

Ah. Han skal vel blot supplere i tilfælde af karantæner/skader.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

8 år 11 måneder siden #58 af JimmyBroe
Alt i alt en rigtig fin første halvleg, hvor United er presset og hvor virker genfødte i forhold til Per-sæsonen.

Som Brylle er inden på, hold da op for en måde at spille på. Hvor er jeg glad for Mourinho er fortid hos os.

Navas har set lidt nervøs ud. Carvajal virker også en anelse ved siden af sig selv. Og så vil jeg som alle andre fremhæve Case. Jeg har elsket den mand siden dag ét. Og han gør min beundring ære ved at starte således.

Jeg kunne nævne flere positive præstationer. Heri blandt tildels Bale. Han er på mange måder ligesom Ronaldo bare uden mål. Haha ej jeg skal nok styre mig. Han har gjort det udemærket. Isco min helt egen kæledække har også gjort det flot med sine guddommelige vendinger og smukke spil, men han mangler indtilvidere lige det sidste til at jeg sidder måbende tilbage.

Dejlig start på sæsonen... for nu:D

Jeg er her stadig XOXO

8 år 11 måneder siden #59 af elle44
Altså, var der offside på målet? jeg er selv i tvivl

8 år 11 måneder siden #60 af madrid2000

elle44 skrev: Altså, var der offside på målet? jeg er selv i tvivl

Nope.

PS
Kan vi bede Ramos om at holde igen med hans lange afleveringer indtil han får dem til at fungere til træningen.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista

Leveret af Kunena Forum