Inden Real Madrid - Manchester United - europæisk Super Cup
Zyconith skrev: Synes at kampen indtil videre viser at snakken om at det skal være Isco istedet for Bale ikke giver nogen mening. Isco er perfekt for BBC. Problemet er snarere at vi ikke må stille med 12 mand, for vi har både brug for Isco og Casemiro, der hver især har en væsentlig rolle i hver deres ende af banen.
Er det ikke nærmere et bevis for at vi bør spille med 4 midtbanespillere i stedet for 3? Så kan Benzema, Bale og Ronaldo slås om de to angrebspladser.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Brylle
- Gæst
-
Daniel skrev: Jeg er enig med Steen.... på forhånd ;-)
Haha!
Jeg skulle lige til at svine ham til, men så diskede han op med den redning!
Men det ændrer ikke på særligt meget, det er en joke at vi skal være vidne til hans klovneri i endnu en sæson.
Siempre fiel skrev: Klassekeeper vi har!!! Han har stort set ik haft én aktion der berettiger der ik oser af usikkerhed.
MEN, nu ska vi jo også huske på at det kun er ca 13 måneder siden han kom tilbage fra en skade, så man ka jo ik forlange mere
Sådan Navas. Godt gået når man tænker på at du for ikke så længe siden var skadet. Endnu engang redder han holdet. Stærkt
Jeg er her stadig XOXO
- Brylle
- Gæst
-
elle44 skrev:
Zyconith skrev: Synes at kampen indtil videre viser at snakken om at det skal være Isco istedet for Bale ikke giver nogen mening. Isco er perfekt for BBC. Problemet er snarere at vi ikke må stille med 12 mand, for vi har både brug for Isco og Casemiro, der hver især har en væsentlig rolle i hver deres ende af banen.
Er det ikke nærmere et bevis for at vi bør spille med 4 midtbanespillere i stedet for 3? Så kan Benzema, Bale og Ronaldo slås om de to angrebspladser.
Jo, sagtens! Men ville foretrække dem alle tre. Så må Varane se at gro noget hår på det klunkeværk og tage noget ansvar i defensiven. Men det har fungeret fint i dag. God bevægelighed blandt Isco, Bale og Benz.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
elle44 skrev: Spillerne er ved at falde om af træthed. Tydeligt fysikken ikke helt er der endnu.
De spanske kommentatorer sagde også at der var mega lummert. Måske vandpauserne var tiltrængte?
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
God kamp ellers, fornøjelse at se os spille i store dele af kampen. Og selvom de måske var lidt for anonyme over en hel kamp og brænder en kæmpe chance hver, så gjorde både Benzema og Bale det jo også udemærket. Det var alligevel godt at se!
Casemiro, jeg var utrolig meget efter dig for 2 år siden, men du har officielt vundet mit hjerte. Kan han stoppe med Ramos blødningerne, som han ikke lavede nogle af idag, så vil jeg ikke bytte dig for nogen anden.
Sidst, men ikke mindst. Hold nu kæft hvor er jeg glad for at Mourinho ikke træner Real Madrid længere. Det var mine 3 længste år som fan! Jeg har set 3 decideret magtdemonstrationer i mit liv. Du stod som træner for det tabende hold i 2 af opgørene, og det ene endte 5-0 og det andet endte beskedent 2-1.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Vi hænger stadigvæk efter rent fysisk, men det skal nok komme efterhånden.
Rigtig god kamp af Benzema, Modric, Casemiro, Isco, Kroos og Bale spillede heller ikke ringe.
Navas er hæmsko i sådan en kamp, hvor modstanderen har store midtbanespillere, der vinder alle de høje bolde, så det lidt ærgerligt han ikke kan noget med benene end sparke den væk. Ved målet er det lidt uheldigt at den rammer hans ben og ryger ud til Lukaku.
I øvrigt spiller United som en eller anden lille klub der bare laver høje bolde og håbe på det bedste.