Længere karantæne truer Cristiano Ronaldo
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Offline
- Administrator
-
Real Madrid er efterhånden vant til lidt af hvert i forhold til dommer-præstationerne, når man møder Barcelona og gårsdagens kamp var ingen undtagelse.
Her var dommer De Burgos Bengoetxea intet mindre end skandaløs, da han først fløjtede et fuldstændig absurd straffespark til Luis Suárez, da den uruguayanske angriber filmede og senere i kampen blev Cristiano Ronaldo udvist efter sit andet gule kort i en ny situation, hvor den kommende FIFA-dommer (!) fejlbedømte situationen på det groveste, da han vurderede at portugiseren forsøgte at filme sig til et straffespark i en harmløs situation, hvor han blot mistede balancen i sammenstødet med Umtiti. Forinden havde Cristiano Ronaldo korrekt fået advarsel for at tage trøjen af ved sin scoring.
I forbindelse med udvisningen af Cristiano Ronaldo blev portugiseren så vred på dommeren, at han gav ham et let skub og denne dumhed blev indberettet i kamp-rapporten, hvilket betyder at Cristiano Ronaldo nu risikerer et sted mellem 4 og 12 spilledages karantæne ud over den karantænedag, som han fik for sit andet gule kort.
Cristiano Ronaldo skal sandsynligvis indstille sig på fire karantænedage, som skal afsones i LaLiga, for sidste sæson fik Las Palmas-angriberen en tilsvarende karantæne i en kamp mod Alavés, mens Lionel Messi, som altid har levet en beskyttet tilværelse i spansk fodbold, hverken fik gult/rødt kort eller efterfølgende karantæne, da han i 2009 skubbede til dommer Undiano Mallenco.
Real Madrid vil forsøge at få omstødt den groteske udvisning for det andet gule kort, men tillægsstraffen for Cristiano Ronaldos skub kan man sandsynligvis ikke gøre noget ved og derfor må man afvente forbundets dom for den forseelse.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg fatter slet slet ikke, hvordan man kan blive ved med at sætte fuldstændig retarderede og inkompetente dommer til at dømme vel nok verdensstørste fodboldkamp gang på gang. Hvis de spanske dommere ikke magter opgaven, må man da snart få dommere fra andre nationer til at dømme, og dem som rent faktisk har en dommeruddannelse til at tage sig af de her kampe!
5 kampe i træk, hvor vi modtager et rødt kort mod Barca - det er jo ikke tilfældigt længere, det er direkte skandale.
"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- DarioGomez
-
- Offline
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
5 kampe i træk, hvor vi modtager et rødt kort mod Barca - det er jo ikke tilfældigt længere, det er direkte skandale.
Haha, er det seriøst? Fire af de røde kort Real Madrid har fået udgivet har været helt korrekte, så hvad er din pointe? Vi skal stoppe med at føle os forfulgt, det er sgu for pinligt at læse når vi samtidig scorer på offside den ene kamp efter den anden.
Florentino Pérez
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre fiel
- Offline
- Platin bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- madrid2000
-
- Offline
- Platin bruger
-
Ronaldo får sparet kræfter til slutning af sæsonen, hvor det virkeligt gælder.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- RobertoCarlos
- Offline
- Forum begynder
-
Jeg mener, at reglerne blev ændret i 2015 og Modrics røde kort var i 2014. Derudover tror jeg, at det er karantæner over 4 kampe, som "følger" med i La Liga. Hvis det er rigtigt, så er det en god grund at appellerer Ronaldos første røde kort, da det så vil være 4 dages karantæne => Ikke overført til La Liga.Dios skrev: Her kommet måske et dumt spørgsmål, men hvad er forskellen på Modric og Ronaldo's røde kort i Super Cuppen? Modric skulle jo ikke afsone i La Liga, men det skal Ronaldo ifølge artiklen? :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
