Længere karantæne truer Cristiano Ronaldo

8 år 4 måneder siden #13 af RobertoCarlos

RobertoCarlos skrev:

Dios skrev: Her kommet måske et dumt spørgsmål, men hvad er forskellen på Modric og Ronaldo's røde kort i Super Cuppen? Modric skulle jo ikke afsone i La Liga, men det skal Ronaldo ifølge artiklen? :)

Jeg mener, at reglerne blev ændret i 2015 og Modrics røde kort var i 2014. Derudover tror jeg, at det er karantæner over 4 kampe, som "følger" med i La Liga. Hvis det er rigtigt, så er det en god grund at appellerer Ronaldos første røde kort, da det så vil være 4 dages karantæne => Ikke overført til La Liga.

Jeg har læst lidt rundt omkring og det er minimum 4 dage pga. skubbet også i La Liga. Det er det 2. gule kort, der gav 1 dags karantæne som man vil appellerer hvilket vil gøre ham klar mod Real Sociedad ude.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 4 måneder siden #14 af Salix7

DarioGomez skrev: Så det er ok at skubbe en dommer? Bare for at forstår dig rigtigt?

Nej, naturligvis er det ikke i orden - men det er jo slet ikke holdbart, at dommeren laver sådan en gigantisk fejlkendelse, i en kamp hvor dommerne kender til tændingen i kampen!
- det her giver fx 0 dages karantæne - hvorfor? Jeg mener det er bund uretfærdigt, og det må kunne gøres bedre, så alle kan forvente en ensartet behandling.

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”

8 år 4 måneder siden #15 af madrid2000

Salix7 skrev:

DarioGomez skrev: Så det er ok at skubbe en dommer? Bare for at forstår dig rigtigt?

Nej, naturligvis er det ikke i orden - men det er jo slet ikke holdbart, at dommeren laver sådan en gigantisk fejlkendelse, i en kamp hvor dommerne kender til tændingen i kampen!
- det her giver fx 0 dages karantæne - hvorfor? Jeg mener det er bund uretfærdigt, og det må kunne gøres bedre, så alle kan forvente en ensartet behandling.

Det foregår i USA i en træningskamp, hvor dommeren sandsynligvis ikke har indberettet det. Han gav ihvertfald Rakitic igen kort i kampen.
Tror ikke La Liga officials har nogen indflydelse på den kamp.

8 år 4 måneder siden #16 af Salix7

Sahinovic skrev: Salix7 skrev:

5 kampe i træk, hvor vi modtager et rødt kort mod Barca - det er jo ikke tilfældigt længere, det er direkte skandale.

Haha, er det seriøst? Fire af de røde kort Real Madrid har fået udgivet har været helt korrekte, så hvad er din pointe? Vi skal stoppe med at føle os forfulgt, det er sgu for pinligt at læse når vi samtidig scorer på offside den ene kamp efter den anden.

Ja, jeg er seriøs - jeg memer, at FIFA bør nedsætte et udvalg af dommere, som er kompetente nok til at dømme verdensstørste fodboldkamp. Jeg synes det er fuldstændig til grin at se, hvordan Suarez må smide sig i smerte, fordi Navas rammer ham blødt på låret - hvor imod Ronaldo smides ud, fordi ham mister balancen i en nærkamp - der håber jeg trods alt, at vi kan blive enige?

“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”

8 år 4 måneder siden #17 af Salix7

madrid2000 skrev:

Salix7 skrev:

Det foregår i USA i en træningskamp, hvor dommeren sandsynligvis ikke har indberettet det. Han gav ihvertfald Rakitic igen kort i kampen.
Tror ikke La Liga officials har nogen indflydelse på den kamp.

Træningskamp eller ej - så skal der vel slås ned overfor spillere, når de går fysisk til en dommer?

8 år 4 måneder siden #18 af DarioGomez
Enig. Dommeren havde ikke sin bedste dag.

Men det kan aldrig. ALDRIG. Forsvare CR's handling

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

8 år 4 måneder siden #19 af Jonas

DarioGomez skrev: Enig. Dommeren havde ikke sin bedste dag.

Men det kan aldrig. ALDRIG. Forsvare CR's handling

Du får det til at lyde som om der er tale om mord :D Vil mene CRs handling var ret udramatisk og hvis dommeren havde nogen skam i livet så havde han ikke noteret den..
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, Siempre fiel

8 år 4 måneder siden #20 af Sebberg
Selvfølgelig skal han sanktioneres for skubbet, og jeg synes, at man skal beskytte dommerne.

MEN. Jo, det er da lidt latterligt, at han skal sidde fire dage ude, fordi han i ramme alvor skubber dommeren med en hånd og med så lav kraft.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel

8 år 4 måneder siden #21 af Salix7
Jeg tror, at vi alle er enige om, at Ronaldo naturligvis ikke skal skubbe dommeren - men jeg er tæt på at kaste op, når man samtidig skal sidde og kigge på Suarez' pis - det kan ikke være rigtigt at spillere, der filmer på den måde ikke får straf efterfølgende!
Jeg har læst at PL er første liga, hvor man kan få karantæne efter kampen, hvis man har filmet osv. Jeg håber virkelig at det vil sætte en stopper for tingene og komme til La Liga hurtigst muligt!
Det er det værste ved La Liga, i min verden helt usmageligt lige meget hvem det er!

8 år 4 måneder siden #22 af Real HWL
Det kan godt være at La Liga fodbold messigt er verdens bedste liga. Men dommer standarden er under al kritik. Der er man godt nok bag ud i forhold til de andre store ligaer.

8 år 4 måneder siden #23 af Sahinovic

Real HWL skrev: Det kan godt være at La Liga fodbold messigt er verdens bedste liga. Men dommer standarden er under al kritik. Der er man godt nok bag ud i forhold til de andre store ligaer.

Jeg plejer at se en del kampe fra Premier League, og dommer standarden er nu ikke meget bedre. I Champions League bliver der brugt dommere fra forskellige ligaer, og her er der også blev begået større brølere end den igår.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 8 år 4 måneder siden ved Sahinovic.

8 år 4 måneder siden #24 af Madridnation.
Til grin..

Se linket ovenfor. Messi fik ingen karantæne for at skubbe dommeren tilbage i 2009, men CR7 fik 5. Er helt enig i at CR7 skal have sin straf, men dommeren i Messi's kamp valgte ikke at rapportere hans skub ? Mystisk ?

Iker Casillas “Todo el mundo sabe que soy Madridista de corazón, blanco hasta la muerte.” (The whole world knows that I am a Madridista by heart; White until the death).
Sidste redigering: 8 år 4 måneder siden ved Madridnation..

Leveret af Kunena Forum