Længere karantæne truer Cristiano Ronaldo

8 år 9 måneder siden #37 af Dios

Madridnation. skrev:

Dios skrev: Men grænsen rykkes jo bare, hvis ikke et skub skal betyde karantæne dage. Vi skal selvfølgelig heller ikke ud i definitioner af et skub, da man slet ikke rør dommeren. Alt hvad Barcelona har gjort eller gør er jo total irrelevant. Neymar fik stort set samme straf for at klappe hånligt af dommeren, og sådan er det bare.

Real Madrid og Barcelona fans skal lukke røven med deres klynk. Når alt bliver talt op, så "skaffer" dommeren utallige af point igennem en sæson, og vi kan jo bare gå tilbage til vores seneste kamp, hvor vi igen scorede på et offside mål. Sådan er fodbold, men at trække offerkortet hvergang der er det mindste modvind er simpelthen for umodent. Gro nogle hår på brystet, og forsvar det vi skal forsvarer, og stil dig på modsatte side når idiotiske handlinger sker.
Ronaldo skal ikke have et gult kort for film, men han skal heller ikke skubbe. Dommeren kender jo godt til Ronaldo, hvor han næsten hellere vil trække et frispark end at få en chance. Forkert dom, men hold nu op!

Dios jeg er helt enig. Det eneste der blot irritere mig er at dommeren inden han rapporterede CR7's skub, burde have indset at han havde dømt forkert. Dertil kunne han som undskyldning have udeladt "skubbet", som dommeren gjorde tilbage i Messi's kamp tilbage i 2009.. btw. Neymar's karantæne var for håneligt at klappe af dommerne, efter at han korrekt fik et rødt kort.

Det er jo ikke et tag-selv-bord, hvor man lige kan udelukke og tilføje efter behag. Real Madrid får selvfølgelig medhold i, at det ikke skal være 2 gange gult. 4 kampe kan og skal Ronaldo selvfølgelig have for sin tåbelighed. Jeg ved ikke hvad dommeren gjorde i 09 med Messi, men det ændre jo stadig ikke på, at dommeren skal begå 2 fejl for at kompentencere for hans første.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 9 måneder siden #38 af Salix7

Dios skrev:

Madridnation. skrev:

Dios skrev: Men grænsen rykkes jo bare, hvis ikke et skub skal betyde karantæne dage. Vi skal selvfølgelig heller ikke ud i definitioner af et skub, da man slet ikke rør dommeren. Alt hvad Barcelona har gjort eller gør er jo total irrelevant. Neymar fik stort set samme straf for at klappe hånligt af dommeren, og sådan er det bare.

Real Madrid og Barcelona fans skal lukke røven med deres klynk. Når alt bliver talt op, så "skaffer" dommeren utallige af point igennem en sæson, og vi kan jo bare gå tilbage til vores seneste kamp, hvor vi igen scorede på et offside mål. Sådan er fodbold, men at trække offerkortet hvergang der er det mindste modvind er simpelthen for umodent. Gro nogle hår på brystet, og forsvar det vi skal forsvarer, og stil dig på modsatte side når idiotiske handlinger sker.
Ronaldo skal ikke have et gult kort for film, men han skal heller ikke skubbe. Dommeren kender jo godt til Ronaldo, hvor han næsten hellere vil trække et frispark end at få en chance. Forkert dom, men hold nu op!

Dios jeg er helt enig. Det eneste der blot irritere mig er at dommeren inden han rapporterede CR7's skub, burde have indset at han havde dømt forkert. Dertil kunne han som undskyldning have udeladt "skubbet", som dommeren gjorde tilbage i Messi's kamp tilbage i 2009.. btw. Neymar's karantæne var for håneligt at klappe af dommerne, efter at han korrekt fik et rødt kort.

Det er jo ikke et tag-selv-bord, hvor man lige kan udelukke og tilføje efter behag. Real Madrid får selvfølgelig medhold i, at det ikke skal være 2 gange gult. 4 kampe kan og skal Ronaldo selvfølgelig have for sin tåbelighed. Jeg ved ikke hvad dommeren gjorde i 09 med Messi, men det ændre jo stadig ikke på, at dommeren skal begå 2 fejl for at kompentencere for hans første.

Jeg tror, at du misfortolker, hvad flere skriver herinde. Man "klynker" jo ikke, fordi man kommenterer eller stiller kraftigt spørgsmålstegn ved en dommer, som laver fejl af så grov karakter, at almindelige mennesker havde modtaget en fyreseddel eller skriftlig advarsel i deres virke:-)
Jeg tror, at du har ret, når du skriver at det går lige op i sidste ende - men for mig er det ikke ensbetydende med, at jeg synes niveauet er godt nok hos dommerne. Tværtimod forstår jeg ikke, hvis man stiller sig tilfreds med niveauet.

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”

8 år 9 måneder siden #39 af Jonas

Dios skrev: Dommeren kender jo godt til Ronaldo, hvor han næsten hellere vil trække et frispark end at få en chance.!

Off topic: Men hvorfor #%*€€$££ kender dommeren ikke Suarez? Den dommer virkede for mig biased as fuck, og det er for mig et problem. En ting er hvis man modtager tvivlsomme kendelser af en velmenende dommer - De udligner sig (ish) over mange kampe. Dem skal man ikke tude over. Noget andet er hvis man oplever en dommer der er biased bevidst -som jeg fornemmer flere føler dommeren imod Barca var. Den slags udligner ikke nødvendigvis sig selv over mange kampe, det bedste bevis er vel når vi møder Barca hvor dommertækken er "rather onesided".

Leveret af Kunena Forum