Længere karantæne truer Cristiano Ronaldo

8 år 11 måneder siden #25 af Dios
Men grænsen rykkes jo bare, hvis ikke et skub skal betyde karantæne dage. Vi skal selvfølgelig heller ikke ud i definitioner af et skub, da man slet ikke rør dommeren. Alt hvad Barcelona har gjort eller gør er jo total irrelevant. Neymar fik stort set samme straf for at klappe hånligt af dommeren, og sådan er det bare.

Real Madrid og Barcelona fans skal lukke røven med deres klynk. Når alt bliver talt op, så "skaffer" dommeren utallige af point igennem en sæson, og vi kan jo bare gå tilbage til vores seneste kamp, hvor vi igen scorede på et offside mål. Sådan er fodbold, men at trække offerkortet hvergang der er det mindste modvind er simpelthen for umodent. Gro nogle hår på brystet, og forsvar det vi skal forsvarer, og stil dig på modsatte side når idiotiske handlinger sker.
Ronaldo skal ikke have et gult kort for film, men han skal heller ikke skubbe. Dommeren kender jo godt til Ronaldo, hvor han næsten hellere vil trække et frispark end at få en chance. Forkert dom, men hold nu op!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, Zyconith, Sahinovic, Kimbo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 11 måneder siden #26 af Real HWL

Sahinovic skrev:

Real HWL skrev: Det kan godt være at La Liga fodbold messigt er verdens bedste liga. Men dommer standarden er under al kritik. Der er man godt nok bag ud i forhold til de andre store ligaer.

Jeg plejer at se en del kampe fra Premier League, og dommer standarden er nu ikke meget bedre. I Champions League bliver der brugt dommere fra forskellige ligaer, og her er der også blev begået større brølere end den igår.

Det gør jeg også, og jeg ser også en del tysk fodbold, og jeg syntes standarden er bedre. I CL er standarden generalt heller ikke særlig høj. Få nu indført noget video hjælp. Man kunne gøre lige som i tennis, hvor hvert hold havde et X antal challenge i hver halvleg. Så hvis man føler sig bortdømt kunne man kalde en challenge.
Sidste redigering: 8 år 11 måneder siden ved Real HWL.

8 år 11 måneder siden #27 af NadaMás
Ret mig endelig hvis jeg er gal på den, men jeg mener at det var indført video-dommerhjælp under sommerens Confederations Cup, ellers var det U21-EM.
Hvis dette er tilfældet, er der så nogen der kan svare på i hvor stort omfang det gavnede? Altså om det kom i brug i mange tilfælde, og om det i det hele taget var en besværlig proces? Ikke at jeg tror det vil være det, men man kan jo frygte et forhøjet antal spilstop grundet spillerne vil have en stor andel dobbelttjekket.

Dertil, kan det tænkes at det endnu ikke er indført grundet det vil besværliggøre korruption? Jeg går ud fra at det er FIFA der vil skulle tage beslutningen om at indføre det? Eller er det de respektive ligaforbunder?
Det er jo ingen hemmelighed at korruption eksisterer i moderne fodbold, specielt i FIFA, omend det måske er blevet bedre efter Blatters afsked og den generelle fokus på det i medierne. Mener at det flere gange har været afsløret i Asien og på lavere niveau i nogle europæiske lande.

8 år 11 måneder siden #28 af Madridnation.

Dios skrev: Men grænsen rykkes jo bare, hvis ikke et skub skal betyde karantæne dage. Vi skal selvfølgelig heller ikke ud i definitioner af et skub, da man slet ikke rør dommeren. Alt hvad Barcelona har gjort eller gør er jo total irrelevant. Neymar fik stort set samme straf for at klappe hånligt af dommeren, og sådan er det bare.

Real Madrid og Barcelona fans skal lukke røven med deres klynk. Når alt bliver talt op, så "skaffer" dommeren utallige af point igennem en sæson, og vi kan jo bare gå tilbage til vores seneste kamp, hvor vi igen scorede på et offside mål. Sådan er fodbold, men at trække offerkortet hvergang der er det mindste modvind er simpelthen for umodent. Gro nogle hår på brystet, og forsvar det vi skal forsvarer, og stil dig på modsatte side når idiotiske handlinger sker.
Ronaldo skal ikke have et gult kort for film, men han skal heller ikke skubbe. Dommeren kender jo godt til Ronaldo, hvor han næsten hellere vil trække et frispark end at få en chance. Forkert dom, men hold nu op!

Dios jeg er helt enig. Det eneste der blot irritere mig er at dommeren inden han rapporterede CR7's skub, burde have indset at han havde dømt forkert. Dertil kunne han som undskyldning have udeladt "skubbet", som dommeren gjorde tilbage i Messi's kamp tilbage i 2009.. btw. Neymar's karantæne var for håneligt at klappe af dommerne, efter at han korrekt fik et rødt kort.

Iker Casillas “Todo el mundo sabe que soy Madridista de corazón, blanco hasta la muerte.” (The whole world knows that I am a Madridista by heart; White until the death).

8 år 11 måneder siden #29 af Sahinovic
Når det nu er, at Ronaldo blot falder ved et sammenstød efter en fair duel, hvorfor er det så at han vender sig om og appellere for et straffe?

Florentino Pérez

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
8 år 11 måneder siden #30 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Længere karantæne truer Cristiano Ronaldo

Sahinovic skrev: Når det nu er, at Ronaldo blot falder ved et sammenstød efter en fair duel, hvorfor er det så at han vender sig om og appellere for et straffe?

Fordi han i momentet følte, at han bliver ramt og håber på straffesparket? Der er jo ingen tvivl om, at der både er kontakt og at han ikke smider sig med vilje.

8 år 11 måneder siden #31 af Zyconith
Real Madrid har valgt at anke straffen på baggrund af at de mener det røde kort i første omgang ikke skulle være givet.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

8 år 11 måneder siden #32 af Daniel

Zyconith skrev: Real Madrid har valgt at anke straffen på baggrund af at de mener det røde kort i første omgang ikke skulle være givet.

Også det eneste rigtige at gøre. Fire dage er rigeligt. Ronaldo skal fandeme da ikke sanktioneres for dommerens dum- og uopmærksomhed. Det er på den anden side fint, at han bliver sanktioneret for sin egen dumhed.

8 år 11 måneder siden #33 af Zyconith

Daniel skrev:

Zyconith skrev: Real Madrid har valgt at anke straffen på baggrund af at de mener det røde kort i første omgang ikke skulle være givet.

Også det eneste rigtige at gøre. Fire dage er rigeligt. Ronaldo skal fandeme da ikke sanktioneres for dommerens dum- og uopmærksomhed. Det er på den anden side fint, at han bliver sanktioneret for sin egen dumhed.

Om det er mangel på intelligens eller menneskelig affektiv adfærd...

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 8 år 11 måneder siden ved Zyconith.

8 år 11 måneder siden #34 af Sahinovic

Brylle skrev:

Sahinovic skrev: Når det nu er, at Ronaldo blot falder ved et sammenstød efter en fair duel, hvorfor er det så at han vender sig om og appellere for et straffe?

Fordi han i momentet følte, at han bliver ramt og håber på straffesparket? Der er jo ingen tvivl om, at der både er kontakt og at han ikke smider sig med vilje.

Vi bliver nok ikke enige på dette punkt, men jeg er nu ret sikker at Ronaldo godt ved at der ikke skal dømmes straffe i situationen, det kan man som spiller godt fornemme. Jeg synes ikke han gør det bedre for sig selv når han appellere for et straffe, som der ikke er skyggen af, det er jo også på en måde et forsøg på at snyde dommeren.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 8 år 11 måneder siden ved Sahinovic.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
8 år 11 måneder siden #35 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Længere karantæne truer Cristiano Ronaldo

Sahinovic skrev:

Brylle skrev:

Vi bliver nok ikke enige på dette punkt, men jeg er nu ret sikker at Ronaldo godt ved at der ikke skal dømmes straffe i situationen, det kan man som spiller godt fornemme. Jeg synes ikke han gør det bedre for sig selv når han appellere for et straffe, som der ikke er skyggen af, det er jo også på en måde et forsøg på at snyde dommeren.

Det er vel meget normalt lige at appellere i feltet, når man falder til jorden. Det handler vel ikke om at snyde dommeren som hvis du kaster dig rundt uden kontakt som vi så ved Barcelonas mål. Når der er kontakt og man falder, så tager man selvfølgelig chancen og beder om et straffe. Det bør slet ikke sidestilles med at snyde dommeren via film, for der er forskel på at kommunikere med dommeren og på decideret at lade som om man bliver ramt.

8 år 11 måneder siden #36 af nono
Det værste ved Ronaldos karantæne er, at det kan blive tungen på vægtskålen MOD et salg af Bale..
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel

Leveret af Kunena Forum