Truppen mod Espanyol - 7. spillerunde LaLiga
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Zinedine Zidane har udtaget truppen til aftenens kamp mod Espanyol.
Og det bliver i skyggen af Dani Carvajals alvorlige hjerteproblemer, som føjer nye problemer til en i forvejen sårbar defensiv, hvor Theo og Marcelo er ude med skader. Til gengæld er Vallejo tilbage i truppen, sammen med Achraf og Tejero.
Også Bale er ude af aftenens opgør, fordi man ikke tør tage chancer med ham.
Truppen mod Espanyol:
Målmænd: Navas, Casilla.
Forsvar: Achraf, Tejero, Ramos, Varane, Vallejo, Nacho.
Midtbane: Casemiro, Kroos, Modric, Marcos Llorente, Ceballos, Isco, Asensio.
Angreb: Cristiano Ronaldo, Lucas Vázquez, Mayoral.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Modsat mange andre er jeg på ingen måder fan af Ronaldo på toppen. Jeg syntes han er decideret elendig som forreste mand. Han har brug for, at kunne trække væk fra feltet, for at lave de løb kun han mestre, og det kan han ikke, hvis vi udelukkende stiller med ham som den eneste som rigtig er i feltet.
Derudover syntes jeg Mayoral har gjort det fremragende indtil videre. Jeg var vild med ham før han blev udlejet, og jeg har stadig stor tiltro til ham. Han er en spillende angriber, og det vil der blive brug for idag, hvor jeg forventer, at Espanyol vil stå utrolig kompakt, og leve på deres omstillinger.
Egentlig så jeg helst, at man bænkede Isco, men det er i sådan en her kamp, som ligger bedst til ham, hvor han kan lave sit temposkifte og komme i overtals situationer på kanten eller centralt.
Asensio ville jeg gerne se, men måske meget godt, at han lige får noget at tænke over på bænken.
Hvis alt går efter planen, så skal Vallejo, Ceballos og Asensio have en del minutter.
Tror det bliver godt idag. Spillerne skal oppe sig, fordi vi har mange spillere ude, og det gør forhåbentlig at de er mere intensive og aggressive, og virkelig vil lukke kampen hurtigt.
Tror vi får vores første storsejr idag.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev: Håber man spiller med: Navas, Achraf, Ramos, Varane, Nacho, Llorente, Kroos, Modric, Isco, Ronaldo og Mayoral.
Modsat mange andre er jeg på ingen måder fan af Ronaldo på toppen. Jeg syntes han er decideret elendig som forreste mand. Han har brug for, at kunne trække væk fra feltet, for at lave de løb kun han mestre, og det kan han ikke, hvis vi udelukkende stiller med ham som den eneste som rigtig er i feltet.
Derudover syntes jeg Mayoral har gjort det fremragende indtil videre. Jeg var vild med ham før han blev udlejet, og jeg har stadig stor tiltro til ham. Han er en spillende angriber, og det vil der blive brug for idag, hvor jeg forventer, at Espanyol vil stå utrolig kompakt, og leve på deres omstillinger.
Egentlig så jeg helst, at man bænkede Isco, men det er i sådan en her kamp, som ligger bedst til ham, hvor han kan lave sit temposkifte og komme i overtals situationer på kanten eller centralt.
Asensio ville jeg gerne se, men måske meget godt, at han lige får noget at tænke over på bænken.
Hvis alt går efter planen, så skal Vallejo, Ceballos og Asensio have en del minutter.
Tror det bliver godt idag. Spillerne skal oppe sig, fordi vi har mange spillere ude, og det gør forhåbentlig at de er mere intensive og aggressive, og virkelig vil lukke kampen hurtigt.
Tror vi får vores første storsejr idag.
Fuldstændig enig! Enig med holdopstillinge.
I de svære kampe kan Ramos jo sagtens spille højreback, som han jo gjorde i tidernes morgen. Men det er også i værste nødstilfælde.
Ronaldo er alt for statisk i sit spil, når han er frontangriber.
Jeg synes Asensio skal 'straffes'/få en tænkepause. Han har virkelig ikke set godt ud på det sidste. Jeg synes ikke han har bidraget med noget sådan rigtigt i de første kampe (udover mod Valencia).
Jeg vidste ikke Vallejo var tilbage fra sin skade?? Er han klar? Eller er han bare med fordi han lige kunne træne med bold og de ikke gad at udtage andre?
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
- Brylle
- Gæst
-
Brylle skrev: Rigtig fin startopstilling. Vi har en masse kreative spillere rundt om Ronaldo, som kan fodre ham. Jeg glæder mig til at se Achraf fra start. Han gav et godt indtryk i pre-season, så det er bare med at hjælpe ham i gang og lade ham udfolde sig.
helt enig med hensyn til Achraf. en rigtig spændende spiller som jeg spår en stor fremtid i hvidt (og grøn/rødt)
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
madrid2000 skrev: Vi kan takke Morata for at Asensio er så selvisk. Han synes åbenbart, at Asensio ikke var selvisk nok og rådede ham til at være mere selvisk.
Han har sikkert givet Isco det samme råd i hans anti-Ronaldo kampagne.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Kratmus skrev: Var jeg Zidane, havde jeg revet Asensio ud i pausen. Han spiller kun for sig selv. Hans afslutninger er elendige, og hans afleveringer er ikke meget bedre. Hvad er der sket med ham??
Han har vel bare genfundet sit sædvanlige niveau igen. Han mangler meget før han for alvor kan komme op og lege med de helt store drenge.
Florentino Pérez
MAYBE THEY HATE ME BECAUSE IM TOO GOOD. -CRISTIANO RONALDO