Truppen mod Espanyol - 7. spillerunde LaLiga

8 år 10 måneder siden #37 af DarioGomez

mohbar skrev: Dios: "Jeg har aldrig set en spiller med så dårlig timing i alle hans hovedstødsdueller, fordi han ikke har fundet ud af, at det ikke er 2012 længere."

De sidste 5 år er der en der shinet i den grad med at score med hovedet, og denne ligger laangt over de andre... gå ind på dette link og tryk frem nogle gange - så kan du hvem det er.

www.dailystar.co.uk/sport/football/59112...years-sportgalleries

Men det er jo bare tap-ins, han laver. Hvis han ikke selv også har lavet indlægget til sit eget hovedstød, så gælder det ikke ...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 10 måneder siden #38 af Zyconith
Timingen var lidt off igår, det er rigtigt nok. Og noget stort festfyrværkeri var der heller ikke fra hans side. Men det er også nogle forholdsvist vanskelige situationer hvor den glipper for ham, ikke at der ikke skal meget til før det lykkedes.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Følgende bruger(e) sagde tak: ChrillRM14

8 år 10 måneder siden #39 af Jonas
@dios
Assists en god indikator ifht. evner i opspillet. Du bliver nødt til at kunne deltage (godt!) i spillet på den sidste tredjedel hvis du skal assistere.. En Spiller der laver mange assists er typisk en kreatør som der skaber spillet eg. Ozil, iniesta, Eriksen,... så et eller andet må man da skulle kunne med en bold for at assistere..

@neye
Min påstand er at vi ikke skaber nok store chancer fordi vi ikke spiller efter vores styrker, og det bidrager Isco negativt til i går. Du mener så på den ene side at vi skaber nok chancer og bare skal score på dem, og på den anden side mener du at vi ikke skaber nok pga vores backs of at Ronaldo er i en svær scoringskrise(???).

Jeg er uforstående overfor din opfattelse af at CR er i scoringskrise og du modsiger dig selv i dit indlæg. Derudover synes jeg nacho klarer det ganske fint på VB.. Jeg tror ikke vi bliver verdensmestre i powerplay af at få carvajal og Marcelo tilbage. Jeg tror på vi skal undgå powerplay ved at spille hurtigere og mere i længderetningen af banen. Det hjalp Isco ikke til med i går, tværtimod imod efter min opfattelse

8 år 10 måneder siden #40 af Zyconith
Jeg kunne egentlig godt lide Zidanes oplæg, især fokusset på de to backs som kanter og Casemiro som ekstra centerback.

Achraf gjorde det okay igår. Heldigt for ham at Espanyol intet kunne fremadrettet.

Isco og Asensio bliver et spændende makkerpar at følge i fremtiden. Mon ikke de kommer til at gøre modstanderne lidt mere rundtossede end de er i forvejen.

3-0 var godkendt, men mindre havde ikke gjort det, især når spillet var så fattigt på sammenhæng og idéer som det var.

Sidste redigering: 8 år 10 måneder siden ved Zyconith.
Følgende bruger(e) sagde tak: Neye

8 år 10 måneder siden #41 af DarioGomez

Zyconith skrev: Jeg kunne egentlig godt lide Zidanes oplæg, især fokusset på de to backs som kanter og Casemiro som ekstra centerback.

Achraf gjorde det okay igår. Heldigt for ham at Espanyol intet kunne fremadrettet.

Isco og Asensio bliver et spændende makkerpar at følge i fremtiden. Mon ikke de kommer til at gøre modstanderne lidt mere rundtossede end de er i forvejen.

3-0 var godkendt, men mindre havde ikke gjort det, især når spillet var så fattigt på sammenhæng og idéer som det var.

Så er det godt nok ærgerligt, de kun vandt 2-0 ;0)

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, R7CR7GB11

8 år 10 måneder siden #42 af Zyconith

DarioGomez skrev:

Zyconith skrev: Jeg kunne egentlig godt lide Zidanes oplæg, især fokusset på de to backs som kanter og Casemiro som ekstra centerback.

Så er det godt nok ærgerligt, de kun vandt 2-0 ;0)

Jamen, som sagt, talentløst:)

8 år 10 måneder siden #43 af Fondo_Sur

Dios skrev: Når flere misforstår, så må det være mine forklaringsevner som er problemet. Jeg mener ikke, at Ronaldo siden 2012 har været elendig på hovedet eller hans timinger. Jeg mener at der er verden til forskel på hans timing dengang og nu.

Dengang kunne han sagtens hænge i luften, og hans mærkelig hurtige opspring gav mening, da han havde en evne til at blive hængende.
Den evne har han ikke længere. Nu ligner han bare et fjols, som ikke kan time sine opspring. Vi så det 3-4 gange igen igår, hvor han simpelthen vælger at hoppe 1-2 sekunder før alle andre, og dermed taber alle sine dueller.

My bad. Og kan vi ikke lige stoppe med, at nævne assist i forbindelse med god i opspillet.

Hold op, han er stadig fantastisk med låget. Han er vel bare for ambitiøs nogle gange. Han er i hvert fald ikke en 9'er, det er helt sikkert. Og det er vel fair nok, da det ikke er hans naturlige position.

Cristiano scorede ikke, men virkede i rigtig god form i går. Han stod bag begge mål i går! I går var det Isco, der nød godt af at komme senere i feltet.

8 år 9 måneder siden #44 af Neye

Jonas skrev:
@neye
Min påstand er at vi ikke skaber nok store chancer fordi vi ikke spiller efter vores styrker, og det bidrager Isco negativt til i går. Du mener så på den ene side at vi skaber nok chancer og bare skal score på dem, og på den anden side mener du at vi ikke skaber nok pga vores backs of at Ronaldo er i en svær scoringskrise(???).

Jeg er uforstående overfor din opfattelse af at CR er i scoringskrise og du modsiger dig selv i dit indlæg. Derudover synes jeg nacho klarer det ganske fint på VB.. Jeg tror ikke vi bliver verdensmestre i powerplay af at få carvajal og Marcelo tilbage. Jeg tror på vi skal undgå powerplay ved at spille hurtigere og mere i længderetningen af banen. Det hjalp Isco ikke til med i går, tværtimod imod efter min opfattelse

Jeg kan ikke se hvor jeg modsiger mig selv og ja, Nacho gjorde det ganske fint ud fra hans forudsætninger men er ikke en -Marcello i verdensklasse. Det er der ikke rigtig nogen der er.....

Det er godt nok svært at lave hurtige omstillinger på et hold der trækker sig tilbage og parkerer bussen. Isco gjorde det træneren havde udtænkt og var banens bedste mand. Han bidrog ikke til noget negativt men derimod bidrog han til RM sejr.

Jeg er med på, at nogen gerne vil have den gamle 4-3-3 tilbage med BBC up front og det er da et fromt ønske, hvis ikke BBC som konsturktion i den opstilling, er historien om noget der virkede - engang.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
8 år 9 måneder siden #45 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Truppen mod Espanyol - 7. spillerunde LaLiga

Jonas skrev: @dios
Assists en god indikator ifht. evner i opspillet. Du bliver nødt til at kunne deltage (godt!) i spillet på den sidste tredjedel hvis du skal assistere.. En Spiller der laver mange assists er typisk en kreatør som der skaber spillet eg. Ozil, iniesta, Eriksen,... så et eller andet må man da skulle kunne med en bold for at assistere..

Iniesta har siden sæsonstart 2016 lavet 3 stk assist i La Liga :)

Jeg forstår ikke kritikken af Isco oven på gårsdagens kamp. Han skaber alligevel en del chancer for sine medspillere og evner selv at opsøge to store muligheder som han scorer på. Isco SKAL miste bolden nogle gange, for hvis han ligger med en afleveringsprocent på 100, så nægter jeg at tro på, at han har skabt noget som helst. Det er Isco, der skal tage chancer, for der ligger to maestros bag ham som nok skal styre spillet og sende bolden rundt, men det er ikke de to, der laver et hav af assist i åbent spil eller sætte 2 mand og giver alle andre plads. Isco har brug for frihed og tilladelse til at lave fejl, for hvis ikke du laver fejl som offensiv midt, så tror jeg ikke på, at du skaber nok.

8 år 9 måneder siden #46 af Sahinovic
Jonas skrev:

Min påstand er at vi ikke skaber nok store chancer fordi vi ikke spiller efter vores styrker, og det bidrager Isco negativt til i går.

Er du nu helt sikker på det, eller hvem er det præcist du forsøger at bilde ovenstående ind?

Holdet skaber 9!(inklusiv de to der bliver scoret på) 100% chancer igennem kampen! Ronaldo har sidste fod på tre af disse chancer; i det 30:20 minut, kæmpe chance som bliver skabt af Asensio, men Ronaldo brænder fælt, i det 32:55 minut igen en kæmpe chance til Ronaldo som bliver skabt af Casemiro, og i det 83 minut får han endnu en mulighed for at score, og denne chance bliver skabt af Isco, som sender ham i dybden.

Det eneste der manglede igår var effektiviteten foran målet(Ronaldo inkluderet), ellers var det en godkendt præstation med chancer og en masse skudsforsøg fra både Isco, Asensio, Modrić og Kroos og det er kraftedme positivt, om du så vil det eller ej.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 8 år 9 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Neye

8 år 9 måneder siden #47 af Jonas
@ Neye
Jeg siger ikke vi nødvendigvis skal lave omstillinger, men jeg blot spille hurtigere og mere i banens længderetning før vi får spillet modstanderen helt ned. Alternativt så lokke dem lidt frem for så at lave hurtige pasninger i længderetningen.
FYI er jeg bestemt ikke fan er BBC. Jeg er fan af at vi spiller bedst muligt med det materiale vi har, og jeg mener det er noget tid siden BBC som fronttrio i en 4-3-3 var den bedste løsning.

@Brylle
Touché med Iniesta :D Dårligt eksempel.

@Sahinovic
Jeg postulerer at vi ikke skaber nok store chancer. At du efterfølgende spørger om jeg mener det jeg har skrevet giver ikke mening, og det at du insinuerer at jeg har intentioner i retning af at bilde folk noget ind giver slet ingen mening. Det er umuligt at bevise om der ville have været flere store chancer hvis vi havde spillet på en anden måde, så det er derfor jeg lægger det op som debat(!).
Angående 100% chancerne, så ved jeg ikke hvordan du definerer en 100% chance, men jeg tror vi ser forskelligt på det. Jeg kan afsløre at jeg ikke mener nogle af Ronaldos var 100%.
Angående skudforsøg fra modric, Kroos, Asensio og Isco så synes jeg ikke det var noget at skrive hjem om. Isco scorer på to afslutninger tæt under mål, men udefra var det sgu skidt. Det var det også fra de andre. For mange af afslutningerne var naive.

8 år 9 måneder siden #48 af Sahinovic
Jonas skrev:

@Sahinovic
Jeg postulerer at vi ikke skaber nok store chancer. At du efterfølgende spørger om jeg mener det jeg har skrevet giver ikke mening, og det at du insinuerer at jeg har intentioner i retning af at bilde folk noget ind giver slet ingen mening. Det er umuligt at bevise om der ville have været flere store chancer hvis vi havde spillet på en anden måde, så det er derfor jeg lægger det op som debat(!).

Selvfølgelig spørger jeg dig om du er seriøs, når Real Madrid skaber 9 100% chancer, eller ihvertfald målgivende chancer? Det er da vel i den gode ende af antal skabte chancer, eller hvor mange flere skal der til, før du bliver tilfredsstillet?

Jonas skrev:

Angående 100% chancerne, så ved jeg ikke hvordan du definerer en 100% chance, men jeg tror vi ser forskelligt på det. Jeg kan afsløre at jeg ikke mener nogle af Ronaldos var 100%.

- Chance nummer 1, den skal han scorer på taget i betragting af hvor meget tid han har til at lægge den ned og sparke den i mål, afleveringen fejler bestemt heller ikke noget.

streamable.com/koyua

- Chancer nummer 2, skal han også score på. En god bold fra Casemiro og Ronaldo har igen masser af tid til at lægge den ned og sparke den i mål.

streamable.com/y49lv

Effektiviteten manglede, chancerne gjorde ikke.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 8 år 9 måneder siden ved Sahinovic.

Leveret af Kunena Forum