Vinicius til RM allerede til sommer
- Madrid1998
- Platin bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- MadridistaPorVida
-
- Platin bruger
-
- Mr Fanboy
Ødegaard bliver bedre og bedre, Han er virkelig begyndt at se god ud og igen i en alder af kun 19 år.Steen skrev: Ødegaard bliver 19 om 2 dage. Pt. spiller han fast i Eresdivisionen, er absolut glimrende for Heerenveen....
[Det lader til, at han er begyndt at spille på et acceptabelt niveau nu, men vildere skulle det heller ikke være. Ødegaard tror jeg dog har potentialet til mere, for hans spilforståelse er exceptionel, taget hans alder i betragting.
Her er en af hans seneste præstationer, og som Steen skriver er hans spilforståelse exceptionel. Vinicius ser jeg dog lidt som et fejlkøb da jeg ikke rigtig kan se hvad det er man betalte så mange penge for. Det var noget af en lotto kupon i første omgang, og det virker lidt som om at det blev en tabt en. Selvfølgelig er det for tidligt at kommentere for meget på, og jeg håber også jeg tager fejl, men kan slet ikke se fidusen i ham.
HALA MADRID Y NADA MAS!!!
- Forever-madrisimo
- Bruger er blokkeret
-
Ødegaard har ikke rigtigt spillet de sidste 2-3 kampe for Heerenveen.
- Forever-madrisimo
- Bruger er blokkeret
-
Madrid1998 skrev: Synes man skal give Vinicius JR en chance, inden man allerede dømmer ham som talentløs. Han har ik vist noget på den store scene endnu, men kigger man på hans tid for det brasilianske u-17 landshold, kan man hurtigt se han har mål i støvlerne. 12 mål i 15 kampe er yderst imponerende, og ja ved godt u17 er af en helt anden dimension i forhold til A landsholdet, men det jo stadig ikke alle der kan score så mange, der skiller han sig meget ud. Må være ærlig og sige jeg kun har set sporadiske klip af ham, på youtube, men jeg nægter at tro, at så stor en klub som Real Madrid punger så mange penge ud, hvis der ikke været indikationer på succes. Jeg ville have set ham an, til pre-season, og så eventuelt leje ham ud 1-2 sæsoner, og tage den derfra.
Spillerne er blevet dyrere grundet det sindsyge transfermarkede, men Real Madrid poster penge i spillere der ikke har helt niveauet engang i mellem, Lucas Silva!
Jeg synes stadig, at hele den kritik som Junior bliver udsat for er mangelfuld. Det er ikke defineret nok, hvorfor at spilleren kommer til at falde i gennem, hvorfor det er let for flere brugere inklusiv jeg selv, at sætte en finger i jorden mod den kritik der er kommet. Det er også en stor risiko at tage, med udtagelser som, han bliver ikke til noget. Det virker som det pressen gør ift transfermarkedet og spiller rygter “på et tidspunkt skal man jo nok ramme rigtigt”.
- Brylle
- Gæst
-
Men det har jo været på grund af en skade. Han har spillet fuld tid i størstedelen af kampene i denne sæson og er startet inde hver gang. Heerenveen har i øvrigt ikke vundet de 3 kampe, hvor han har været ude med en skade.Forever-madrisimo skrev:
Ødegaard har ikke rigtigt spillet de sidste 2-3 kampe for Heerenveen.
- Forever-madrisimo
- Bruger er blokkeret
-
- Madrid1998
- Platin bruger
-
Han var en ung spiller på 16-17 år der skulle have hår på brystet*Forever-madrisimo skrev: En brækket ankel ok, men hovepointen i mit indlæg var at Ødegaard og hans tilvændings periode i den 3 bedste række tog over en sæson. Han var en hund i et spil kegler.
- Forever-madrisimo
- Bruger er blokkeret
-
Madrid1998 skrev:
Han var en ung spiller på 16-17 år der skulle have hår på brystet*Forever-madrisimo skrev: En brækket ankel ok, men hovepointen i mit indlæg var at Ødegaard og hans tilvændings periode i den 3 bedste række tog over en sæson. Han var en hund i et spil kegler.
Det burde han allerede have haft, også når han trænede med 1 holdet
- Madrid1998
- Platin bruger
-
- Forever-madrisimo
- Bruger er blokkeret
-
Madrid1998 skrev: Tror nu der skal en lang proces til. En flyvetur fra Norge til Spanien, tror jeg ikke skaber mirakler henover natten.
Men når der spilles på lavere niveau end i den norske liga så burde det ikke give så store vanskeligheder som det gjorde for Ødegaard.
Forever-madrisimo skrev:
Madrid1998 skrev: Tror nu der skal en lang proces til. En flyvetur fra Norge til Spanien, tror jeg ikke skaber mirakler henover natten.
Men når der spilles på lavere niveau end i den norske liga så burde det ikke give så store vanskeligheder som det gjorde for Ødegaard.
Selfølgelig er det svært for en 16 årig dreng at flytte til et nyt land og en ny kultur. Det er svært at få venner og blive accepteret når man ikke kan sproget. Og hvis man ikke føler sig tilpas, så er det svært at præstere. Det var det helt rigtig for ham tage til Holland. Han er kommet ind på et hold hvor der er flere nordmænd og hvor man kan begå sig på engelsk i omklædningsrummet. Jeg tror han har det rigtig godt i Holland, og det ses tydeligt på hans spil. Han er blomstret helt op. Man skal lige se tingene i et lidt større perspektiv når man har med børn at gøre.
- Madrid1998
- Platin bruger
-