Vinicius til RM allerede til sommer

6 år 4 måneder siden #49 af Forever-madrisimo
Jo jeg kan godt se hvad de siger, men det hænger bare ikke sammen med de store armbevægelser spilleren havde i forhold til løn og krav med 1 holdet. Jeg er udmærket godt klar over at der er en tilvændingsperiode fra norsk til spansk fodbold, men når niveauet man spiller på er dårligere end det man kommer fra, så burde man ikke falde så drastisk i niveau. Fodbold er nu et internationalt sprog og Ødegaard havde sin far at læne sig op af og fik alt det han ville, endda også en præsentation, hvilket ingen andre spillere i hans alder der skulle spille for Castilla har gjort.

Klart at det er lethere for ham i den hollandske liga nu hvor han også er mere moden, men det skridt han skal tage, skal være endnu større for at vende tilbage til Madrid. Jeg forventer ikke at se Ødegaard i Madrid mere som en fast del af 1 holdet.

Nuvel at Ødegaard ikke kunne sproget, men på banen er fodbold et internationalt sprog, jeg selv har observeret træninger i udlandet uden at kunne sproget, og så er der sgu altid en på holdet der kan en smule engelsk for at hjælpe. Selvom spillestilen er en del anderledes i hollandsk fodbold end i spansk, så er spansk 3 division et niveau Ødegaard skal kunne begå sig på ig gørr en forskel.

Ødegaard tog en udfordring han ikke var klar til og Real Madrid var ude for hurtigt med pengepungen!

Der er for meget pussenusse holdninger synes jeg om Ødegaard, i fodbold er der ingen kære mor, vil man frem så skal man også være til stede når chancen er der.
Sidste redigering: 6 år 4 måneder siden ved Forever-madrisimo.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 4 måneder siden #50 af Real HWL
Nej det hænger ikke sammen det du siger. Ved ikke om du snakker af erfaring, men du får det til at lyde som om det er "peace of cake" at begå sig i den professionelle sports verden. Jeg syntes i hvertfald ikke det var en dans på roser den gang jeg var aktiv. Så jeg kan sagtens sætte mig ind i hvordan Ødegaard har haft det. Jeg vil give dig ret i at han aldrig skulle have valgt pengene og Real fra start af. Havde det været min søn havde jeg rådet ham til at gå "pussenusse" vejen i en klub som Ajax hvor han kunne bo hos en famile og lære sproget og blive ordenligt integreret. Pengene skulle han nok komme til at tjene før eller siden.
Sidste redigering: 6 år 4 måneder siden ved Real HWL.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 4 måneder siden #51 af Forever-madrisimo

Real HWL skrev: Nej det hænger ikke sammen det du siger. Ved ikke om du snakker af erfaring, men du får det til at lyde som om det er "peace of cake" at begå sig i den professionelle sports verden. Jeg syntes i hvertfald ikke det var en dans på roser den gang jeg var aktiv. Så jeg kan sagtens sætte mig ind i hvordan Ødegaard har haft det. Jeg vil give dig ret i at han aldrig skulle have valgt pengene og Real fra start af. Havde det været min søn havde jeg rådet ham til at gå "pussenusse" vejen i en klub som Ajax hvor han kunne bo hos en famile og lære sproget og blive ordenligt integreret. Pengene skulle han nok komme til at tjene før eller siden.


Nej, jeg snakker om at Ødegaard krævede mere af klubben end han selv kunne levere på banen, ikke om at det var nemt.

Jeg skrev at Ødegaard gik fra den bedste række i Norge til den 3 bedste i Spanien og blev fuldstændig sat på plads af mindre gode spillere. Han kom bedre til fadet senere, men det tog alt for lang tid.
Sidste redigering: 6 år 4 måneder siden ved Forever-madrisimo.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce