Efter møde: Real Madrid vil købe i januar
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Offline
- Administrator
-
Ifølge spanske Marca skal Real Madrid nu endegyldigt have besluttet sig for at købe spiller i januar måneds transfervindue.
Beslutningen skal være taget efter et 2½ timer langt møde mellem Florentino Pérez og José Ángel Sánchez, hvor man har analyseret den nuværende situation og man er derfor indstillet på at foretage indkøb, når man har fået en snak med Zinedine Zidane om mulighederne.
Og man er naturligvis særligt opmærksomme på angrebs-positionen, hvor Gareth Bale er mere ude end inde, mens Cristiano Ronaldo og Karim Benzema kun har scoret 4 mål tilsammen i de første 14 kampe. Men samtidig er man også bevidste om, at markedet tilbyder begrænsede muligheder og tidligere har man da heller ikke været voldsomt heldige med sine januar-indkøb, hvis man lige tager Marcelo ud af mængden, som tæller navne som Cassano, Adebayor og Lucas Silva, for blot at nævne nogle, som ikke fik en lang og gloværdig karriere i Real Madrid.
Marca mener at vide, at aftalen med Bilbaos målmand Kepa er på plads, mens man er særdeles opsatte på at hente Mauro Icardi i Inter, fordi han kan være til rådighed i Champions League i modsætning til eksempelvis Timo Werner, som også bliver nævnt.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Klubben er i frit fald. Man henter den ene middelmådige spiller efter den anden. Icardi, Werner, Kepa og hvad de ellers hedder er ikke den kaliber af spillere man bør gå efter. Hvorfor i alverden sælger man Morata, for så at hente en lignende spiller i Icardi, der ovenikøbet koster Morata's pris + €40 millioner? Icardi er ikke god på bolden. Han er farlig i feltet og er dygtig i hovedspillet, akkurat som Morata. Han har måske en lidt anden bygning og har en smule bedre boldkontrol, men han er aldrig €100 millioner værd. Det bliver pinefuldt at se Ronaldo og Icardi spille sammen ...
Jeg kan heller ikke se pointen i at udskifte Keylor Navas med en målmand som ikke er et hak bedre. Hvorfor ikke lade Navas stå i endnu en sæson, og så hente Courtois gratis næste år? Hans kontrakt udløber sommeren 19. Alternativt kunne man jo også hente ham billigt til sommer?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Umiddelbart enig med Steen omkring målmandspositionen, men kender dog ikke så meget til Kepa.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
De Gea er den eneste, hvis man endeligt skal skifte ud.
Florentino Pérez
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
elle44 skrev: Giver ingen mening at lave panikkøb. Ledelsen bør bide i det sure æble, indse de fejlede, og så planlægge sommerens transfervindue. Vi ender med dødvægt i truppen ved vinterindkøb.
Fuldstændig enig, og et tak er ikke nok i denne omgang.
Jeg forstår seriøst ikke, at det overhovedet kan komme på tale når mulighederne nu engang er så uendelige elendige. Helt seriøst, Sánchez! er blevet nævnt som et transferemne herinde - FC Barcelonas skrald som de ikke kunne bruge til en skid.
Erkend at man har lavet en fejl, istedet for for at gå full fucking retard.
Florentino Pérez
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Sahinovic skrev: Hvis man vil erstatte Navas med Courtois så kan man lige så godt lade være, lige siden han er kommet til Chelsea er han faldet i niveau og har alt for ofte haft nogle mærkværdige aktioner, som gør at jeg ikke længere betragter ham som absolut verdensklasse.
De Gea er den eneste, hvis man endeligt skal skifte ud.
Det er jeg selvfølgelig enig i, men klubben har ikke råd/lyst til at bruge mange penge. Jeg ville hente De Gea før nogen som helst anden, også før en angriber. Det er bare urealistisk at vi henter ham.
Courtois er i øvrigt bedre end både Kepa og Keylor.
1) Hent De Gea
2) Hent Courtois
3) Behold Keylor
Kepa er og bliver aldrig god nok.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Forever-madrisimo
- Offline
- Bruger er blokkeret
-
Steen skrev:
Sahinovic skrev: Hvis man vil erstatte Navas med Courtois så kan man lige så godt lade være, lige siden han er kommet til Chelsea er han faldet i niveau og har alt for ofte haft nogle mærkværdige aktioner, som gør at jeg ikke længere betragter ham som absolut verdensklasse.
De Gea er den eneste, hvis man endeligt skal skifte ud.
Det er jeg selvfølgelig enig i, men klubben har ikke råd/lyst til at bruge mange penge. Jeg ville hente De Gea før nogen som helst anden, også før en angriber. Det er bare urealistisk at vi henter ham.
Courtois er i øvrigt bedre end både Kepa og Keylor.
1) Hent De Gea
2) Hent Courtois
3) Behold Keylor
Kepa er og bliver aldrig god nok.
Hvad bassere du de holdninger på, at han aldrig bliver god nok for Real Madrid ?
Jeg er meget tilfreds med, hvis vi får Kepa og Icardi. Ja historisk set er det ikke smart med Icardi, når vi har haft Morata og Mariano, men skal vi redde noget af sæsonrn, så er det to elegante indkøb.
Vi kunne ikke få Mbappe, men mon ikke han var number 1 på Real Madrids ønske liste.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Forever-madrisimo skrev:
Steen skrev:
Sahinovic skrev: Hvis man vil erstatte Navas med Courtois så kan man lige så godt lade være, lige siden han er kommet til Chelsea er han faldet i niveau og har alt for ofte haft nogle mærkværdige aktioner, som gør at jeg ikke længere betragter ham som absolut verdensklasse.
De Gea er den eneste, hvis man endeligt skal skifte ud.
Det er jeg selvfølgelig enig i, men klubben har ikke råd/lyst til at bruge mange penge. Jeg ville hente De Gea før nogen som helst anden, også før en angriber. Det er bare urealistisk at vi henter ham.
Courtois er i øvrigt bedre end både Kepa og Keylor.
1) Hent De Gea
2) Hent Courtois
3) Behold Keylor
Kepa er og bliver aldrig god nok.
Vi kunne ikke få Mbappe, men mon ikke han var number 1 på Real Madrids ønske liste.
Det kunne vi godt. Det var ikke pga. pengene at Mbappé ikke kom. Mbappe-lejren krævede at han blev fast mand, og klubben skulle derfor skulle sælge en af BBC (læs: Bale). Men klubben valgte Bale over Mbappé.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- dchristoffersen_
-
- Offline
- Forum begynder
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Steen skrev:
Forever-madrisimo skrev:
Steen skrev:
Sahinovic skrev: Hvis man vil erstatte Navas med Courtois så kan man lige så godt lade være, lige siden han er kommet til Chelsea er han faldet i niveau og har alt for ofte haft nogle mærkværdige aktioner, som gør at jeg ikke længere betragter ham som absolut verdensklasse.
De Gea er den eneste, hvis man endeligt skal skifte ud.
Det er jeg selvfølgelig enig i, men klubben har ikke råd/lyst til at bruge mange penge. Jeg ville hente De Gea før nogen som helst anden, også før en angriber. Det er bare urealistisk at vi henter ham.
Courtois er i øvrigt bedre end både Kepa og Keylor.
1) Hent De Gea
2) Hent Courtois
3) Behold Keylor
Kepa er og bliver aldrig god nok.
Vi kunne ikke få Mbappe, men mon ikke han var number 1 på Real Madrids ønske liste.
Det kunne vi godt. Det var ikke pga. pengene at Mbappé ikke kom. Mbappe-lejren krævede at han blev fast mand, og klubben skulle derfor skulle sælge en af BBC (læs: Bale). Men klubben valgte Bale over Mbappé.
Gisninger og spekulationer. Alt pegede på, at Real Madrid trak sig, fordi Mbappé ville sprænge lønstrukturen i klubben fuldstændig. Han havde et bud fra PSG, og ville have RM til at matche. Og selvfølgelig skal en 18-årig, med en enkelt sæson bag sig, ikke ligge højere i lønhierakiet end Ramos, Kroos, Modric, Marcelo, mv. Klubben gjorde det helt rigtige ved at vende en 18-årigs grådighed ryggen.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Forever-madrisimo
- Offline
- Bruger er blokkeret
-
Steen skrev:
Forever-madrisimo skrev:
Steen skrev:
Sahinovic skrev: Hvis man vil erstatte Navas med Courtois så kan man lige så godt lade være, lige siden han er kommet til Chelsea er han faldet i niveau og har alt for ofte haft nogle mærkværdige aktioner, som gør at jeg ikke længere betragter ham som absolut verdensklasse.
De Gea er den eneste, hvis man endeligt skal skifte ud.
Det er jeg selvfølgelig enig i, men klubben har ikke råd/lyst til at bruge mange penge. Jeg ville hente De Gea før nogen som helst anden, også før en angriber. Det er bare urealistisk at vi henter ham.
Courtois er i øvrigt bedre end både Kepa og Keylor.
1) Hent De Gea
2) Hent Courtois
3) Behold Keylor
Kepa er og bliver aldrig god nok.
Vi kunne ikke få Mbappe, men mon ikke han var number 1 på Real Madrids ønske liste.
Det kunne vi godt. Det var ikke pga. pengene at Mbappé ikke kom. Mbappe-lejren krævede at han blev fast mand, og klubben skulle derfor skulle sælge en af BBC (læs: Bale). Men klubben valgte Bale over Mbappé.
Du sprang mit Kepa spørgsmål over hvorfor ?
Det giver ingen mening det du siger med Mbappe. Selvfølgelig går Real Madrid ikke ud og investere i en spiller til 150 millioner for at lade ham stå i skyggen af nogen og sidde på bænken. Så hvad Mbappe lejeren krævede omkring spilletid, det har ingen betydning der !
Jeg ved ikke hvor langt Real Madrid var i tankerne med Mbappe, det virkede ikke til, at man gjorde en større indsats. Nok fordi prisen og lønningen var for høj.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
