Efter møde: Real Madrid vil købe i januar

8 år 6 måneder siden #25 af Steen

Dios skrev:

Steen skrev:

Forever-madrisimo skrev: Av for den AC Milan og Donnarumma. 3-0 nederlag.


Perfekt, så presser Raiola ham måske til at skifte. Idioti ikke at hente ham.


Kan du godt lide målmænd, som ikke kan spille fodbold med en bold? :D Aldrig har jeg set en målmand være så dårlig med fødderne :D


Keylor Navas har fået mig til at glemme, at det overhovedet er muligt for en målmand ;)
Edersons spil med fødderne er grotesk, City ramte virkelig jackpot da de købte ham. Jeg tror, at han på det punkt er bedre end Neuer.

Donnarumma er kun 18 år, han har rigeligt tid til at lære det. Hans målmandsevner er dog fremragende, og potentialet er enormt. Der er kun ét minus ved et køb af ham, og det er Raiola. Men det nytter vel ikke at tale om andre målmænd end Kepa, desværre ...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 6 måneder siden #26 af BBB

Steen skrev:

Dios skrev:

Steen skrev:

Forever-madrisimo skrev: Av for den AC Milan og Donnarumma. 3-0 nederlag.


Perfekt, så presser Raiola ham måske til at skifte. Idioti ikke at hente ham.


Kan du godt lide målmænd, som ikke kan spille fodbold med en bold? :D Aldrig har jeg set en målmand være så dårlig med fødderne :D


Keylor Navas har fået mig til at glemme, at det overhovedet er muligt for en målmand ;)
Edersons spil med fødderne er grotesk, City ramte virkelig jackpot da de købte ham. Jeg tror, at han på det punkt er bedre end Neuer.

Donnarumma er kun 18 år, han har rigeligt tid til at lære det. Hans målmandsevner er dog fremragende, og potentialet er enormt. Der er kun ét minus ved et køb af ham, og det er Raiola. Men det nytter vel ikke at tale om andre målmænd end Kepa, desværre ...


Du lærer ikke en målmand på 18 år pludselig at blive god med fødderne. Det skal han allerede være.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 6 måneder siden #27 af Steen

BBB skrev:

Steen skrev:

Dios skrev:

Steen skrev:

Forever-madrisimo skrev: Av for den AC Milan og Donnarumma. 3-0 nederlag.


Perfekt, så presser Raiola ham måske til at skifte. Idioti ikke at hente ham.


Kan du godt lide målmænd, som ikke kan spille fodbold med en bold? :D Aldrig har jeg set en målmand være så dårlig med fødderne :D


Keylor Navas har fået mig til at glemme, at det overhovedet er muligt for en målmand ;)
Edersons spil med fødderne er grotesk, City ramte virkelig jackpot da de købte ham. Jeg tror, at han på det punkt er bedre end Neuer.

Donnarumma er kun 18 år, han har rigeligt tid til at lære det. Hans målmandsevner er dog fremragende, og potentialet er enormt. Der er kun ét minus ved et køb af ham, og det er Raiola. Men det nytter vel ikke at tale om andre målmænd end Kepa, desværre ...


Du lærer ikke en målmand på 18 år pludselig at blive god med fødderne. Det skal han allerede være.


Du har ret, BBB. Vi bør også rive kontrakten med Vinicus over, for han kommer heller aldrig til at blive skarp foran målet, eller sende gode indlæg ind. Truppen kan vel ligeså godt stoppe med at lave træningsøvelser, for det får spillerne ikke noget ud af.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 6 måneder siden #28 af BBB

Steen skrev:

BBB skrev:

Steen skrev:

Dios skrev:

Steen skrev:

Forever-madrisimo skrev: Av for den AC Milan og Donnarumma. 3-0 nederlag.


Perfekt, så presser Raiola ham måske til at skifte. Idioti ikke at hente ham.


Kan du godt lide målmænd, som ikke kan spille fodbold med en bold? :D Aldrig har jeg set en målmand være så dårlig med fødderne :D


Keylor Navas har fået mig til at glemme, at det overhovedet er muligt for en målmand ;)
Edersons spil med fødderne er grotesk, City ramte virkelig jackpot da de købte ham. Jeg tror, at han på det punkt er bedre end Neuer.

Donnarumma er kun 18 år, han har rigeligt tid til at lære det. Hans målmandsevner er dog fremragende, og potentialet er enormt. Der er kun ét minus ved et køb af ham, og det er Raiola. Men det nytter vel ikke at tale om andre målmænd end Kepa, desværre ...


Du lærer ikke en målmand på 18 år pludselig at blive god med fødderne. Det skal han allerede være.


Du har ret, BBB. Vi bør også rive kontrakten med Vinicus over, for han kommer heller aldrig til at blive skarp foran målet, eller sende gode indlæg ind. Truppen kan vel ligeså godt stoppe med at lave træningsøvelser, for det får spillerne ikke noget ud af.


Forskellen på en markspiller og en målmand plejer at være ret indlysende, men hvis vi nu skal pensle det ud, så laver målmænd mange øvelser med hænderne, og markspillerne laver mange øvelser med fødderne. Udviklingen i en markspillers teknik med fødderne vil derfor være mere markant end den vil for en målmand*. Sådan hænger tingene så underligt sammen.

*Hvis du skulle være i tvivl så er udviklingen i målmandens spil med hænderne mere markant end en markspillers spil med hænderne. :-D
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 6 måneder siden #29 af Steen

Udviklingen i en markspillers teknik med fødderne vil derfor være mere markant end den vil for en målmand*.

Illarramendi hilser!
Donnarumma spil med fødderne bliver aldrig lige så godt som Neuers, men det bør heller ikke være kravet. Vi har trods alt levet med Keylors ufattelige ringe udspark i flere år nu. En målmand kan sagtens trænes til at blive bedre med fødderne, og det mener jeg egentligt selvsamme Keylor Navas er et godt eksempel på. Jeg har råbt og skreget af ham de sidste par sæsoner men jeg synes, at han i denne sæson har forbedret sig en del på det punkt. Derfor kan jeg slet ikke forstå, hvorfor du mener, at Donnarumma ikke kan blive dygtigere til det.
Sidste redigering: 8 år 6 måneder siden ved Steen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 6 måneder siden #30 af BBB
Det er ikke umuligt at blive dygtigere, det bare ikke realistisk at gå fra elendig til god. Det så vi med Casillas.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 6 måneder siden #31 af Kimbo
En keeper kan vel træne fødderne ligeså vel som hænderne ?
I øvrigt vil jeg sætte Ter Stegen helt i toppen når det kommer til spillet med fødderne, han er afgørende for at Barcelona kan spille som de gør.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 6 måneder siden #32 af BBB

Kimbo skrev: En keeper kan vel træne fødderne ligeså vel som hænderne ?
I øvrigt vil jeg sætte Ter Stegen helt i toppen når det kommer til spillet med fødderne, han er afgørende for at Barcelona kan spille som de gør.


Selvfølgelig kan han det, men målmanden bruger naturligvis meget tid på at træne med hænderne, så han kan ikke dedikere ligeså meget tid på fødderne som en markspiller kan.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 6 måneder siden #33 af Dios

Nord skrev: Er det værre end Keylor? :-D


Jeg vil opdele det sådan her.

Casillas er elendig med fødderne.
Navas er dårlig med fødderne.
Reina er god med fødderne.
Ter Stegen er fremragende med fødderne.
Neuer og Ederson er verdensklasse med fødderne.

Her vil jeg ca. placere Donnarumma 2-3 niveauer under Casillas. Måske er det en lille overdrivelse da Casillas simpelthen var bunden med fødderne, men jeg har seriøst aldrig set en målmand være så dårlig med fødderne som Donnarumma, og det er ikke er overdrivelse.
Keylor kan snildt spille bolden udover sidelinjen i upressede situationer, men jeg har set Donnarumma spille modstanderen fri 3-4 gange sidste sæson i helt upressede situationer, og når han er presset, så tror jeg seriøst han lukker øjnene og håber på det bedste :D

Jeg er ihvertfald ikke fan af ham. Jeg siger ikke vi skal have en Isco lignende type på mål, men jeg ved hvor irriteret jeg bliver når Keylor gang efter gang høvler den udover sidelinjen. I moderne fodbold har man brug for målmanden kan spille med, så forsvarspilleren ikke bliver mere presset end højest nødvendigt.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 8 år 6 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 6 måneder siden #34 af FanOfMagicalTeams
Glem januar vinduet. Sats på nuværende trup, og så gå ALL-IN på at bygge et hold op omkring Mbappe til sommer. Mbappe er 19! Kan ikke huske mange andre spillere have det niveau i den alder udover Messi? Jeg ved godt at det er den franske liga men alligevel. Hold kæft han har potentialet til at blive vild!

Og som en sidenote til det. Glem festglade Neymar og hans tåbelige agent. Mbappe kunne umiddelbart blive bedre, og har ikke douchebag attituden. Jeg trænger til en super sympatisk frontfigur for angrebet i Real Madrid der udstråler spilleglæde og leg med bolden.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 6 måneder siden #35 af Nord

FanOfMagicalTeams skrev: Glem januar vinduet. Sats på nuværende trup, og så gå ALL-IN på at bygge et hold op omkring Mbappe til sommer. Mbappe er 19! Kan ikke huske mange andre spillere have det niveau i den alder udover Messi? Jeg ved godt at det er den franske liga men alligevel. Hold kæft han har potentialet til at blive vild!

Og som en sidenote til det. Glem festglade Neymar og hans tåbelige agent. Mbappe kunne umiddelbart blive bedre, og har ikke douchebag attituden. Jeg trænger til en super sympatisk frontfigur for angrebet i Real Madrid der udstråler spilleglæde og leg med bolden.


Mbappé mener, at han skal være en af verdens bedst betale spillere i en alder af 19 og med én stor sæson bag sig. Og så endda i den franske liga, hvor 80% af holdene kan sidestilles med eller Sønderjyske. Det vidner om, at det allerede er ved at stige ham til hovedet. Nej tak til den mentalitet!
Sidste redigering: 8 år 6 måneder siden ved Nord.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 6 måneder siden #36 af FanOfMagicalTeams

Nord skrev:

FanOfMagicalTeams skrev: Glem januar vinduet. Sats på nuværende trup, og så gå ALL-IN på at bygge et hold op omkring Mbappe til sommer. Mbappe er 19! Kan ikke huske mange andre spillere have det niveau i den alder udover Messi? Jeg ved godt at det er den franske liga men alligevel. Hold kæft han har potentialet til at blive vild!

Og som en sidenote til det. Glem festglade Neymar og hans tåbelige agent. Mbappe kunne umiddelbart blive bedre, og har ikke douchebag attituden. Jeg trænger til en super sympatisk frontfigur for angrebet i Real Madrid der udstråler spilleglæde og leg med bolden.


Mbappé mener, at han skal være verdens bedst betale spillere i en alder af 19 og med én stor sæson bag sig. Og så endda i den franske liga, hvor 80% af holdene kan sidestilles med eller Sønderjyske. Det vidner om, at det allerede er ved at stige ham til hovedet. Nej tak til den mentalitet!


Jeg har kun set interviews med ham hvor han fremstår meget sympatisk. Lønforhandling er jeg sikker på at klubben kan håndtere. Lad ham få en lønpakke der udbetaler ud fra performance. Han må gerne være blive en af de bedst lønnede fodboldspillere i verden hvis han viser det på banen i CHL og i den spanske Liga.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum