Efter møde: Real Madrid vil købe i januar

8 år 6 måneder siden #13 af El Siete

elle44 skrev: Giver ingen mening at lave panikkøb. Ledelsen bør bide i det sure æble, indse de fejlede, og så planlægge sommerens transfervindue. Vi ender med dødvægt i truppen ved vinterindkøb.


Så uambitiøse er der da heldigvis ingen der er. Vi har da på ingen måde, hverken økonomisk, sportsligt eller som brand, råd til at opgive sæsonen knap 4 måneder inde. Man må tage fejlene på sig og rette op på dem inden det er for sent.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Macon, mohbar

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 6 måneder siden #14 af mohbar

El Siete skrev:

elle44 skrev: Giver ingen mening at lave panikkøb. Ledelsen bør bide i det sure æble, indse de fejlede, og så planlægge sommerens transfervindue. Vi ender med dødvægt i truppen ved vinterindkøb.


Så uambitiøse er der da heldigvis ingen der er. Vi har da på ingen måde, hverken økonomisk, sportsligt eller som brand, råd til at opgive sæsonen knap 4 måneder inde. Man må tage fejlene på sig og rette op på dem inden det er for sent.


ABsolut enig her. Husk på at i fodbolden kan tingene ændre sig ret hurtigt. Se bare på Brøndby hvor det fleste havde dømt dem helt ude og FCK nordens herskere de kommende 100 år. Med en god træner og 2-3 game changere er tingene helt forvandlet på ganske kort tid.

Real Madrid er så 1000x større og vi skal da aldrig sælge en sæson men kæmpe om alle titler. Ig det giver ganske god mening at man feks anskaffer en Icardi der må spille med i CL. Eneste der taler imod er at han måske hellere vil binde serie A først..
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 6 måneder siden #15 af elle44

El Siete skrev:

elle44 skrev: Giver ingen mening at lave panikkøb. Ledelsen bør bide i det sure æble, indse de fejlede, og så planlægge sommerens transfervindue. Vi ender med dødvægt i truppen ved vinterindkøb.


Så uambitiøse er der da heldigvis ingen der er. Vi har da på ingen måde, hverken økonomisk, sportsligt eller som brand, råd til at opgive sæsonen knap 4 måneder inde. Man må tage fejlene på sig og rette op på dem inden det er for sent.


Fejlene kan ikke rettes med et plaster på et åbent benbrud. En januar indkøbs politik vil blot udskyde problemerne. Fejlene skal rettes til sommer hvor angrebet skal genopbygges gennem fornuftig planlægning, og de spillere der kommer ind, skal have lov til at vænne sig til holdet og spillestilen. Jeg vil gå så langt som at sige at vi har rigeligt råd til at opgive sæsonen på alle de parametre du opstiller, efter de seneste års succeser. I sidste ende vil det blive mere kosteligt sportsligt, økonomisk og i brand, at lave panikkøb i Januar måned.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 6 måneder siden #16 af Carlos3

El Siete skrev:

elle44 skrev: Giver ingen mening at lave panikkøb. Ledelsen bør bide i det sure æble, indse de fejlede, og så planlægge sommerens transfervindue. Vi ender med dødvægt i truppen ved vinterindkøb.


Så uambitiøse er der da heldigvis ingen der er. Vi har da på ingen måde, hverken økonomisk, sportsligt eller som brand, råd til at opgive sæsonen knap 4 måneder inde. Man må tage fejlene på sig og rette op på dem inden det er for sent.


Helt enig, men skal bare ikke købe det rene skrald i vintervinduet, man skal stadig handle med omtanke. For henter man Icardi og han fra første kamp bare begynder at hagle dem ind kan man jo ligepludelig stå med alle trofæerne i sidste ende alligevel, men jeg gider ikke at se man bruger man penge på at hente icardi, fx de 100m euro der er snakke om, for så at se benzema stadig været fast starter og se ham komme ind i 80. minut efter vazques er kommet ind, hvis man vil hente store spilere i januar skal de sku også i brug med det samme, ellers kan det sku lige så godt vente til sommer.

"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"

- Alfredo Di Stefano

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 6 måneder siden #17 af El Siete

elle44 skrev:

El Siete skrev:

elle44 skrev: Giver ingen mening at lave panikkøb. Ledelsen bør bide i det sure æble, indse de fejlede, og så planlægge sommerens transfervindue. Vi ender med dødvægt i truppen ved vinterindkøb.


Så uambitiøse er der da heldigvis ingen der er. Vi har da på ingen måde, hverken økonomisk, sportsligt eller som brand, råd til at opgive sæsonen knap 4 måneder inde. Man må tage fejlene på sig og rette op på dem inden det er for sent.


Fejlene kan ikke rettes med et plaster på et åbent benbrud. En januar indkøbs politik vil blot udskyde problemerne. Fejlene skal rettes til sommer hvor angrebet skal genopbygges gennem fornuftig planlægning, og de spillere der kommer ind, skal have lov til at vænne sig til holdet og spillestilen. Jeg vil gå så langt som at sige at vi har rigeligt råd til at opgive sæsonen på alle de parametre du opstiller, efter de seneste års succeser. I sidste ende vil det blive mere kosteligt sportsligt, økonomisk og i brand, at lave panikkøb i Januar måned.


Måske og måske ikke. Vi ved ikke hvad udfaldet af en eller flere vinterhandler vil være, men gør vi intet og kaster håndklædet i ringen, er vi sikre på at det kommer til at koste os. Stort. Vi vil tabe meget mere på at opgive, end på f.eks at hente Icardi i vinterperioden. Det er selve essensen i klubben ikke at give op og jeg vil meget hellere at klubben står 100M fattigere, men med æren i behold, fordi spillerne gav alt til det sidste, og i det mindste prøvede at vende en skidt start. Samtidig kan en klub med Real Madrids historie ikke hvile på laurbærene og lige tage sig en slapper ovenpå et succesfuldt år eller to, deri ligger det uambitiøse, i min optik. Der skal altid stræbes efter ny højder.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Carlos3

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 6 måneder siden #18 af Kimbo
Vinterhandler kan være okay, hvis det er en spiller man har haft øje på i længere tid.
Ikke som en slags midlertidig lappeløsning...
Det er også tydeligt at ser folk en person bombe i en anden liga, skal han hentes asap, ,koste hvad det vil.. Sådan fungerer det altså bare ikke, spilleren skal også kunne passe ind i Real Madrid, og det er bestemt ikke nemt, det har vi efterhånden set gang på gang. Lad nu være at køb diverse spillere bare fordi de er hotte lige nu, se nu på det længere perspektiv for en gangs skyld. Icardi er den vildeste lotto kupon, han garner i vildskab fordi han passer perfekt ind på holdet, ingen siger han vil passe perfekt ind i Madrid

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 6 måneder siden #19 af El Siete

Kimbo skrev: Vinterhandler kan være okay, hvis det er en spiller man har haft øje på i længere tid.
Ikke som en slags midlertidig lappeløsning...
Det er også tydeligt at ser folk en person bombe i en anden liga, skal han hentes asap, ,koste hvad det vil.. Sådan fungerer det altså bare ikke, spilleren skal også kunne passe ind i Real Madrid, og det er bestemt ikke nemt, det har vi efterhånden set gang på gang. Lad nu være at køb diverse spillere bare fordi de er hotte lige nu, se nu på det længere perspektiv for en gangs skyld. Icardi er den vildeste lotto kupon, han garner i vildskab fordi han passer perfekt ind på holdet, ingen siger han vil passe perfekt ind i Madrid


Tror vinterhandler typisk fejler fordi udbuddet af spillere normalt er lavt, sammen med kvaliteten - ingen vil afhænde deres bedste spillere midt i en sæson.

Mht. Icardi kan man vel sige det om de fleste spillere, hvis de ikke er scoutet ordentligt (noget vi selv har praktiseret i flere omgange ved bare at købe den bedste ved VM), så derfor håber jeg da at et eventuelt køb af Icardi er "nøje" planlagt, at man har kigget på ham før og har gjort sit hjemmearbejde.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 6 måneder siden #20 af Forever-madrisimo
Det bliver ikke Icardi til vinter hvert fald.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 6 måneder siden #21 af Forever-madrisimo
Av for den AC Milan og Donnarumma. 3-0 nederlag.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 6 måneder siden #22 af Steen

Forever-madrisimo skrev: Av for den AC Milan og Donnarumma. 3-0 nederlag.


Perfekt, så presser Raiola ham måske til at skifte. Idioti ikke at hente ham.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 6 måneder siden #23 af Dios

Steen skrev:

Forever-madrisimo skrev: Av for den AC Milan og Donnarumma. 3-0 nederlag.


Perfekt, så presser Raiola ham måske til at skifte. Idioti ikke at hente ham.


Kan du godt lide målmænd, som ikke kan spille fodbold med en bold? :D Aldrig har jeg set en målmand være så dårlig med fødderne :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 6 måneder siden #24 af Nord
Er det værre end Keylor? :-D
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum