AS: Cristiano Ronaldo vil tilbage til Manchester United

4 år 7 måneder siden #13 af Macon

Jonas skrev:

DarioGomez skrev: Tja ... mange små børn i huset ... får han mon den ro, han har behov for ift. at præstere?

Derudover gad jeg godt være en flue på væggen ift. de snakke, der angiveligt foregår med klubben pt.
For hvis ikke CR + bagland selv kan se, at timingen ift. en forlængelse er HELT, HELT skæv pt, så er der også noget galt.

Det kan ikke nytte noget, at man gør en 33-årig mand til en af verdens bedste betalte spillere midt i en historisk stor krise, som han uanset velmenede forklaringer herinde fra har en stor del af æren for. Det vil være rent selvmord.

.. En forlængelse nu kan ses som et statement fra klubbens side om at man tror på ham selv når han er i krise. En stor del af den polimik der har været omkring CR i Real gennem tiden har handlet om at han gerne vil være værdsat af klubben og fans, så en gestus i form af en ny kontrakt nu vil nok gøre meget for CR mentalt. Det er plausibelt at hans krise blandt andet (holdets elendige spil har også en betydning) er mental, og derfor kan en forlængelse muligvis hjælpe ham ud af krisen. Hvis Real alligevel tænker de vil forlænge med ham, så er der faktisk ikke et bedre tidspunkt vil jeg mene. Hvis CR gennem et mentalt boost kan finde topformen nu, så kan vi stadig redde noget af sæsonen og muligvis ZZs karriere i Real (det må ZZ da som minimum være interesseret i og jeg antager han har en stemme i om der skal forlænges).

Worth a shot hvis man alligevel vil forlænge tænker jeg.

Nej tak, vis altså han forventer at få samme eller mere end Messi i løn.

Det ville være hovedløst.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #14 af R7CR7GB11

Sahinovic skrev: El Siete skrev:

PS. Hold da op, tjener Messi virkelig 50M+ årligt. Vildt.

Jeg mener det er lidt over €100 millioner per sæson.

Jeg læste via nogle leaks inde på Facebook, at Messis løn udgør 40% af den samlede lønudgift hos FC Barcelona - og at han næsten tjener ligeså meget om ugen som Manchester Citys startellever. Fuldstændigt surrealistisk og komplet ude af proportioner hvis man spørger mig.

Tak for kaffe!
Interessant. Tak Sahinovic.

4 år 7 måneder siden #15 af Real Madrid
"The Portuguese forward took responsibility and confessed how difficult it was to find the motivation to play every Sunday in a LaLiga race that has already been lost.His encouraging message to his teammates was: "The Champions League and the Cup are our priorities, we're going for them."

Marca: www.marca.com/en/football/real-madrid/20...a4741275b8b459d.html

Det kunne – som ovenstående antyder – godt tyde på deciderede motivationsproblemer, fordi Ronaldo startede så langt bagud i forhold til Messi og Real kom så langt efter Barcelona...

No solo soy perfecto, también soy Madridista

4 år 7 måneder siden #16 af Sahinovic
Sikke en tragisk indstilling at have, og til alles overraskelse har han naturligvis svært ved at finde motivationen når det ser svært ud for ham individuelt.

Man bliver naturligvis nødt til at forholde sig realistisk og La Liga er helt sikkert tabt, men man er da nødt til at bruge ligaen for at komme på rette spor igen - og helst inden Paris kampen. Ser man på kampprogrammet skal der inden Champions League spilles to Copa Del Rey kampe mod mægtige Leganés - og skulle Real Madrid udfolde sig i disse to kampe, så kan man altså ikke bruge dem til at måle sig selv på eller komme tilbage på sporet igen, for ellers havde man været der efter APOEL kampen.

Ser man på La Liga så har man følgende kampe inden Champions League kampen: Deportivo (H), Valencia (U), Levante (U), Real Sociedad (H) - og det er da ved gud i disse kampe Real Madrid skal måle sig selv på, og det er disse kampe man bliver nødt til at steppe op og som minimum! være i stand til at kunne finde motivationen - og kan man ikke dette, ja så bliver man nok højst sandsynligt gennem smadret af Paris.

Som situationen ser ud nu, så kan man simpelthen ikke slaske rundt i La Liga og efterfølgende forvente at man kan få success i Champions League.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 4 år 7 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

4 år 7 måneder siden #17 af Steen
Han er vel ikke engang top 10-20 i verden pt.? Som tilfældet har været de sidste 3 år, så er han til at leve med når han scorer mål, men det er forfærdeligt at se på, når dette ikke lykkes for ham, for han kan vitterligt ikke andet. Han fortjener absolut ikke en ny kontrakt, og slet ikke på det lønniveau han kræver. På den ene side synes jeg det er et godt tidspunk at sælge ham, men på den anden side mener jeg, at det er vigtigere at skippe Benzema og Bale afsted. Det er sgu en svær kabale.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Macon

4 år 7 måneder siden #18 af R7CR7GB11

Steen skrev: Han er vel ikke engang top 10-20 i verden pt.?

Naeh. Ikke pt.
Det er der saa heller ikke nogen anden paa holdet der er --- pt.

Det er et kollektivt problem i oejeblikket. Ikke et Cristiano-Ronaldo-Problem.

@Sahinovic - du mener, at han er demotiveret blot fordi han ikke naar Golden Boot i aar...... Jeg ved sgu snart ikke hvad jeg skal sige til dig mere.
Hvad er saa Isco's problem? Benzema's problem? Kroos' problem? Marcelo's problem? Det er en kollektiv nedsmeltning, og det har Cristiano ikke stoerre del i end nogen anden, maaske lige udover at han burde vaere front figuren, men det burde Ramos ogsaa, og det burde Marcelo ogsaa.
Følgende bruger(e) sagde tak: Cristiano Ronaldo, ChrillRM14, El Siete

4 år 7 måneder siden #19 af Steen

R7CR7GB11 skrev:

Naeh. Ikke pt.

@Sahinovic - du mener, at han er demotiveret blot fordi han ikke naar Golden Boot i aar...... Jeg ved sgu snart ikke hvad jeg skal sige til dig mere.
Hvad er saa Isco's problem? Benzema's problem? Kroos' problem? Marcelo's problem? Det er en kollektiv nedsmeltning, og det har Cristiano ikke stoerre del i end nogen anden, maaske lige udover at han burde vaere front figuren, men det burde Ramos ogsaa, og det burde Marcelo ogsaa.

Hvordan kan det ikke være et Ronaldo problem? Han er ikke blandt de hurtigste længere, han kan ikke deltage i småspil og så kan han heller ikke drible. Hvad er det lige præcis, at han bidrager med? Det er jo ikke noget vi kun har oplevet i denne sæson, det har jo været den samme historie de sidste 3 år. At han så er en ufattelig god målscorer er en anden sag, og det retfærdiggør hvor ringe han ellers er. Men han er 33 om en måneds tid, og han spærrer for en meget vigtig position, nemlig kanten. Som sagt, jeg vil ikke have noget imod, at man bruger ham som 9'er og henter en kreativ venstrekant. Men det er ikke holdbart, hvis han skal fortsætte på den position de næste 3-4 år.

4 år 7 måneder siden #20 af R7CR7GB11

Steen skrev:

R7CR7GB11 skrev:

Naeh. Ikke pt.

Hvordan kan det ikke være et Ronaldo problem? Han er ikke blandt de hurtigste længere, han kan ikke deltage i småspil og så kan han heller ikke drible. Hvad er det lige præcis, at han bidrager med? Det er jo ikke noget vi kun har oplevet i denne sæson, det har jo været den samme historie de sidste 3 år. At han så er en ufattelig god målscorer er en anden sag, og det retfærdiggør hvor ringe han ellers er. Men han er 33 om en måneds tid, og han spærrer for en meget vigtig position, nemlig kanten. Som sagt, jeg vil ikke have noget imod, at man bruger ham som 9'er og henter en kreativ venstrekant. Men det er ikke holdbart, hvis han skal fortsætte på den position de næste 3-4 år.

Hvordan kan det ikke vaere et kollektivt problem?
Kan du ikke lige naevne de Real Madrid spillere for mig, som har haft en god saeson indtil videre? Saa skal jeg bagefter naevne dem, som pt er en del af problemet for dig :-)

4 år 7 måneder siden #21 af Steen
... Hvor har jeg skrevet, at det vi er vidne til lige nu, ikke er et kollektivt problem? Jeg skrev dog klart og tydeligt, at ''Ronaldo-problemet'' har været i gang i flere år nu.
Sidste redigering: 4 år 7 måneder siden ved Steen.

4 år 7 måneder siden #22 af Brylle

Sahinovic skrev: Sikke en tragisk indstilling at have, og til alles overraskelse har han naturligvis svært ved at finde motivationen når det ser svært ud for ham individuelt.

Man bliver naturligvis nødt til at forholde sig realistisk og La Liga er helt sikkert tabt, men man er da nødt til at bruge ligaen for at komme på rette spor igen - og helst inden Paris kampen. Ser man på kampprogrammet skal der inden Champions League spilles to Copa Del Rey kampe mod mægtige Leganés - og skulle Real Madrid udfolde sig i disse to kampe, så kan man altså ikke bruge dem til at måle sig selv på eller komme tilbage på sporet igen, for ellers havde man været der efter APOEL kampen.

Ser man på La Liga så har man følgende kampe inden Champions League kampen: Deportivo (H), Valencia (U), Levante (U), Real Sociedad (H) - og det er da ved gud i disse kampe Real Madrid skal måle sig selv på, og det er disse kampe man bliver nødt til at steppe op og som minimum! være i stand til at kunne finde motivationen - og kan man ikke dette, ja så bliver man nok højst sandsynligt gennem smadret af Paris.

Som situationen ser ud nu, så kan man simpelthen ikke slaske rundt i La Liga og efterfølgende forvente at man kan få success i Champions League.

Ej den er sgu alt alt for søgt den dér... Så skal man sgu være en stabil hater for at trække et sådan citat frem og sende en sviner for det. Det har jo intet at gøre med, at det ser svært ud for ham individuelt og hvorfor er det en tragikomisk indstilling? Det er ganske enkelt bare et faktum, at La Liga er væk, for den når vi ikke. Så er der CL og pokalen tilbage, hvis man vil ud og hente titler, og dermed ønsker Ronaldo at lægge fokus på dette. Jeg er ikke enig i at det er prioriteten, men det handler ikke om at man har en tragikomisk holdning til tingene eller at det ikke kører for en selv. For hvorfor så sigte så højt som at ville vinde CL? Jeg synes godt nok den er søgt. Jeg synes dog at førsteprioritet for klubben skal være at få sikret næste års CL-deltagelse, for med det nuværende spil, er det på ingen måde en selvfølge. Jeg tror ikke det er muligt gennem CL, for med så elendigt spil, rammer man ikke bare en god rytme lige ved de få store kampe. Og specielt ikke Ronaldo som er meget langt fra de præstationer der fortjent fik ham kåret som verdens bedste i 2017. Velkommen tilbage.
Sidste redigering: 4 år 7 måneder siden ved Brylle.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, Cristiano Ronaldo, ChrillRM14

4 år 7 måneder siden #23 af R7CR7GB11

Steen skrev: ... Hvor har jeg skrevet, at det vi er vidne til lige nu, ikke er et kollektivt problem? Jeg skrev dog klart og tydeligt, at ''Ronaldo-problemet'' har været i gang i flere år nu.

Hvis vi kalder det et problem at vinde 2 ud af 2 Ballon D'Or og banke maal ind paa samlebaand saa er jeg enig.

4 år 7 måneder siden #24 af Steen

R7CR7GB11 skrev:

Steen skrev: ... Hvor har jeg skrevet, at det vi er vidne til lige nu, ikke er et kollektivt problem? Jeg skrev dog klart og tydeligt, at ''Ronaldo-problemet'' har været i gang i flere år nu.

Hvis vi kalder det et problem at vinde 2 ud af 2 Ballon D'Or og banke maal ind paa samlebaand saa er jeg enig.

Enten kan du ikke læse hvad jeg skriver, eller også vil du ikke. Det kan også være du er en Ronaldo-fanboy, der nægter at indse hans mangler.
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.