AS: Cristiano Ronaldo vil tilbage til Manchester United

5 år 4 måneder siden #37 af ChrillRM14
@Steen
I virkeligheden tror jeg, at vi i sidste ende er meget enige omkring fermtidens Real Madrid :) Ronaldo er en spiller ligesom alle andre, og en dag - måske før det egentlig var planen - skal han give 'tronen' videre. Neymar er det eneste bud på en, der kan erstatte Ronaldo nogenlunde 1-til-1, hvad angår output, så hvis man kan få Neymar allerede til sommer, så er det egentlig en idé, som jeg ikke kan se meget galt i.

Hazard er fantastisk, men ja, han er ikke nogen stor målscore, og det er trods alt det, vi kommer til at mangle, når Ronaldo ikke længere er på holdkortet. Meget af Hazards arbejde vil jeg være bange for allerede vil være dækket ind af Isco, Marcelo og Modric. Kreativitet, drive og talentet for at åbne spillet op. Men det er en anden snak.

Når alt er sagt, så vil jeg afslutte med, at Real Madrid formentlig bliver komplet anderledes med Ronaldos afgang. Derfor skræmmer den tanke mig. Der er mange sjove navne i vælten, men for mig at se, kan det også gå rigtig galt med den der store udskiftning og generationsskifte, som vi alle skriger efter i øjeblikket. Ronaldo er f****** ustyrlig i topform, forhåbentlig har vi ikke set det for sidste gang. I alt fald er der med den nuværende krise også andre problemer, der kalder på at blive løst. Eksempelvis, hvordan man kan finde tilbage til det gamle dominerende udtryk hos Isco, Modric, Kroos, Marcelo og Carvajal. Jeg tror ikke, det løser sig blot ved en enkelt spiller som Hazard eller Neymar eller bare Ronaldos afgang.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 4 måneder siden #38 af ertmann6363
du har ret chillrm14 de 4 mål er ikke et endegyldigt bevis på hans elendige niveau efterhånden....se hans "overall game" han er IKKE EKSISTERENDE... jeg lover dig han kan ikke løbe fra Patrick Kristensen i AAb længere. Han virker ekstremt klodset når han skal arbejde i bare lidt mindre områder. han brænder mere end nogensinde når han endelig kommer frem til noget.

IT IS OVER

lad os nu være ærlige
Følgende bruger(e) sagde tak: Marcisco

5 år 4 måneder siden #39 af Dios
ChrillRM14 skrev:

Hazard er fantastisk, men ja, han er ikke nogen stor målscore, og det er trods alt det, vi kommer til at mangle, når Ronaldo ikke længere er på holdkortet. Meget af Hazards arbejde vil jeg være bange for allerede vil være dækket ind af Isco, Marcelo og Modric. Kreativitet, drive og talentet for at åbne spillet op. Men det er en anden snak.

En snak jeg lige har lyst til at tage op hurtigt, hvis det er i orden :D For Ingen af de 3 spillere har noget af det der minder om Hazard's kompetencer. Nuvel, så er de alle 3 da gode tekniske, men ingen af dem har evnen til at slå den afgørende aflevering igennem kæderne. Ingen af dem befinder sig i mellemrummet, hvor Hazard spiller. Ingen af dem har hans antrit, bevægelighed eller evne til at komme forbi 2-3 modstandere og skabe plads, eller komme i overtal.
Jeg har ikke tal på hvor mange gange Hazard har taget bolden, og driblet 3-4-5 mand og sat den i kassen. Isco kan det teknisk, men hans hurtighed, eller mangel på samme gør, at han aldrig vil komme helt fri fra sine modstandere over en længere distance.

Netop Hazard tror jeg vil gavne Isco, da han vil skabe bevægelighed og kreativitet på en anderledes måde end vi har nu. Hazard er en individualist, som selv kan afgøre tingene, hvor Isco bare ikke er den type spiller, men stadig fandens vigtig og fantastisk :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 5 år 4 måneder siden ved Dios.

5 år 4 måneder siden #40 af Deucex
Det er lidt underligt, at der er folk herinde der i ramme alvor mener, at der ikke vil blive lavet mål uden Ronaldo på holdkortet.

Det er altså sket i fodboldhidtorien, at topscorer(e) i en topklub enten er stoppet eller har skiftet klub, uden at klubben i den efterfølgende sæson lå til nedrykning pga. manglende mål.

Barca klarede sig udmærket efter Eto'o, United efter van Nistelrooy, PSG efter Zlatan og RM efter (den rigtige) Ronaldo og Raul osv.

Mon ikke vi klarer os i post Ronaldo æraen med masser af mål af en ny topscorer eller fordelt blandt flere....
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Macon

5 år 4 måneder siden #41 af R7CR7GB11

Deucex skrev: Det er lidt underligt, at der er folk herinde der i ramme alvor mener, at der ikke vil blive lavet mål uden Ronaldo på holdkortet.

Det er altså sket i fodboldhidtorien, at topscorer(e) i en topklub enten er stoppet eller har skiftet klub, uden at klubben i den efterfølgende sæson lå til nedrykning pga. manglende mål.

Barca klarede sig udmærket efter Eto'o, United efter van Nistelrooy, PSG efter Zlatan og RM efter (den rigtige) Ronaldo og Raul osv.

Mon ikke vi klarer os i post Ronaldo æraen med masser af mål af en ny topscorer eller fordelt blandt flere....

"Den rigtige Ronaldo".............. :-D

5 år 4 måneder siden #42 af ChrillRM14
@Dios
Ja okay, du har nok ret :) Jeg er måske en smule off med min vurdering af Hazard. Han ville selvfølgelig være et klasse-køb, men det ville trods alt indbyde til en rokade i forhold til, hvilken fodbold vi så ville spille, hvis Hazards tilstedeværelse ikke skulle være på bekostning af midtbanekonstellationen. Jeg er stadig af den holdning, at vi - i tilfælde af en udrensning af vores angreb - kommer til at mangle en pondus. Hazard har i mesterskabssæsonerne været ekstrem afgørende for Chelseas drive og direkte spil, men han slår mig måske ikke som den spiller, vi kan komme til at mangle allermest? I forårets formtop synes jeg hverken vi manglede fart på kanterne, direkte spil, teknisk snilde eller den der evne til at bryde modstanderen op. Vi gjorde det bare på en lidt anden måde, end hvad Hazard ville indbyde til. CHL-finalen er et rigtig godt eksempel på det. Måske er det bare en indikator på, at jeg i virkeligheden bare er mere pro-Neymar end pro-Hazard (selvom de jo forhåbentlig ikke udelukker hinanden;) ). Neymar kommer trods alt med noget lidt tredje, end det vi har nu på holdkortet og har også et seriøst output.

@Ertmann
Ja, vi kan da godt være ærlige... Jeg kan ikke helt tage dit indlæg seriøst... måske er det fordi, det er skrevet så "aggressivt"? :D
Igen: Krisen på holdet i øjeblikket gør det svært at bedømme spillerne helt reelt, for det er som om, at den forvrænger lidt billedet af spillernes egentlige niveau. Alle præsterer under niveau, og Ronaldos 4 mål er ikke så meget ringere, end hvad resten af det her efterhånden lidt uduelige hold spiller til :P Altså, når vi nu er igang, så er der jo 12 spillere plus moms, der ikke spiller med nok 'værdighed' til egentlig at bære trøjen, men som sagt så bør det jo ikke ødelægge billedet af, at vi sagtens ved hvad Modric kan, hvad Isco kan, hvad Kroos, Ramos, Carvajal, Marcelo og ja Ronaldo kan.

Real Madrid 18/19 kan sagtens være uden Ronaldo, men igen: Hvis der er én spiller, der er god for at modbevise folk, er det så ikke portuguiseren? :)

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Sidste redigering: 5 år 4 måneder siden ved ChrillRM14.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

5 år 4 måneder siden #43 af Steen
Neymar med 4 mål og 2 assists i dag.. PSG kan nok nægte ethvert beløb, men hvor længe går der mon før Neymar begynder at opføre sig barnligt og vil kræve et skifte væk? Jeg kan ikke forestille mig, at han agter at blive i den franske liga alt for længe. Det er sjov og spas nu hvor de stadig er i Champions League, men sæsonen slutter jo for dem så snart de er ude af CL? PSG har ingen konkurrenter i Frankrig.

Neymar i denne sæson:
Kampe: 23
Mål: 24
Assists: 16
Mål+assists: 40

Edit: PSG fans piftede af Neymar efter han tog straffesparket og scorede sit 4. mål, da Cavani ellers havde muligheden for at blive den mest scorende i PSGs historie. Deres fans leger med ilden.
Sidste redigering: 5 år 4 måneder siden ved Steen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, ChrillRM14

5 år 4 måneder siden #44 af mohbar

Steen skrev: Neymar med 4 mål og 2 assists i dag.. PSG kan nok nægte ethvert beløb, men hvor længe går der mon før Neymar begynder at opføre sig barnligt og vil kræve et skifte væk? Jeg kan ikke forestille mig, at han agter at blive i den franske liga alt for længe. Det er sjov og spas nu hvor de stadig er i Champions League, men sæsonen slutter jo for dem så snart de er ude af CL? PSG har ingen konkurrenter i Frankrig.

Neymar i denne sæson:

Edit: PSG fans piftede af Neymar efter han tog straffesparket og scorede sit 4. mål, da Cavani ellers havde muligheden for at blive den mest scorende i PSGs historie. Deres fans leger med ilden.

Sikkert fordi Neymar vil nå at slå den på en sæson hehe

5 år 4 måneder siden #45 af El Siete
Der er da helt sikkert noget i rygterne omkring en ny kontrakt, at dømme ud fra Zidanes udtalelser i gårsdagens pressemøde. Hvor "alvorligt" det så er, kan man så gisne om.
Lige meget hvad, så er det ret dårlig timing ifht klubbens situation.

“I don’t want to talk about the contract or things like that. Cristiano can do that and it’s him and the club who should talk about that. What I talk to Cristiano about are on-field matters. It’s better for everyone. Those upstairs manage it and I don’t get involved,”

www.managingmadrid.com/2018/1/17/1690103...id-2018-copa-del-rey

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

5 år 4 måneder siden #46 af El Siete

Steen skrev: Neymar med 4 mål og 2 assists i dag.. PSG kan nok nægte ethvert beløb, men hvor længe går der mon før Neymar begynder at opføre sig barnligt og vil kræve et skifte væk? Jeg kan ikke forestille mig, at han agter at blive i den franske liga alt for længe. Det er sjov og spas nu hvor de stadig er i Champions League, men sæsonen slutter jo for dem så snart de er ude af CL? PSG har ingen konkurrenter i Frankrig.

Neymar i denne sæson:

Det er lige så mange mål og assists i én kamp som Ronaldo har i hele La Liga-sæsonen :D

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

5 år 4 måneder siden #47 af ertmann6363
LAD OS ALLE HÅBE DET ER RIGTIGT

bye bye

5 år 4 måneder siden #48 af ertmann6363
El Siete du har helt ret. Jeg blev så glad indvendig da de piftede ham af banen, bare fortsæt med det :D

Neymar er den eneste der kan afløse CR7.....han har overhalet ham nu, han er ikke bedre alltime selvfølgelig men han er klart en bedre spiller nu og det kommer kun til at blive markant.

Han skulle altid have været i Real Madrid, DET SKER!! :D

Leveret af Kunena Forum
Annonce