Lodtrækning til kvartfinaler i morgen

6 år 1 uge siden #1 af Administrationen

Marcas fine grafik over kvartfinale-holdene.

Der trækkes i morgen lod til kvartfinalerne i Champions League og der venter nogle spændende kampe.

Udover Real Madrid er Barcelona, Sevilla, Bayern München, Manchester City, Liverpool, Roma og Juventus med i bowlen.

Det giver altså mulighed for nogle virkelig hårde opgør mod eksempelvis Barcelona eller Bayern München, men der er også mulighed for langt mere overkommelige opgaver som Liverpool, Roma og Sevilla, som ikke bør blive et problem over to kampe.

Første kamp spilles den 3./4. april, mens der er returopgør ugen efter den 10./11. april. Real Madrid har El Derbi mod Atlético Madrid midt mellem de to kampe.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 uge siden #2 af Dios
Nu tror jeg ikke det er med vilje City er udeladt med vilje, men jeg frygter IMO City langt mere end Bayern. Bayern ved man ligesom hvad er, men City derimod er en ukendt faktor, som immervæk har kvaliteten.

Håber virkelig på City og Barca møder hinanden, og vi trækker Liverpool. Har en rigtig god kammerat som sagde til mig i weekenden, at han håbede de trak Real, da han er ret sikker på de stort set er på samme niveau.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 uge siden #3 af BBB

Dios skrev: Nu tror jeg ikke det er med vilje City er udeladt med vilje, men jeg frygter IMO City langt mere end Bayern. Bayern ved man ligesom hvad er, men City derimod er en ukendt faktor, som immervæk har kvaliteten.

Håber virkelig på City og Barca møder hinanden, og vi trækker Liverpool. Har en rigtig god kammerat som sagde til mig i weekenden, at han håbede de trak Real, da han er ret sikker på de stort set er på samme niveau.


Samtidig har Guardiola en forbløffende evne til at få et vildt godt mandskab til at tabe til alle spanske mandskaber, når vi taler kampe i Europa :-D

Barcelona vil jeg være mest ærgerlig over at møde. Jeg vil hellere sætte City på plads eller få en overkommelig opgave mod Roma.

Vi kan tage den lede og smide City ud nu, Barcelona i næste runde og Bayern i finalen :-D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 uge siden #4 af Kimbo

BBB skrev:

Dios skrev: Nu tror jeg ikke det er med vilje City er udeladt med vilje, men jeg frygter IMO City langt mere end Bayern. Bayern ved man ligesom hvad er, men City derimod er en ukendt faktor, som immervæk har kvaliteten.

Håber virkelig på City og Barca møder hinanden, og vi trækker Liverpool. Har en rigtig god kammerat som sagde til mig i weekenden, at han håbede de trak Real, da han er ret sikker på de stort set er på samme niveau.


Samtidig har Guardiola en forbløffende evne til at få et vildt godt mandskab til at tabe til alle spanske mandskaber, når vi taler kampe i Europa :-D

Barcelona vil jeg være mest ærgerlig over at møde. Jeg vil hellere sætte City på plads eller få en overkommelig opgave mod Roma.

Vi kan tage den lede og smide City ud nu, Barcelona i næste runde og Bayern i finalen :-D

City satte da Barca godt og grundig på plads sidste sæson :) Og de er blevet markant bedre i år.
Jeg vil hellere møde Barcelona i en eventuel finale, jeg tror vores chancer mod dem er bedre i en kamp og det kunne være den fedeste CL finale i historien.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 uge siden #5 af asp3200
Jeg vil klart hellere møde Barcelona over to kampe end i finalen. Forstår ikke jeres frygt for Liverpool, deres forsvar og midtbane er da klart til at tale med.
Man City, Bayern, Barcelona er dem man skal undgå, de må meget gerne trække hinanden på fredag.

Liverpool
Sevilla
Roma

En af dem så er jeg meget glad. De andre hold kan sagtens slå os ud over to kampe.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Aouassar
  • Gæst
  • Gæst
6 år 1 uge siden #6 af Aouassar
Besvaret af Aouassar på emne Lodtrækning til kvartfinaler i morgen
Vi plejer at have styr på Barca i finaler. Jeg tænker tilbage på de seneste Copa del Rey finaler mod dem. Og sidst i super Cuppen. Møder vi dem i en finale så handler det om hvem der er klar og bedst på dagen. En enkel kamp mod dem minder mig om en Liga kamp og her har jeg bare ikke de bedste minder.

Liverpool skal man sandelig heller ikke undervurderer. Det de måske mangler i kvalitet, har de fandme i vilje og ærgerrighed. Og netop de kriterier kan komme bag på vores spillere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 uge siden #7 af Fondo_Sur

Aouassar skrev: Vi plejer at have styr på Barca i finaler. Jeg tænker tilbage på de seneste Copa del Rey finaler mod dem. Og sidst i super Cuppen. Møder vi dem i en finale så handler det om hvem der er klar og bedst på dagen. En enkel kamp mod dem minder mig om en Liga kamp og her har jeg bare ikke de bedste minder.

Liverpool skal man sandelig heller ikke undervurderer. Det de måske mangler i kvalitet, har de fandme i vilje og ærgerrighed. Og netop de kriterier kan komme bag på vores spillere.


Liverpool spillede med en 3-mandsmidtbane mod United med Milner, Can og Chamberlain. Og derudover ret ustabile backs og målmand. Læg dertil at det er et uerfarent hold.

Liverpool ville for mig være det ideelle: et profileret og spændende opgør, som Real Madrid nok skal klare.

Men nu er der så mange muligheder. Virkelig spændende lodtrækning.
Sidste redigering: 6 år 1 uge siden ved Fondo_Sur.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 uge siden #8 af Kimbo
Jeg tænker også at City - Barca fint kan få fornøjelsen af hinanden :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 uge siden #9 af asp3200
Juventus, fin lodtrækning hvor Barcelona får nem adgang til semi

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 uge siden #10 af Chamartin

asp3200 skrev: Juventus, fin lodtrækning hvor Barcelona får nem adgang til semi


Det var vel ikke den værste lodtrækning, men heller ikke den letteste.
Lidt i niveau med Liverpool, hvor City, Bayern og Barcelona er de sværeste og Roma og Sevilla de letteste.

Vi bør og skal gå videre, selv om Juventus altid er en gammel sej dame.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 uge siden #11 af Mosse
Umiddelbart ok, vigtigt at vi har hjemmebane i 2. kamp....!
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 uge siden #12 af Dios
Det er sjovt og se hvordan vi hver især vurdere de forskellige modstandere. Jeg ville slet ikke frygte Bayern og Liverpool, som i overhovedet ikke, men Juve derimod er bare en helt anden størrelse. De kender gamet, og er det eneste hold i verden, som kan måle sig med Real Madrid når det gælder. Juve skal ikke spille godt for at gå videre. De skal have halvanden chance for at scorer 2 mål, og det er præcis det samme med os.

Juve over 2 kampe bliver grim. Lad os håbe de fortsætter med deres 3 nede bag ved, for så kan den flade 4-4-2 gøre rigtig ondt på dem. Hjemme eller ude først er jeg egentlig lidt ligeglad med imod Juve. De kender begge gamet, og er så rutineret, så jeg tror ikke det gør nogen forskel.
Juve har de seneste 3 sæsoner slået Real Madrid, Barcelona og Tottenham ud hvor de starter hjemme.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 6 år 1 uge siden ved Dios.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce