Lodtrækning til kvartfinaler i morgen

4 år 2 måneder siden #25 af Kimbo
Fin lodtrækning, havde dog håbet at Barca og City træk hinanden. Oh well, det må de gøre i næste runde så :)
Juve napper vi relativt nemt
Følgende bruger(e) sagde tak: R7CR7GB11

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Aouassar
  • Gæst
  • Gæst
4 år 2 måneder siden #26 af Aouassar
Besvaret af Aouassar på emne Lodtrækning til kvartfinaler i morgen
Jeg har ikke set ret meget til Juve i år. de ser dog en smule mere svækket ud efter salgene af Alves og Bonucci. Det må være en svækkelse i forhold tilsidste år. Douglas Costa skal man i hvert fald holde øje med. Ellers ser jeg at vi går videre

Men som en anden bruger nævnte, jeg kan ikke helt finde dig ven, men Juve behøver ikke spille godt dor at gå videre. Se bare kampene mod Tottenham. Jeg var stensikker på at Tottenham ville overraske os alle med videre avancement. Juve skal tages alvorlig. Juve over to kampe er et meget bedre hold end Juve over en kamp. Hvis det giver mening.

4 år 2 måneder siden #27 af Steen
Hvis vi ser bort fra Roma og Sevilla, så er Juve nok det hold, jeg helst ville trække. Jeg tror ikke det bliver nemt, men hvis vi kan holde bolden og lade Kroos og Modric styre spillet, så burde vi kunne slå dem. De har ikke imponeret mig i år, jeg synes de virker meget ufarlige på bolden.
Barcelona vil jeg kun møde i en finale, for jeg tror ikke vi kan slå dem over 2 kampe. Bayern er styrket siden Jupp tog over, så dem ville jeg også undgå. Liverpool er ikke lige så gode som de øvrige tophold, men deres aggressive spillestil og kontraangreb ville kunne skade os gevaldigt, især i vores nuværende form. City frygter jeg ikke, for de har godt nok mange svagheder.

Ideelt set vinder vi, og så møder vi City:
Bayern - Barca
Real Madrid - City

Finale:

Barca - Real Madrid
Sidste redigering: 4 år 2 måneder siden ved Steen.

• Aouassar
  • Gæst
  • Gæst
4 år 2 måneder siden #28 af Aouassar
Hvorfor tror du ikke at vi ikke kan slå Barca over to kampe? :) jeg spørger bare af ren nysgerrighed.

4 år 2 måneder siden #29 af Zyconith

Aouassar skrev: Hvorfor tror du ikke at vi ikke kan slå Barca over to kampe? :) jeg spørger bare af ren nysgerrighed.

Baseret på vores sidste la liga kamp mod Barca forstår jeg godt pessimismen.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel

• Aouassar
  • Gæst
  • Gæst
4 år 2 måneder siden #30 af Aouassar
Jamen jeg er helt enig. Jeg ville bare lige høre. Jeg er selv pessimistisk. Hvis vi skal møde Barca over to kampe så skal vi ikke have en kamp på Bernabeu som den vi havde i december, fordi så det allerede slut.

4 år 2 måneder siden #31 af R7CR7GB11
Spiller Real Madrid, som Real Madrid kan, saa er det fuldstaendig ligegyldigt, hvem vi moeder.

4 år 2 måneder siden #32 af Kimbo

R7CR7GB11 skrev: Spiller Real Madrid, som Real Madrid kan, saa er det fuldstaendig ligegyldigt, hvem vi moeder.

Hvilket man tilsvarende kan sige om City, Bayern og Barca

4 år 2 måneder siden #33 af R7CR7GB11

Kimbo skrev:

R7CR7GB11 skrev: Spiller Real Madrid, som Real Madrid kan, saa er det fuldstaendig ligegyldigt, hvem vi moeder.

Hvilket man tilsvarende kan sige om City, Bayern og Barca

Det kan man selvfoelgelig kun sige om én klub. Det burde give sig selv.
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle, doven, SeQueda

4 år 2 måneder siden #34 af YunisTaker
Håber på et par overraskelser i kvart finalerne. Ser gerne Sevilla og Roma videre.

Hvis Liverpool vinder på Anfield, så tror jeg godt de kan gå videre mod City. Det værste for dem ville være at tage til Manchester for at skabe et resultat.

Da jeg så Real Madrid trak Juventus, så var jeg ikke lettet. Her tænker jeg ikke tilbage på finalen fra sidste sæson, men de to semi-finale møder i 2015, hvor Juventus gik videre. Det skete på en forsvarsfejl fra Carvajal, men over to kampe er Juventus et af de farligste hold Real kunne møde.

Best case scenario; Real Madrid vinder ude mod Juventus, hvilket gør at de skal spille offensivt på Bernabeu. Det ville være de bedste vilkår.

Mit bud på de to kampe: Real Madrid trækker en 2-1 sejr på udebane og vinder med samme cifre på Bernabeu.

Er glad for at undgå Barcelona, men kunne være sjovt at få en El Clasico finale. Ville bare være super bittert at tabe til dem i finalen, mens de samtidig gik hen og vandt ligaen.

Er dog optimistisk med hensyn til Reals chancer i turneringen. Det eneste Real Madrid skal fokusere på resten af sæsonen, er de forhåbentlig resterende 5 kampe i ChL, så håber Real Madrid kan slutte sæsonen af ved at vinde turneringen for tredje år i træk.

Real Madrid since 2002

Raul & Zidane.

Pepe, Marcelo & Benzema.

CAAAAASEEEEEEEMIIIIIIIIIIIROOOOOOOOO!!!

4 år 2 måneder siden #35 af Dios

BBB skrev:

Dios skrev: Juve over 2 kampe bliver grim. Lad os håbe de fortsætter med deres 3 nede bag ved, for så kan den flade 4-4-2 gøre rigtig ondt på dem. Hjemme eller ude først er jeg egentlig lidt ligeglad med imod Juve. De kender begge gamet, og er så rutineret, så jeg tror ikke det gør nogen forskel.
Juve har de seneste 3 sæsoner slået Real Madrid, Barcelona og Tottenham ud hvor de starter hjemme.

3-5-2 står rigtig godt til en 4-4-2. Hvis vi skal ødelægge deres 3-5-2, så skal vi spille 4-3-3, hvor kanterne kridter støvler. Enten vil det sende deres to yderste midterforsvarer langt ud i siderne, eller det vil trække deres WB's tilbage, så de kun har 3 på midten.

I gamle dage havde jeg givet dig ret, men hvad er forskellen på 2 kanter i de 2 formationer? :D Hvis både Ronaldo og Benzema er centralt, så skal de enten ofre 2 af deres cb'er, hvor deres wb'er så bliver markant mere defensive. Ellers skal de ofre en midtbanespiller, hvor vi så vil komme til at spille 2 vs. 2 inde centralt.
Derudover, så spiller Ronaldo aldrig på kanten længere, og dermed vil hele ideen med 2 fløje være ligegyldigt :) Og skal vi vinde, så skal Ronaldo's kompetencer udnyttes, hvor på vi selvfølgelig ikke skal omstille os på Juve, men gøre hvad der er bedst for holdet, som allerede er indøvet :)

Så hellere man har Ronaldo og Benzema centralt med 2 fløje. Konceptet er jo præcis det samme, men tankesættet er stadig fra 90'erne haha :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 4 år 2 måneder siden ved Dios.

4 år 2 måneder siden #36 af Fondo_Sur
Nu hvor Benatia er ude af første kamp, kommer de nok kun til at spille med 4 nede bag ved. Bliver nok Lichensteiner på højre.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.