Lodtrækning til kvartfinaler i morgen

8 år 3 måneder siden #13 af Madrid1998
Altså udover Roma og Sevilla, er Juventus nok de nemmeste. De er uden Benatia, og Pjanic første kamp, vi slutter på hjemmebane og så kørte vi dem sgu over sidst vi spillede imod dem. Regner med vi vinder begge kampe, og går sikkert videre.
Sidste redigering: 8 år 3 måneder siden ved Madrid1998.
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000, R7CR7GB11, Fondo_Sur, El Siete, Mosse

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 3 måneder siden #14 af asp3200
Er ikke så bange for Juventus, synes de var meget skidt kørende mod Tottenham og klart dårligst over to kampe.

Deres forsvar er også blevet forringet pga Bonucci. Det er ihvertfald bedre end af trække Man City eller Barcelona.

Forstår ikke at Bayern ikke skal frygtes Dios, de har da netop set skræmmende gode ud under Heynckes.
Sidste redigering: 8 år 3 måneder siden ved asp3200.

8 år 3 måneder siden #15 af Fondo_Sur
De skal helst besejres i første kamp også kan de rende og hoppe.

8 år 3 måneder siden #16 af Fondo_Sur
Overvej en Classico i finalen... mother of all matches.
Sidste redigering: 8 år 3 måneder siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: R7CR7GB11

8 år 3 måneder siden #17 af madrid2000
Juve var virkelige ringe mod Tottenham bortset fra 10 minutter i den første kamp og 5 minutter i kamp 2.

De har vel Douglas Costa, Dybala og så fodboldens største choker Higuain vi skal holde øje med.
De har også mange langsomme spiller som Chiellini, Bazgali og Khedira... Dybala og Higuain er heller ikke verdens hurtigste spillere. Buffon er også mere eller mindre over the hill. Jeg har svært ved at frygte dem..

8 år 3 måneder siden #18 af Siempre fiel

madrid2000 skrev: fodboldens største choker Higuain

Ja pyyyyha, HELDIGVIS har vi iskolde og drønfarlige Benzema ;-)

8 år 3 måneder siden #19 af madrid2000

Siempre fiel skrev:

Jeg har stadigvæk mareridt over Higuain rammer stolpen mod Lyon.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Dios, R7CR7GB11, Jonas, Fondo_Sur

8 år 3 måneder siden #20 af Siempre fiel

madrid2000 skrev:

Siempre fiel skrev:

Jeg har stadigvæk mareridt over Higuain rammer stolpen mod Lyon.

Jep, det var en skidt afslutning - må dog erkende jeg er kommet videre i livet. Samtidig står Higuaíns tid i Madrid for mig som noget der har overvældende mange flere positive momenter end negative - hvorimod Benzemas 6-8 rædselssæsoner i klubben er noget der ka give enhver mareridt, især da det kun blir værre år for år

8 år 3 måneder siden #21 af El Siete
Frygter egentlig heller ikke Juventus, baseret ikke bare på sidste års finale, men kampene mod Tottenham, hvor de klart vandt på det mentale. Synes de ser svagere ud end sidste sæson, men man skal aldrig undervurdere dem. Dog er det en fordel for os at have hjemmebane til sidst.

Sjovt som de i TV3-studiet selvfølgelig lige skal overbevises om at Real Madrid bliver en mundfuld for Juventus. Forventer endnu en stor skuffelse til Elkjær og Jørgensen :D

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

8 år 3 måneder siden #22 af ChrillRM14
Personligt var jeg ikke bange for nogen af modstanderne sådan set. RM kan slå alle hold, hvis man rammer den rette tænding og koncentration, som vi i øvrigt har for vane at ramme 99/100 gange i den her turnering.
Juve er dog en underlig størrelse. De er i mine øjne slet slet slet ikke af samme rang som City, Barca og Bayern denne sæson, men de er klart stærkere end Sevilla og Roma og Liverpool (som altså er en kende overvurderede.....).

De er et topprofessionelt hold, og de vinder på deres organisation og arbejdsmoral over hele linjen, så men lodtrækningen kunne både være værre og lettere. Der er dog kun 4 hold, der kan vinde trofæet i år, Barca, Bayern, City og RM, og alle skal videre fra den her runde. Juve er ikke synderligt bedre end sidste sæson, hvor de virkelig havde mega tur i den, mens RM er tvunget til at vinde. Jeg tror virkelig, at det bliver RMs styrke i år.
Argumentet om at Juve er en svær modstander, FORDI de kender gamet, hjælper dem ikke... Jo, de vandt mod Tottenham, fordi de har mere europæisk erfaring, men altså... Juve møder jo netop det hold i verden med aller-allermest erfaring i den her turnering.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Sidste redigering: 8 år 3 måneder siden ved ChrillRM14.

8 år 3 måneder siden #23 af BBB

Dios skrev: Juve over 2 kampe bliver grim. Lad os håbe de fortsætter med deres 3 nede bag ved, for så kan den flade 4-4-2 gøre rigtig ondt på dem. Hjemme eller ude først er jeg egentlig lidt ligeglad med imod Juve. De kender begge gamet, og er så rutineret, så jeg tror ikke det gør nogen forskel.
Juve har de seneste 3 sæsoner slået Real Madrid, Barcelona og Tottenham ud hvor de starter hjemme.

3-5-2 står rigtig godt til en 4-4-2. Hvis vi skal ødelægge deres 3-5-2, så skal vi spille 4-3-3, hvor kanterne kridter støvler. Enten vil det sende deres to yderste midterforsvarer langt ud i siderne, eller det vil trække deres WB's tilbage, så de kun har 3 på midten.
Følgende bruger(e) sagde tak: R7CR7GB11

8 år 3 måneder siden #24 af Mosse
Hvad tænker I om følgende vurdering:

A) Barcelona - Roma: 80/20
B) Man. City - Liverpool: 70/30
C) Bayern M - Sevilla: 70/30
D) Real M - Juve: 60/40

Hvis det holder, vil jeg mene, at det er de bedste hold, som mødes i semifinalerne og at det nærmer sig et valg mellem “pest eller kolera” i forhold til en ønskemodstander...!

Leveret af Kunena Forum