Chok-melding: Zidane stopper som Real Madrid-træner
Siempre fiel skrev: Sarri sku vist være meget tæt på Chelski.
Det hoved må være muligt at vende ;)
Siempre fiel skrev: Allegri synes jeg virkelig ikke har udstrålingen og ku frygte at han nemt ville miste omklædningsrummet. Han virker imo som Pellegrini på flere måder. Fagligt stærk - men jeg tror ikke han er den rette profil. Men igen, synes Juve har været kløgtige på transfermarkedet i flere omgange, så måske..
Kan ikke helt se koblingen. Pellegrini var/er, for mig at se, lidt den charmende hyggeonkel, der ikke sætter sig rigtigt igennem og som samtidig har sit ret klare udtryk på banen. Allegri derimod, har jeg indtrykket af er meget bestemt og konsekvent. Han har ikke haft problemer med at sætte stjernerne af hvis de er begyndt at te sig (eks. Dybala og Bonucci) og så er han meget alsidig taktisk. Derudover må man også bare tage hatten af for det, han har præsteret.
Allegri er stadig ikke mit foretrukne bud og jeg er også i tvivl om hvorvidt han passer til klubbens stil, men ift. klubbens behov for en genopbygning af truppen, en videreudvikling af holdet og at bevare en vindermentalitet, samt det at have erfaring med presset i storklubber, så passer han vel udmærket.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Jaken skrev:
Siempre fiel skrev: Allegri synes jeg virkelig ikke har udstrålingen og ku frygte at han nemt ville miste omklædningsrummet. Han virker imo som Pellegrini på flere måder. Fagligt stærk - men jeg tror ikke han er den rette profil. Men igen, synes Juve har været kløgtige på transfermarkedet i flere omgange, så måske..
Kan ikke helt se koblingen. Pellegrini var/er, for mig at se, lidt den charmende hyggeonkel, der ikke sætter sig rigtigt igennem og som samtidig har sit ret klare udtryk på banen. Allegri derimod, har jeg indtrykket af er meget bestemt og konsekvent. Han har ikke haft problemer med at sætte stjernerne af hvis de er begyndt at te sig (eks. Dybala og Bonucci) og så er han meget alsidig taktisk. Derudover må man også bare tage hatten af for det, han har præsteret.
Allegri er stadig ikke mit foretrukne bud og jeg er også i tvivl om hvorvidt han passer til klubbens stil, men ift. klubbens behov for en genopbygning af truppen, en videreudvikling af holdet og at bevare en vindermentalitet, samt det at have erfaring med presset i storklubber, så passer han vel udmærket.
Det er muligt jeg tager fejl ift Allegris person. Jeg tror som sagt han er fagligt stærk, men tvivler på hans person - udstråling og den respekt han vil nyde i omklædningsrummet. Desuden synes jeg personligt at han mangler karisma og pondus, men det ka selvfølgelig være hans snuhed opvejer det. Endeligt har jeg svært ved helt at vurdere ham ud fra tiden i Juve - holdet var klasser over alle andre og de fleste managere havde formentlig ku guide holdet til de mesterskaber
Jeg ville ønske næste træner blev Pochettino, hans stil og arbejde med unge spillere passer godt til os, men jeg tror desværre ikke han kommer til få dage efter have underskrevet en langtidskontrakt.
Håber der findes en klausul og at han slet ikke kan modstå muligheden, men det er nok ønsketænkning.
Conte kender sin fodbold og ville kunne klare omklædningsrummet, men passer hans stil til os. Måske det skulle komme an på en prøve. Han er nok også ledig inden længe.
Allegri kunne jeg også godt se, Juventus spiller sgu ofte også noget herligt fodbold.
Guti er for grøn, Wenger over sidste salgsdato, Klopp løber nok ikke fra det spændende projekt Liverpool har gang i, Sarri, som Fiel skriver, lader til at overtage i Chelsea.
Spændende sommer i sigte. Transfers, store som små, og nu også en ny træner.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Siempre fiel skrev:
Jaken skrev:
Det er muligt jeg tager fejl ift Allegris person. Jeg tror som sagt han er fagligt stærk, men tvivler på hans person - udstråling og den respekt han vil nyde i omklædningsrummet. Desuden synes jeg personligt at han mangler karisma og pondus, men det ka selvfølgelig være hans snuhed opvejer det. Endeligt har jeg svært ved helt at vurdere ham ud fra tiden i Juve - holdet var klasser over alle andre og de fleste managere havde formentlig ku guide holdet til de mesterskaber
Se Juventus dokumentaren på Netflix, jeg synes Allegri virker super spændende!
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- rene
- Gæst
-
men alt min taknemmelig skal der lyde til den stille og generte franskmand, for hvor har han bare gjort det godt, 3 chl titler i alle sine år som træner, kommer vi nok aldrig til og se i denne klub igen, selvom det selvfølgelig er Real Madrid, hvis han ikke var en legende før han blev træner, ja så er han det fandme nu, bedste træner i klubbens historie siden Munoz, det vidner hans trofæer alt om.
Fuck hvor bliver det spændende nu, hvem den nye træner bliver, for det bliver næsten umuligt for den kommende træner og ikke blive fyret, efter Zizous vanvittige succesfulde år i klubben, det kan næsten kun gå ned af bakke for klubben nu, håber jeg ikke, bare vi ikke ansætter ``gamle Wenger`´, for så kører han sku klubben i sænk, men spændende sommer bliver det sku nu, også spændende om Ronaldo bliver nu, håber jeg fandme.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Real Madrid skrev:
Siempre fiel skrev:
Jaken skrev:
Se Juventus dokumentaren på Netflix, jeg synes Allegri virker super spændende!
Har set den - det synes jeg ik Allegri blev mere spændende af :-D
Siempre fiel skrev: Det er muligt jeg tager fejl ift Allegris person. Jeg tror som sagt han er fagligt stærk, men tvivler på hans person - udstråling og den respekt han vil nyde i omklædningsrummet. Desuden synes jeg personligt at han mangler karisma og pondus, men det ka selvfølgelig være hans snuhed opvejer det.
Det er jo fair nok. I teorien burde han kunne tiltvinge sig respekt alene qua sin kompetence og trænerbedrifter, men det har vi jo, rigtigt nok, set før ikke være nok i Real Madrid. Der har jeg også min tvivl om hvor godt han kan greje pressen og fansene (der begge stiller større krav end i Juventus), samt Florentino og superstjernerne i truppen.
Men så igen, det er jo nærmest kun Zidane, der har vist sig i stand til at magte al det...
Siempre fiel skrev: Endeligt har jeg svært ved helt at vurdere ham ud fra tiden i Juve - holdet var klasser over alle andre og de fleste managere havde formentlig ku guide holdet til de mesterskaber
Her er jeg alligevel noget mere imponeret.
4 doubles i streg, 2 CL-finaler, 2 meget tætte exits mod Bayern og Real Madrid, kommer tilbage efter at have tabt en masse point i starten af sæsonen 16/17 og vinder mesterskabet alligevel, holder et historisk stærkt Napoli-mandskab fra fadet i år, har været vant til at miste nøglespillere (Bonucci, Dani Alves, Pogba, Morata, Vidal, Tevez, Pirlo) og har bare generelt været utrolig dygtig til at holde sine spillere sultne og engageret.
Det har ikke rigtigt været muligt for ham at præstere med end han har gjort (modsat Conte, der aldrig præsterede i CL). Læg dertil at han også har vundet det eneste mesterskab til AC Milan siden 2004.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Der sku forresten IKKE være nogen klausul i Pochettinos kontrakt der siger han ka forlade klubben til fordel for Madrid. Så han blir dyr hvis det er.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Jaken skrev:
Siempre fiel skrev: Det er muligt jeg tager fejl ift Allegris person. Jeg tror som sagt han er fagligt stærk, men tvivler på hans person - udstråling og den respekt han vil nyde i omklædningsrummet. Desuden synes jeg personligt at han mangler karisma og pondus, men det ka selvfølgelig være hans snuhed opvejer det.
Det er jo fair nok. I teorien burde han kunne tiltvinge sig respekt alene qua sin kompetence og trænerbedrifter, men det har vi jo, rigtigt nok, set før ikke være nok i Real Madrid. Der har jeg også min tvivl om hvor godt han kan greje pressen og fansene (der begge stiller større krav end i Juventus), samt Florentino og superstjernerne i truppen.
Men så igen, det er jo nærmest kun Zidane, der har vist sig i stand til at magte al det...
Siempre fiel skrev: Endeligt har jeg svært ved helt at vurdere ham ud fra tiden i Juve - holdet var klasser over alle andre og de fleste managere havde formentlig ku guide holdet til de mesterskaber
Her er jeg alligevel noget mere imponeret.
4 doubles i streg, 2 CL-finaler, 2 meget tætte exits mod Bayern og Real Madrid, kommer tilbage efter at have tabt en masse point i starten af sæsonen 16/17 og vinder mesterskabet alligevel, holder et historisk stærkt Napoli-mandskab fra fadet i år, har været vant til at miste nøglespillere (Bonucci, Dani Alves, Pogba, Morata, Vidal, Tevez, Pirlo) og har bare generelt været utrolig dygtig til at holde sine spillere mætte og engageret.
Det har ikke rigtigt været muligt for ham at præstere med end han har gjort (modsat Conte, der aldrig præsterede i CL). Læg dertil at han også har vundet det eneste mesterskab til AC Milan siden 2004.
Enig i at han i hvert fald har leveret - det ka man ik tage fra ham. Han virker som sådan dygtig nok - så det er heller ik sådan at jeg ikke tror han ku være ok - og det blir lettere for ham at komme ind hvis Ronaldo forsvinder, som jeg tror sker. Min reservation går nok mest på jeg ik umiddelbart vurderer ham helt så spændende som et par andre emner, men jeg har måske heller ik set nok italiensk fodbold til at blive tosset med ham :-)
sikke en tarvelig bombe at smide... først Ronaldo efter kampen, og nu Zidane... man har jo slet ikke kunne nyde det ordentligt...
Hvorfor havde Zidane så travlt? Hvorfor gøre så meget for at blive træner, og så stoppe 2.5 år efter sin ansættelse? Måske tør han ikke at være den mand med nosserne som siger pænt tak til nogle af de rutinerede folk?
Den her nyhed idag giver absolut ingen mening.. ja han har vundet Champions League osv. Men hvad med ligaen og copaen hvor da også mangler at sætte sit aftryk. Her kan han da umuligt allerede været “mæt”
Elto92 skrev: Hvor er det her egentlig surrealistisk..
sikke en tarvelig bombe at smide... først Ronaldo efter kampen, og nu Zidane... man har jo slet ikke kunne nyde det ordentligt...
Hvorfor havde Zidane så travlt? Hvorfor gøre så meget for at blive træner, og så stoppe 2.5 år efter sin ansættelse? Måske tør han ikke at være den mand med nosserne som siger pænt tak til nogle af de rutinerede folk?
Den her nyhed idag giver absolut ingen mening.. ja han har vundet Champions League osv. Men hvad med ligaen og copaen hvor da også mangler at sætte sit aftryk. Her kan han da umuligt allerede været “mæt”
Jeg tror ikke han er træner-mæt eller trofæ-mæt, jeg tror bare han er mæt af træner-posten i Real Madrid, som han også gav udtryk for er hårdt arbejde, tilbage i starten af året. "At træne Real Madrid er ekstremt hårdt, mere her end i andre klubber".
Jeg synes det giver mening for ham selv at sætte et flot punktum, og for klubben, der skal have nye impulser, for at bevæge sig fremad. Selvom romantikeren i een helst så ham blive, er der også et liv efter Zidane.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.