Chok-melding: Zidane stopper som Real Madrid-træner

8 år 1 måned siden #37 af asp3200
Breaking News

Grande Arbeloa mødes med Perez. Kom såååå!!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 1 måned siden #38 af nono
Jeg tror at det handler om, at Zidane tydeligt kan se skyerne på himlen...

- Hvordan forbedres holdet?
- Hvordan fornyes holdet?
- Kan man overbevise Kovacic, Nacho, Asensio, Isco om endnu en sæson på bænken?
- Vil han tillade at svigte Navas?
- Kan han holde på Ronaldo? Har Ronaldo toppet? Hvor gode er de egentlig uden Ronaldo?
- Hvad skal der ske med Bale? Enhver beslutning vil være genstand for kritik.
- Bør man købe en ny angriber og er han kold nok til at kaste duksen Benzema under bussen?
- Har han visionen til en ny æra, uden BBC? Eller har han ligeså svært ved at se hvor vi skal hen som de fleste andre i et marked hvor Madrid kun kigger på spillere til +100 mio euro.
- Og hvordan ser det taktiske oplæg i så fald ud? Skal hele spillestilen redefineres?

Tror ganske enkelt Zidane kan se, at han umuligt kan bære holdet ind i de næste 4-5 år uden at træde nogen over tæerne - og netop det at han har været i stand til at holde alle glade, har jeg mere end noget andet defineret hans virke. Jeg kan godt forstå at han smutter med skindet på næsen og lader den næste træner føre kniven og påtage sig de konsekvenser som det vil føre med sig.

Han kommer tilbage igen, når holdet skraber bunden og han (igen) har alt at vinde, frem for alt at tabe.
Sidste redigering: 8 år 1 måned siden ved nono.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, andreashn, Rasmus75

8 år 1 måned siden #39 af mohbar

nono skrev: Jeg tror at det handler om, at Zidane tydeligt kan se skyerne på himlen...

- Hvordan forbedres holdet?
- Hvordan fornyes holdet?
- Kan man overbevise Kovacic, Nacho, Asensio, Isco om endnu en sæson på bænken?
- Vil han tillade at svigte Navas?
- Kan han holde på Ronaldo? Har Ronaldo toppet? Hvor gode er de egentlig uden Ronaldo?
- Hvad skal der ske med Bale? Enhver beslutning vil være genstand for kritik.
- Bør man købe en ny angriber og er han kold nok til at kaste duksen Benzema under bussen?
- Har han visionen til en ny æra, uden BBC? Eller har han ligeså svært ved at se hvor vi skal hen som de fleste andre i et marked hvor Madrid kun kigger på spillere til +100 mio euro.
- Og hvordan ser det taktiske oplæg i så fald ud? Skal hele spillestilen redefineres?

Tror ganske enkelt Zidane kan se, at han umuligt kan bære holdet ind i de næste 4-5 år uden at træde nogen over tæerne - og netop det at han har været i stand til at holde alle glade, har jeg mere end noget andet defineret hans virke. Jeg kan godt forstå at han smutter med skindet på næsen og lader den næste træner føre kniven og påtage sig de konsekvenser som det vil føre med sig.

Han kommer tilbage igen, når holdet skraber bunden og han (igen) har alt at vinde, frem for alt at tabe.

Med andre ord: det bliver ihvertfald ikke Laudrup der overtager trænertjansen. Det kræver en med nos... da der virkelig skal slagtes en masse hellige køer..

Hvor kunne det bare være fedt hvis KLOPP tog over.

8 år 1 måned siden #40 af DarioGomez
Som jeg har skrevet andre steder, så må det vigtigste være at få en træner ind med en stor aktiv karriere i sporten; allerhelst i klubben; dernæst en, der har en ro og karisme omkring sig, der gør, at han kan styre et omklædningsrum.
Det med en solid fodboldfortid og det med at skabe ro virker til at være uløseligt forbundet i vores klub.

Her ser jeg faktisk Poch, Sarri, Allegro Jardim, Klopp (for udfarende) og også Conte (virker tit meget uroligt i Chelsea) som dårlige valg.

Men hvem er det så?

Arbeloa
Guti
Raúl

Formentligt ikke. Men jeg må indrømme, jeg trækker blankt her. Totalt endda.

Vi ender nok med Wenger eller Conte.

Well fuck me, right?

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: REAL

8 år 1 måned siden #41 af nono
Jeg noterer mig følgende idag.

Såfremt Ronaldo ikke inden d.15 juni indbetaler eller indgår forlig med de spanske myndigheder om det krav de gør gældende, vil han vente sig en retssag.

Herudover kan man på Marca læse alle spilleres afskedsord til Zidane. Kun én spiller er forblevet tavs - Gareth Bale.

Jeg begynder at tro, at begge er fortid i klubben (og landet).
Sidste redigering: 8 år 1 måned siden ved nono.

8 år 1 måned siden #42 af Raul7-2880

DarioGomez skrev: Som jeg har skrevet andre steder, så må det vigtigste være at få en træner ind med en stor aktiv karriere i sporten; allerhelst i klubben; dernæst en, der har en ro og karisme omkring sig, der gør, at han kan styre et omklædningsrum.
Det med en solid fodboldfortid og det med at skabe ro virker til at være uløseligt forbundet i vores klub.

Her ser jeg faktisk Poch, Sarri, Allegro Jardim, Klopp (for udfarende) og også Conte (virker tit meget uroligt i Chelsea) som dårlige valg.

Men hvem er det så?

Arbeloa
Guti
Raúl

Formentligt ikke. Men jeg må indrømme, jeg trækker blankt her. Totalt endda.

Vi ender nok med Wenger eller Conte.

Well fuck me, right?

LAUDRUP!

8 år 1 måned siden #43 af REAL
Jeg har ikke set ham nævnt.

Men hvad med Heynckes?

Han kender klubben, og vil kunne styre os igennem en svær tid. Jeg ser ham som en type, som vil kunne klare det stormvejr det kan/vil medføre i forhold til spillertrup mv. Giv ham en sæson eller to, og så tager Poch eller lignende over når der skal bygges på. Jeg ser ganske enkelt ikke mange trænere kunne håndtere denne overgangsperiode, hvor der for alvor skal renses ud i et par egoer.

8 år 1 måned siden #44 af Administrationen
Leo Beenhakker, Guus Hiddink og John Toschack kender også klubben........stop nu med, at Heynckes kender klubben. Det er 20 år siden, at han var ansat!
Sidste redigering: 8 år 1 måned siden ved Administrationen.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

8 år 1 måned siden #45 af REAL

Administrationen skrev: Leo Beenhakker, Guus Huddink og John Toschack kender også klubben........stop nu med, at Heynckes kender klubben. Det er 20 år siden, at han var ansat!

Jeg tænkte nu mest på kulturen og historien, som man som tidligere ansat måske har lidt indblik i. Det var nu også mest hans måde at guide Bayern gennem sidste sæson, som jeg faktisk synes var ret vellykket.

Hvem tænker Administrationen som værende den rigtige afløser til et potentielt generationsskifte?

8 år 1 måned siden #46 af DarioGomez
Kan vi genoplive Molowny eller Muñoz?

Og nej!!! Ikke Laudrup. Hvad han har egentlig vist?

Og Klopp er et fjols at se og høre på.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

8 år 1 måned siden #47 af Siempre fiel

REAL skrev:

Administrationen skrev: Leo Beenhakker, Guus Huddink og John Toschack kender også klubben........stop nu med, at Heynckes kender klubben. Det er 20 år siden, at han var ansat!

Jeg tænkte nu mest på kulturen og historien, som man som tidligere ansat måske har lidt indblik i. Det var nu også mest hans måde at guide Bayern gennem sidste sæson, som jeg faktisk synes var ret vellykket.

Hvem tænker Administrationen som værende den rigtige afløser til et potentielt generationsskifte?

Her ska der jo ik tages over og guides igennem en kort, svær periode. Der ska jo bygges op og startes nyt projekt gennem en begyndende udskiftning i spillertruppen. Man er jo tvunget til at tænke langsigtet - ellers blir det jo uden en rød tråd i spillerkøb og opbygning af trup.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

8 år 1 måned siden #48 af REAL

Siempre fiel skrev:

REAL skrev:

Her ska der jo ik tages over og guides igennem en kort, svær periode. Der ska jo bygges op og startes nyt projekt gennem en begyndende udskiftning i spillertruppen. Man er jo tvunget til at tænke langsigtet - ellers blir det jo uden en rød tråd i spillerkøb og opbygning af trup.

Det ville være helt fantastisk. Jeg tror bare det vil være en udfordring, at få gennemført med en og samme træner. Det vil stort set være umuligt at efterfølge Zidane, og et nyt hold vil skulle bruge tid. Tid er ikke noget vi har haft for vane at give vores trænere (titler eller ej). Hvis vi ender med at give en mand som Poch tiden til at opbygge noget nyt, så mere end fint med mig.

Den ro der har været under Zidane.. hvilken tid.

Leveret af Kunena Forum