Real Madrid rystede Camp Nou

13 år 5 måneder siden #13 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Real Madrid rystede Camp Nou
En der har link til highlights?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• kongmadrid
  • Gæst
  • Gæst
13 år 5 måneder siden #14 af kongmadrid
Besvaret af kongmadrid på emne Real Madrid rystede Camp Nou
M_linding:)

måske var det bare mig, men han bliver så hurtig rød i hovedet, så man tror at han virker alt for træt;)

men mere end godkendt indsats af drengene:) fuldskrue på !

13 år 5 måneder siden #15 af Raul7-2880
"Kampen vil desuden blive husket for Jordi Albas nærdødsoplevelse ved sidelinjen, hvor han efter et fuldstændigt vanvittigt overfald fra Álvaro Arbeloa blev kastet til jorden og snart ikke vidste, hvilken kropsdel han skulle ømme sig over. Havde det da heller ikke været for et par sprøjt mirakelvand og nogle opmuntrede bemærkninger fra de nærmeste tilskuere, så er det ikke sikkert, at backen havde været i stand til at score sit trøstemål mod kampens slutning."

Klasse kommentar!!

13 år 5 måneder siden #16 af Steen
Besvaret af Steen på emne Real Madrid rystede Camp Nou
Haha, efter kampen var det Iker der stod for presse konferencen, man skal da love for humøret er højt efter kampen.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, rezamadridista

• LosMerengues30
  • Gæst
  • Gæst
13 år 5 måneder siden #17 af LosMerengues30
Besvaret af LosMerengues30 på emne Real Madrid rystede Camp Nou

Storken skrev: Tillykke med sejren. Det var fuldt fortjent.

I det mindste kan vi få revanche på lørdag.

I en trods alt noget mindre vigtig kamp end aftenens semifinale opgør. Selvom det er blasfemisk at skrive det, så ville et nederlag ikke røre mig det store ovenpå aftenens præstation, da ligaen forlængst er tabt.

Stod det til mig, så måtte Mourinho gerne spare de fleste stjerne, da Man U venter 3 dage senere, som er en LANGT vigtigere kamp.

Men ja, en overlegen sejr af os. Jeg sagde jo til dig Storken, at RM avancement og endda sejren var meget sandsynlig og at oddsene var en gave.

FCB har simpelthen ikke den mentale styrke, som historisk set har kendetegnet RM. Har man først fået et dårligt resultat med sig eller skal man hente et forspring mod et tophold, jamen så ender det som oftest galt. Spillet er ligeledes ufattelig begrænset og endimensionelt, når undskyld udtrykket "boldflytteriet" ikke skaber nogen som helst chancer. For mange af de samme typer, ingen variation i spillet og for let at læse rent taktisk. Desuden kan Barcelona ikke spille på et resultat ej heller er de taktisk intelligente nok. Det var mig en gåde, at RM's risikable genpres ikke blev straffet mere, da der var plads nok det meste af kampen.

Som Barcelona fan ville jeg hvert fald være betænkelig for den kommende tid. Xavi, Puyol (mere eller mindre rygraden) synger på sidste vers og ligeså Valdés, som er på vej ud.

Modsat RM, som har et langt yngre hold over HELE linjen og udelukkende skal tænke på at afløse Casillas og Alonso på sigt.

13 år 5 måneder siden #18 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Real Madrid rystede Camp Nou
Jeg går glad i seng

Har valgt at takke af på forum!

13 år 5 måneder siden #19 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Real Madrid rystede Camp Nou
"Camp Ronaldo" sov godt alle sammen :)

13 år 5 måneder siden #20 af rezamadridista
Midt i al den jubleri, så vil jeg lige minde folk om at vi har et seriøst problem med vores angribere. Her snakker jeg selvfølgelig om Higuain og Benzema. Hvornår var det sidst de præsterede godt?

Idag spillede alle MINIMUM op til sin rolle. Diego Lopez havde rimelig gode redninger. Vores forsvarskæde var sublimt, nogle par små fejl i starten, men det blev der hurtigt rettet op på. Vores sherif, Alonso, og Khedira gjorde et storslået arbejde der i midten.
Di maria havde en af hans bedste kampe denne sæson, han startede dog sløvt med for mange fejlafleveringer, men det endte heldigvis godt. Kampen idag og den mod Valencia hvor vi vandt 5-0, er nok de bedste kampe han har spillet i denne sæson (Hukommelsen kan dog fejle).
Tyskeren med de store øjne skuffede ikke, hvor var det dejligt at opleve sitationen med Busquets der ude tæt ved sidelinjen. Og Ronaldo? hmm... Who needs a superhero when we have Ronaldo :)

Også har vi Higuain, jeg kan heldigvis godt tillade mig og sige at det ikke var hans værste kamp i denne sæson. Men jeg tænker bare, når vi har et Real Madrid hold, hvor alle bare stråler på banen, hvordan kan man så være så usynlig som Higuain var? Sørgeligt... Jeg kan slet ikke forstille mig hvad der ville ske på banen hvis en dødfarlig Colombianer, der bære kælenavnet 'el tigre' var vores angriber idag. - Nok om det.

Tillykke med sejren madridfans. Det var præcis det madrid hold alle havde ventet på.
Ps. håber mourinho har lært af hans nye taktik, og ikke smutter tilbage til det defensive bras.

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Sidste redigering: 13 år 5 måneder siden ved rezamadridista.

13 år 5 måneder siden #21 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Real Madrid rystede Camp Nou
Smukt smukt smukt - over hele linjen.

Di maria der er blevet kritiseret på det seneste viser sin klasse og spiller op til sit bedste.

Jeg kan ærligt ikke se den taktik nogle af jer taler om, som Mourinho har ændret på. Vi havde 10 skud i alt, hvor 8 var på mål og så scorede vi 3. Det er faktisk forskellen på denne kamp og de tidligere kampe (bortset fra 1-1 kampen i Madrid). Vi er begyndt på at score på vores chancer, hvor Barca havde mange nærgående forsøg, men manglede heldet.

Ja 10 skud er mange, men taget i betragtning at halvdelen af dem var Ronaldos langskud (frispark), så det ikke fordi vi havde mange friløbere (som kampen hvor vi vandt 2-1 og barca havde fået rødt kort).
Vi spiller stadigvæk lidt afventende og på kontra angreb, men vores pres-spil når vi taber bolden på deres banehalvdel var ret smukt at se på.

Vi har nu fået den mentale styrke mod Barca og den frygt som tidligere har hærget spillerne er væk. Higuain vinder flere bolde og formår faktisk i flere omgange at holde på bolden. Så har man også fået et seriøst luksus problem i Varane-Pepe. Jeg selv der er tilhænger af Pepes spil (uden svinestreger), har set en verdensklasse Varane. Han skal helt klart beholde den plads foran Pepe.

Til sidst - Jeg er glad for at se noget positivt komme ud fra dig Hugol. Men sådan her har mange det:
Real taber - det hele er Mourinhos skyld og han skal skydes.
Real vinder - holdet spillet godt.

Jeg selv synes Mourinho skal smutte til sommer, men derfor håber jeg han gøre sit arbejde som i dag og han får ros herfra.

HUSK - - - - - - - - - - - - - - - - Diego Lopez var en sikker sidste skanse - - - - - - - - - - - - - - - -

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Sidste redigering: 13 år 5 måneder siden ved ZizouMo.

13 år 5 måneder siden #22 af sebbereal
Jeg er så glad i dag, jeg er så glad i dag, jeg har fået min Real Madrid sejr, jeg er så glad i dag!

13 år 5 måneder siden #23 af BBB
Besvaret af BBB på emne Real Madrid rystede Camp Nou

sebbereal skrev: Jeg er så glad i dag, jeg er så glad i dag, jeg har fået min Real Madrid sejr, jeg er så glad i dag!

Underligt, jeg har det mere sådan: "Njah, whatever. Det er jo standard."

Men vores udgangspunkter er måske forskellige ;-)

13 år 5 måneder siden #24 af Raul-rik
Besvaret af Raul-rik på emne Real Madrid rystede Camp Nou

BBB skrev:
Underligt, jeg har det mere sådan: "Njah, whatever. Det er jo standard."

Men vores udgangspunkter er måske forskellige ;-)

Hehe BBB, så må det være fordi du lever i fortiden, måske 10 år tilbage hvor disse sejre var standard. Ovenpå denne turbulente sæson tror jeg vi alle er ellevilde efter denne magtdemonstration :-)

Leveret af Kunena Forum