Real Madrid rystede Camp Nou
Dios skrev: Mathiaska.
Efter Pepé blev skiftet ind stod vi 10 mand i eget felt. Det finder jeg stadig uacceptabelt. Uanset om man fører 0-3 imod ærkerivalerne. De fik et fandens dumt mål, og vi kunne have spillet bolden rundt i stedet for dem. Det er det samme altid. Vi føre, og overlader al initiativ til modstanderne. De første 70 min. Spillede vi en helt igennem perfekt kamp
Kan godt forstå dig, men når man er foran med 0-3, har endnu en classico på lørdag og Man U næste uge, så har spillerne med garanti fået at vide at holde på krafterne og parkere bussen, dermed ikke tage lange løb og genpres.
Ved godt hvis de holder bolden i egne rækker skal Barca løbe efter den, men i længden spare de kræfterne i de sidste 20 min ved at parkere bussen.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Vis dog en smugle respekt for Barcelonas spillere.
Havde ikke lige set den komme på madridista. Ærgeligt!
M_linding skrev:
Efter Pepé blev skiftet ind stod vi 10 mand i eget felt. Det finder jeg stadig uacceptabelt. Uanset om man fører 0-3 imod ærkerivalerne. De fik et fandens dumt mål, og vi kunne have spillet bolden rundt i stedet for dem. Det er det samme altid. Vi føre, og overlader al initiativ til modstanderne. De første 70 min. Spillede vi en helt igennem perfekt kamp
Jeg er enig i, at vi ikke skulle have pakket os. Det kunne have blevet RIGTIGT sjovt, hvis vi havde angrebet Barcelona, da de stod på skælvende ben efter 0-3 målet.
Men det er da en klar fremgang, at vi havde flere lange angreb, hvor bolden blev spillet hurtigt rundt... Faktisk synes jeg, at vi bliver bedre og bedre mod Barcelona, som i den grad savner nytænkning.
Er der nogle gamle rotter som kan fortælle mig, hvad Barcelona gjorde med deres spillestil, i perioden efter deres Dream-team? Kan historien lære Tito noget, i den nuværende situation?:)
Der var kæmpe fremgang, men når man var så dominerende som vi var, så er det utroligt vi ikke går efter boldbesiddelsen, og spiller bolden rundt på deres banehalvdel, som vi faktisk gjorde i mange situationer, og med et altid røstende forsvar, så kunne det havde blevet rigtig sjovt. Der var den evige destruktive Pepé dog heller ikke på banen :).
Barcelona havde set lyset i en vis hollænder, så de oprettede faktisk en hollandsk koloni i katalonien, forstået på den måde, at de havde et halvt hold med hollændere, hvis ikke flere. Spillestilen var den samme, men stjernerne og kvaliteten var utrolig middelmådig.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
asp3200 skrev:
Kan godt forstå dig, men når man er foran med 0-3, har endnu en classico på lørdag og Man U næste uge, så har spillerne med garanti fået at vide at holde på krafterne og parkere bussen, dermed ikke tage lange løb og genpres.
Ved godt hvis de holder bolden i egne rækker skal Barca løbe efter den, men i længden spare de kræfterne i de sidste 20 min ved at parkere bussen.
Og så er vi igen inde på den samme diskussion som altid. Hvor spare man flest kræfter? :). Men den behøver vi ikke og tage endnu engang.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Ifølge spanske TV3 var det Barcelona fans der kastede romerlys på Madrid fans og ikke omvendt som jeg troede.
De Madrid fans der var på stadionen igår fik frataget deres flag af Spanien ved indgangen.
Et godt billed af trænerteamet efter sejren Forkert forbruger nøgle/hemmelighed i konfiguration
- madrid01
- Gæst
-
Håber virkelig at de er ligeså tændte og aggressive som de var igår, jeg ved ikke om vi kan tillade os at spar et par vigtig spiller på lørdag, her tænker jeg på at lade kaka spille istedet for øzil, marcelo stedet for coentrao, essien stedet for khedira, albiol stedet for varane, di Maria har sparet sig selv.
Hvad synes i kan vi tillade os selv at spar spiller på lørdag?
- Rubæk
- Gæst
-