Rygtebørsen 2018/19
Det må simpelthen ikke ske og nu må Perez til at komme i gang.
www.sport-english.com/en/news/barca/barc...-eden-hazard-6938485
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
El Siete skrev: Ifølge Sport skulle Barcelona have holdt møde med Eden Hazards repræsentanter allerede i sidste uge, med positive responser (da han vil væk fra Chelsea), selvom hans førsteprioritet er Real Madrid. Prisen skulle angiveligt være omkring 130M.
Det må simpelthen ikke ske og nu må Perez til at komme i gang.
www.sport-english.com/en/news/barca/barc...-eden-hazard-6938485
Det skal dog nævnes, at Sport er den mest latterlige side.
De kan komme fra Barcelona, fra Hazards lejr eller fra Chelsea.
Jeg tror godt, at vi kan slå koldt vand i blodet. Jeg tror ikke på en Hazard handel før han offentligt står frem og siger at han vil væk - kan ikke forestille mig at Abramovic slipper ham frivilligt..
Personligt håber jeg dog ikke på Hazard, men det er en anden diskussion..
- Real Madrid
- Platin bruger
www.marca.com/en/football/real-madrid/20...5fdea81748b45d5.html
Passer vel bedre end Bale til Lopeteguis stil?
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Jeg ved ikke, om det er et rygte, der er smedet sammen oppe i en journalists hoved på baggrund af, at Lopetegui udtog ham til landsholdstruppen til VM, og at han derfor skulle være en type efter Lopeteguis hovede.
Jeg vil ærligt talt være skuffet, hvis det er sandt. Så vil jeg langt hellere beholde Benzema. Rodrigo er ingen målmaskine, der kan gå ind og overtage nogle af Ronaldos mange mål. Der skal noget bedre på bordet.
- Real Madrid
- Platin bruger
Chamartin skrev: Rygterne går nu på, at Rodrigo i Valencia, skal tage over efter Benzema, hvis (når?) denne ryger til Napoli.
Jeg ved ikke, om det er et rygte, der er smedet sammen oppe i en journalists hoved på baggrund af, at Lopetegui udtog ham til landsholdstruppen til VM, og at han derfor skulle være en type efter Lopeteguis hovede.
Jeg vil ærligt talt være skuffet, hvis det er sandt. Så vil jeg langt hellere beholde Benzema. Rodrigo er ingen målmaskine, der kan gå ind og overtage nogle af Ronaldos mange mål. Der skal noget bedre på bordet.
Han ville til gengæld være et fantastisk andetvalg!
Spansk landsholdsspiler, eget talent, alsidig (angriber og wing) og Lopetegui kender ham godt vice versa.
Edit: Jeg kan læse på AS.com, at der er tale om en pris på 120 mil euro (ca. 900 millioner kr)... det er bare idioti.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Har Julen en plan? Nu er hans stab omsider kommet på plads, men jeg savner reelle fiberholdige rygter og interesse i andre spillere. Hvad er hans holdning til Ronaldos afgang? Hvordan tackler han det? Hvorfor er der pludselig rygter om Marcelo? Har Bale en fremtid!
Synes ikke der kommer mange forvissende ord fra hovedstaden disse dage.. Koblet med mediernes uinspirerede, uoriginale læse rygter om Neymar, Mbappe og Hazard gør det mig ærlig talt lidt bekymret. Håber at Julen ved hvad han vil og ikke er ligeså rådvild som jeg er herhjemme post-Ronaldo og med det tynde udvalg af verdensklassespillere markedet har at byde på...
nono skrev: Er jeg den eneste som synes der er alarmerende stille i Madrid?
Har Julen en plan? Nu er hans stab omsider kommet på plads, men jeg savner reelle fiberholdige rygter og interesse i andre spillere. Hvad er hans holdning til Ronaldos afgang? Hvordan tackler han det? Hvorfor er der pludselig rygter om Marcelo? Har Bale en fremtid!
Synes ikke der kommer mange forvissende ord fra hovedstaden disse dage.. Koblet med mediernes uinspirerede, uoriginale læse rygter om Neymar, Mbappe og Hazard gør det mig ærlig talt lidt bekymret. Håber at Julen ved hvad han vil og ikke er ligeså rådvild som jeg er herhjemme post-Ronaldo og med det tynde udvalg af verdensklassespillere markedet har at byde på...
Mon ikke der kommer en opdatering angående Bale efter på mandag, hvor han har haft sin samtale med den nye træner.
Tænker den nye træner gerne lige vil se holdet an, inden der bliver truffet endelige beslutninger.
nono skrev: Er jeg den eneste som synes der er alarmerende stille i Madrid?
Tror der kommer mere gang i den når VM er slut, for 4 af de spillere klubben kigger på er stadig afsted; Hazard, Mbappe, Kane og Courtois. Muligvis også Kanté.
Men jo, der er lidt stille. Mangler en trodsreaktion ovenpå Ronaldos salg.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Ind: Odriozola (købt), Courtois, Hazard og Lewandowski.
Ud: Ronaldo, Vinicius (lån), Ødegaard (lån) og Casilla.
Courtois
Carvajal - Varane - Ramos - Marcelo
Modric - Casemiro - Kroos
Bale - Lewandowski - Hazard
Steen skrev: Drømmescenariet (hvis vi antager, at Neymar og Mbappé ikke kan hentes):
Ind: Odriozola (købt), Courtois, Hazard og Lewandowski.
Ud: Ronaldo, Vinicius (lån), Ødegaard (lån) og Casilla.
Courtois
Carvajal - Varane - Ramos - Marcelo
Modric - Casemiro - Kroos
Bale - Lewandowski - Hazard
Enig, selvom jeg personligt helst så, at man byttede position med Hazard og Bale - Hazard er 2 benet, så det burde ikke være noget problem for ham, at ligge i højre side, men det er det for Bale :)
www.google.dk/amp/s/en.onefootball.com/n...ked-by-bullying/amp/
Det virker som om der er kød på. Dels fordi sammenligningen med Donatello er god og dels fordi der er “beviser” direkte på twitter med pranks fra hhv Alves og Thiago Silva. Derudover har både Mbappes far og mor væres offentligt ude og lufte forargelse over, at deres søn mobbes i PSG.
Jeg tror sgu at Mbappe er Real spiller inden længe. Mon ikke Monaco-rygterne holder stik?