Optakt: Real Madrid - Juventus
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Sæsonens anden styrkeprøve på træningsturen i USA står mod Juventus og selv om man givetvis ikke kan vente lige så interessante opgør som de seneste kampe i Champions League mod ”Den Gamle Dame”, så er der alligevel interessante punkter at holde øje med.
Først og fremmest er Real Madrid fortsat på jagt efter mål efter Cristiano Ronaldos skifte til netop Juventus (portugiseren er ikke med kampen) og den første kamp mod Manchester United viste, at man på trods af et markant spilovertag ikke formåede at komme frem til de helt store chancer.
Nuvel, det var første træningskamp og med en masse nye spillere, så i første omgang skal man ikke lægge alverden i det, men til en lang sæson skal der findes løsninger.
Juventus har også sine udfordringer i front til nattens kamp. Cristiano Ronaldo, Dybala og Mandzukic er fortsat på ferie, mens Gonzalo Higuaín er skiftet til AC Milan. Det giver plads til talentet Favilli i front og han har gjort det fint under optakten.
Hvad Juventus mangler i angrebet, har man til gengæld på midtbane og i forsvaret, hvor Real Madrid skal op mod spillere som Pjanic, Khedira, Chiellini og Benatia og det er en god øvelse for mange af Real Madrids unge spillere, som må forventes at komme i kamp i nat. Flere af Real Madrids unge spillere skal i øvrigt bruge kampen til at overbevise Lopetegui om, at de skal fortsætte i klubben i den kommende sæson og derfor bliver det også spændende at se, hvordan de klarer sig over for en dygtig modstander som Juventus.
For Juventus er det tredje kamp i Champions Cup og i de to første kampe har man spillet 1-1 med Benfica, som efterfølgende blev slået i straffesparks-konkurrencen og vundet 2-0 over Bayern München.
Fun Fact:
De to klubber kender hinanden ret godt fra de europæiske turneringer, hvor man er stødt ind i hinanden 21 gange, blandt andet ved Real Madrids Séptima- og Duodécima-triumfer.
10 spillere har været i begge klubber: Cristiano Ronaldo, Higuaín, Khedira, Morata, Zidane, Cannavaro, Emerson, Laudrup, Esnaider og Luis del Sol.
Real Madrids forventede hold: Keylor Navas, Odriozola, Vallejo, Javi Sánchez, Theo, Marcos Llorente, Ceballos, Isco, Asensio, Bale, Benzema.
Juventus forventede hold: Szczesny, Alex Sandro, Chiellini, Benatia, De Sciglio, Pjanic, Marchisio, Khedira, Cancelo, Bernadeschi, Favilli.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Keylor;
Carvajal, Nacho, Javi Sánchez, Reguilón;
Valverde, Kroos, Ceballos,
Isco;
Bale y Benzema.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- Brylle
- Gæst
-
Den er god nok. Interessant, at Valverde er valgt foran Llorente. Er Vallejo skadet? Et fravalg her viser også underligt. Jeg er spændt på at se hvor langt holdet har rykket sig siden sidste kamp!Zyconith skrev: Ved ikke om det her er en bekræftet startopstilling:
Keylor;
Carvajal, Nacho, Javi Sánchez, Reguilón;
Valverde, Kroos, Ceballos,
Isco;
Bale y Benzema.
Og så glæder jeg mig også til at se Regulion sammen med bedre spillere. Han så interessant ud sidst.
- rene
- Gæst
-
rene skrev: Nogle der er søde og smide nogle gode links op til kampen, kan nemlig ikke finde nogle gode.
Optakt:
www.realmadrid.com/real-madrid-tv
www.ronaldo7.net/video/juventus-live/juventus-live-stream.html
- Mathiaseefsen
-
- Ekspert bruger
-
rene skrev: Nogle der er søde og smide nogle gode links op til kampen, kan nemlig ikke finde nogle gode.
Twitch
Søg på “Real Madrid vs Juventus” og så kommer der noget frem
Du kan skifte kone, politik og religion......
Men aldrig yndlings-fodboldhold
- MadridistaPorVida
-
- Platin bruger
-
- Mr Fanboy
HALA MADRID Y NADA MAS!!!
Glæder mig til 2. Halvleg hvor vi ser en mere aggressiv offensiv.
Ps. Jeg forventer at det her hold bliver holdet til den kommende sæson. Altså endnu en sæson uden de store signings
Og mens jeg skriver det her så formår Bale at lave en roulette og et drømmedrøn af et mål!
Bale fungerer nogenlunde i et to-mands angreb synes jeg. Der har han en del mere frihed end som højrekant hvor han er forfærdelig.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024