Optakt: Real Madrid - Juventus
Zyconith skrev: Det tekniske niveau på det her Real Madrid hold er jo helt vildt. De unge Canteranos spiller forrygende, synes virkelig at de løfter opgaven med bravour.
Jeg er ekstremt imponeret over vores unge venstreback Reguilon, waoo han er god.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- Brylle
- Gæst
-
Enig! Umiddelbart kan jeg sagtens se ham være backup næste sæson. I min verden ligner han en spiller som sagtens kan være med i La Liga og endda gøre mange gode ting. Valverde tager også mere ansvar i dag og går til den. Det er lækkert!Real HWL skrev:
Zyconith skrev: Det tekniske niveau på det her Real Madrid hold er jo helt vildt. De unge Canteranos spiller forrygende, synes virkelig at de løfter opgaven med bravour.
Jeg er ekstremt imponeret over vores unge venstreback Reguilon, waoo han er god.
Real HWL skrev:
Har ikke set kampen, men hvor kunne det dog være dejligt hvis han har niveauet til at være backup for Marcelo. Hvordan gjorde Ceballos det?
Zyconith skrev: Håber Vinicius bliver skiftet ind - måske istedet for Isco der spiller middelmådigt.
Vinicius overblik fejler da ikke noget ;)
Jeg er enig med de fleste herinde, Reguilon, den unge back. Hold da op. Han havde nogle fine takter, ville gerne havde set mere til ham.
Vinicius jr. Ligner jo på mange måder en ny Neymar. En rigtig typisk ung brasilianer som bare kan det hele. Det bliver Bernabeu glade for..
Ceballos har været lidt anonym synes jeg. Men han har været positiv at følge. Jeg tror bare ikke han er typen som stjæler spotlyset a la Kroos.
Hvorfor betale overpris for Neymar når vi har vores egen Vinicius jr
Ramos4 skrev: Enig ift. Carvajal. Jeg synes godt nok han har haft svært ved at finde niveauet efter sine skader i de seneste sæsoner.
Bale fungerer nogenlunde i et to-mands angreb synes jeg. Der har han en del mere frihed end som højrekant hvor han er forfærdelig.
Enig, jeg kan ikke forstå, hvorfor alle trænere altid har placeret Bale på højrekanten... det fungerer ikke ! Alle gode ting fra ham kommer i venstre side, eller midten, ligesom hans mål idag.