Marca: Kovacic er gået i strejke

7 år 11 måneder siden #1 af Administrationen

Ifølge spanske Marca har Mateo Kovacic i dag besluttet at gå i strejke for at gennemtrumfe sit skifte væk fra Real Madrid.

Det betyder i praksis, at den kroatiske midtbanespiller ikke længere møder op til træning i klubben og det sker i frustration over, at Real Madrid ikke vil efterkomme hans ønske om at få skiftet gennemført og derfor har han nu valgt at tage dette drastiske og fuldkommen uhørte skridt.

Real Madrid havde planlagt endnu en snak med Mateo Kovacic efter hjemkomsten fra USA, men nu ser det ud til at blive helt andre ting, man skal snakke med ham om. Kovacic deltog i dagens træning med de øvrige førsteholds-spillere og Castilla-mandskabet, inden han besluttede sig for at gå i strejke.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 11 måneder siden #2 af REAL
EJ stop nu. Det passer forhåbentlig ikke. Så må han ud.. uagtet hvor meget jeg er imod det salg.

Ingen over klubben, og det får os simpelthen til at se svage ud, hvis spillere nu pludselig skal til at strejke for at komme væk.

Det er godt nok nogle tunge dage pt..
Sidste redigering: 7 år 11 måneder siden ved REAL.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
7 år 11 måneder siden #3 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Marca: Kovacic er gået i strejke

REAL skrev: EJ stop nu. Det passer forhåbentlig ikke. Så må han ud.. uagtet hvor meget jeg er imod det salg.

Ingen over klubben, og det får os simpelthen til at se svage ud, hvis spillere nu pludselig skal til at strejke for at komme væk.

Han skal da lige omvendt bruge den resterende del af sin kontraktperiode på at modtage træning på et ungdomshold eller Castilla og så ellers se fodbold fra tribunen indtil han forstår at yde det han bliver betalt for. Jeg finder det meget vigtigt at spillere i klubben ikke finder sig i sådanne metoder uanset hvor utilfreds man er. Han har jo ikke engang trænet under den nye træner endnu.

7 år 11 måneder siden #4 af REAL

Brylle skrev:

REAL skrev: EJ stop nu. Det passer forhåbentlig ikke. Så må han ud.. uagtet hvor meget jeg er imod det salg.

Han skal da lige omvendt bruge den resterende del af sin kontraktperiode på at modtage træning på et ungdomshold eller Castilla og så ellers se fodbold fra tribunen indtil han forstår at yde det han bliver betalt for. Jeg finder det meget vigtigt at spillere i klubben ikke finder sig i sådanne metoder uanset hvor utilfreds man er. Han har jo ikke engang trænet under den nye træner endnu.

Er som sådan helt enig, men ville blive en meget belastende sag. Er virkelig i chok over den udvikling.

Jeg havde en forhåbning om, at forlod han klubben, så blev det med mulighed for tilbagekøb. Men den bro er ihvertfald brændt helt ned nu.

7 år 11 måneder siden #5 af Daniel
To scenarier hvis den spanske presse har fat i den lange ende:

1. Han kan, som Brylle er inde på, bruge sin resterende kontraktperiode på at rådne op på Castilla.
2. Han kan bruge sin resterende kontraktperiode på at rådne op på bænken.

Han skal ALDRIG bære Real Madrids trøje igen. Hvem fanden tror han, han er? Tudeprinsesse altså!
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000

7 år 11 måneder siden #6 af Zyconith

Daniel skrev: To scenarier hvis den spanske presse har fat i den lange ende:

1. Han kan, som Brylle er inde på, bruge sin resterende kontraktperiode på at rådne op på Castilla.

Han skal ALDRIG bære Real Madrids trøje igen. Hvem fanden tror han, han er? Tudeprinsesse altså!

Men han skal have vores penge?

Sælg lortet.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 7 år 11 måneder siden ved Zyconith.

7 år 11 måneder siden #7 af REAL

NEJ det er da helt udelukket!!

Er det de to Milano-klubber der meldes interesserede? Så byder Inter vel et eller andet helt latterligt.

7 år 11 måneder siden #8 af Daniel

Zyconith skrev:

Men han skal have vores penge?

Could not care less!

7 år 11 måneder siden #9 af REAL
Hvis Pogba så præsenteres som ny spiller hos Barcelona imorgen, og finder sit gamle niveau uden en buschauffør som træner.. så skal det da nok blive en sjov sæson.

Vi kan så pryde os med at have verdens dyreste og mest idiotiske spiller på et ungdomshold..

7 år 11 måneder siden #10 af Siempre fiel
Hahaha, det her er altså snart for morsomt. Imo blir vi i det her transfervindue fuldstændig udstillet og latterliggjort.Et Ronaldosalg har fuldstændig pillet pynten af os i manges øjne (uagtet at der imo rent faktisk var ok årsager til at salget var ok). Vi ka tydeligvis ikke tiltrække spillere eller i hvert fald ik formå at købe en eneste af de spillere klubben tydeligvis gerne har ville ha. Klubberne siger bare nej tak, lukker døren og lader Real Madrid stå med sin fede vom i postkassen. Samtidig tager rygterne til om Modric - noget man virkelig ellers sku anse som usandsynligt - umuligt faktisk. Og nu er Kova, én af de spillere som der ellers sku garantere fremtiden og tage over for alle de aldrende, bærende spillere vi har - ik mindst for Modric som vi måske mister nu! Og samtidig - for lige at gøre det hele værre - så handler Barca først Vidal og nu måske Pogba - og det på en sommer hvor det var OS der havde kritisk brug for fornyelse efter en ydmygende ligasæson. Ja vi ka ik overtale en eneste spiller eller klub til at komme til Madrid, mens vi ser ud til at være nærmest ude af stand til at afværge at vores egne spillere bare skrider. Jeg er fuckin MÅLLØS!!! (og ja, inden nogen begynder at brokke sig over at jeg ser lidt sort på tingene, så JA, det er sat en lille smule på spidsen, men ik desto mindre ligner det lige pt rent kaos!).

Hvis jeg var Chelsea, så ville jeg lige nu hæve prisen på Courtois til det dobbelte - vi er jo ude i at dén handel IKKE MÅ glippe med mindre vi ska blive endnu mere til grin i hele fodboldverdenen.

Og så er jeg forresten helt på linje med at man i denne situation ska gøre det helt fornuftsstridige og ganske enkelt nægte at sælge Kova eller sige 200 mio eller ingenting. Vil han strejke, så sæt hårdt mod hårdt og træk ham i løn og lad ham trænemed miniputterne eller vandpoloholdet - I fuckin don't care - nu ska der ganske enkelt ik pisses mere på os!! Sælger vi ham nu så få vi alligevel ik mere end 50 mio for ham og for dét ka vi jo ik engang købe en tredjedel af Milinkovic-Savic (som imo ik er halvt så god). Seriøst, nu ska Florentino edderbankme vågne op og slå i bordet. Smid 300 lange efter Mbappé eller Neymar og hvisk ham i øret at han ska skabe sig for at fremtvinge et skifte eller smid 130 for Pogba eller hva faen der ska til for at skabe lidt bølger omkring det her Madridhold. Eller insistér på Hazard eller køb Griezmann fri - et eller andet for helvede - lige nu ka jeg sgu da godt forstå hvis ingen gider os når de bare ser at vores bedste spillere forsvinder og der INGEN vilje er til at skabe et slagkraftigt hold. Og ik de dér Milinkovic, Thiago eller Rodrigo - dyrt fyld som intet hjælper på andet end lidt bredde

Altså jeg er virkelig rystet over udviklingen denne sommer - er de gået fuldstændigt i koma på ledelsesgangen eller hva sker der
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000, Raul7-2880, Kimbo

7 år 11 måneder siden #11 af El_Juan
Hvis det er sandt, ja så gør det alligevel situationen lidt lettere. I så fald er det simpelt, så er det væk med ham, NU! Spillere der ikke ønsker at være i klubben skal bare væk.

Ser ud til man skal på markedet efter en ekstra midtbanespiller. Pogba, Thiago, Pjanic, Milinkovic-Savic, Ramsey ser ud til at være på markedet. Eriksen er nok knap så realistisk med tanke på, at vinduet i England snart smækker i.
Sidste redigering: 7 år 11 måneder siden ved El_Juan.

7 år 11 måneder siden #12 af Kiwes
Jeg kan ikke forstille mig at han har nosser nok til at gøre det mod en klub af Real Madrids status. Lopetegui og Kovacic må snakke sammen efter USA-turen og finde en løsning der er fair for begge parter. Måske garanti for mere spilletid.
Sidste redigering: 7 år 11 måneder siden ved Kiwes.

Leveret af Kunena Forum