Marca: Kovacic er gået i strejke

7 år 11 måneder siden #25 af Dios
Super ærgerligt, og gud hvor jeg bare ser meget mere kvalitet og potentiale i ham end f.eks. den nok mest overvurderede i verdenshistorien Pogba. Kovacic ville gøre et forfærdeligt Modric salg lidt lysere, da han simpelthen er den eneste spiller som jeg ser det i verden med rette potentiale og kvalitet, som der ikke skal betales overpris for. LÆS: spillere som Pjanic, Pogba, Milinkovic-Savic, Thiago etc. Alle spillere som pt. er på et minimalt højere niveau end Kovacic, men med fast spilletid vil overstråle dem alle indenfor relativ kort tid.
Modric er uden tvivl et kæmpe tab, og min absolutte yndling, men 33 år, og tiden skal komme. Elendigt tidspunkt, men vi har overtageren og kvaliteten siddende på bænken, og det salg går jo direkte ind og dræber vores midtbane-dominans. Nuvel, så er der masser af potentiale i Ceballos, og jeg ser ham som en fremragende kandidat til pladsen om nogle år, men som bærende element i hjertet på holdet ser jeg ham bare ikke kunne overtage.
Så kan vi smide 1,5-2 milliarder efter en mere ustabil spiller end Gutí, Di María og Benzema tilsammen og kalde Pogba for vores nye spiller, men han rykker jo ingenting, og er stik modsat de ideer Julen prøver at indfører. Pogba er decideret dårlig på førstegangsafleveringen og overblikket i små områder. Ja ja - han kan til tider lave rigtig lækre ting, men han er jo ikke engang tæt på Modric niveau, og har på ingen måder de kvaliteter Modric har eller hvad Julen vil og forventer af sine midtbanespillere.
Thiago er vel nok den der kommer tættest, men et køb af ham tror jeg bare ikke på kan lade sig gøre. Tror alligevel hans Barca hjerte er for stort.

Og så lad mig lige runde og sige, at det er fantastisk hyklerisk, at sige Kovacic er uværdig når det er præcis sammen måde vi selv vil have spillere fra andre klubber skal reagere. Den hetz De Gea fik lagt for dagen med, at han ikke ville Real Madrid nok, fordi han ikke brugte disse metoder sætter jo nedre grænser for det pinlige. Selvfølgelig skal Kovacic ikke rådne op på bænken, eller spille med Castilla og straffes. Man skal selvfølgelig løse det på en måde som tilgodeser begge parter. Pisse hamrende ærgerligt, og for mig uforståeligt, men jeg ved jo heller ikke hvad der sker bag de lukkede døre.
Sådan er gamet, og det er jo præcis hvad man selv har håbet på med Courtois og Hazard.

Den eneste måde som jeg pt. ser det på hvad angår kvalitet og nogenlunde samme profil i spillestil, så skal man rykke Isco lidt længere ned på banen, og på den måde lukke holdet efter Modric og Kovacic. Det gør, at man i princippet "kun" skal ud og betale overpris for én spiller, og gud hvor jeg håber den spiller bliver Hazard. Den eneste som passer på profilen, som vil Real Madrid. Derudover har han ikke stjernenykker, og arbejder sten hårdt for holdet.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 7 år 11 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, Real HWL, Zyconith, andreashn, El Siete, AmorMadrid, Kialpe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 11 måneder siden #26 af Real HWL

Dios skrev: Super ærgerligt, og gud hvor jeg bare ser meget mere kvalitet og potentiale i ham end f.eks. den nok mest overvurderede i verdenshistorien Pogba. Kovacic ville gøre et forfærdeligt Modric salg lidt lysere, da han simpelthen er den eneste spiller som jeg ser det i verden med rette potentiale og kvalitet, som der ikke skal betales overpris for. LÆS: spillere som Pjanic, Pogba, Milinkovic-Savic, Thiago etc. Alle spillere som pt. er på et minimalt højere niveau end Kovacic, men med fast spilletid vil overstråle dem alle indenfor relativ kort tid.
Modric er uden tvivl et kæmpe tab, og min absolutte yndling, men 33 år, og tiden skal komme. Elendigt tidspunkt, men vi har overtageren og kvaliteten siddende på bænken, og det salg går jo direkte ind og dræber vores midtbane-dominans. Nuvel, så er der masser af potentiale i Ceballos, og jeg ser ham som en fremragende kandidat til pladsen om nogle år, men som bærende element i hjertet på holdet ser jeg ham bare ikke kunne overtage.
Så kan vi smide 1,5-2 milliarder efter en mere ustabil spiller end Gutí, Di María og Benzema tilsammen og kalde Pogba for vores nye spiller, men han rykker jo ingenting, og er stik modsat de ideer Julen prøver at indfører. Pogba er decideret dårlig på førstegangsafleveringen og overblikket i små områder. Ja ja - han kan til tider lave rigtig lækre ting, men han er jo ikke engang tæt på Modric niveau, og har på ingen måder de kvaliteter Modric har eller hvad Julen vil og forventer af sine midtbanespillere.
Thiago er vel nok den der kommer tættest, men et køb af ham tror jeg bare ikke på kan lade sig gøre. Tror alligevel hans Barca hjerte er for stort.

Og så lad mig lige runde og sige, at det er fantastisk hyklerisk, at sige Kovacic er uværdig når det er præcis sammen måde vi selv vil have spillere fra andre klubber skal reagere. Den hetz De Gea fik lagt for dagen med, at han ikke ville Real Madrid nok, fordi han ikke brugte disse metoder sætter jo nedre grænser for det pinlige. Selvfølgelig skal Kovacic ikke rådne op på bænken, eller spille med Castilla og straffes. Man skal selvfølgelig løse det på en måde som tilgodeser begge parter. Pisse hamrende ærgerligt, og for mig uforståeligt, men jeg ved jo heller ikke hvad der sker bag de lukkede døre.
Sådan er gamet, og det er jo præcis hvad man selv har håbet på med Courtois og Hazard.

Den eneste måde som jeg pt. ser det på hvad angår kvalitet og nogenlunde samme profil i spillestil, så skal man rykke Isco lidt længere ned på banen, og på den måde lukke holdet efter Modric og Kovacic. Det gør, at man i princippet "kun" skal ud og betale overpris for én spiller, og gud hvor jeg håber den spiller bliver Hazard. Den eneste som passer på profilen, som vil Real Madrid. Derudover har han ikke stjernenykker, og arbejder sten hårdt for holdet.

Jeg tror ikke man sælger både Kovacic og Modric i samme transfervindue. Kovacic vil væk fordi han er træt af bænken. Modric vil væk fordi hans kone hellere vil drikke kaffe-latte i Milano. Så hvis Modric skifter, så behøver Kovacic ikke være utilfreds mere. Pladsen er hans.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, andreashn

7 år 11 måneder siden #27 af Real HWL

Siempre fiel skrev:

Real HWL skrev:

Siempre fiel skrev:

Real HWL skrev: Det tror jeg simpelthen ikke på han er. Han har ingen gang snakket med klubben endnu om hans fremtid. Den 1/8 skrev MARCA at "Kovacic afviser Manchester United" Og nu strejker han lige pludselig, ud af det blå. Det giver jo ingen mening at afvise en stor klub som United for en uge efter at gå i strejke. Marca skriver bare en masse lort fordi de keder sig på redaktionen.

Øh, hvor ved du fra at han (altså hans agent) ik har snakket med klubben endnu? Altså selv om faxen er i stykker, så ka det jo være at Flo og agenten har WhatsApp'et.

Og fordi han siger nej til en subtop-klub som United ka det jo godt være han vil væk. Diverse italienske klubber er jo interesseret, ligesom City (som jo er væsentlig mere attraktiv end United pt) angiveligt er den klub der har været mest interesseret. Bare fordi han har præferencer og ik er ligeglad med hvilken klub han kommer til betyder det jo ik at han ik gerne vil væk

Er han ikke lige vent tilbage fra ferie? Hele truppen er i USA. Han har ikke haft mulighed for at snakke med Lopetegui. Det kan jo være at han bliver fast mand. Det er spilletid Kova savner, hvis han får det under Lopetegui, er der ingen grund til at skifte. Det er vel forhelved ikke agenten der skal snakke med træneren om spillerens fremtid uden spilleren selv er til stede!

Jo han har ganske givet ik talt med træneren, men han ka jo godt se at han givet ik blir fast mand fra start, så han behøver jo ik snakke med Lopetegui om noget hvis han er af dén overbevisning at han ik gider endnu et år hvor han i hvert fald i nogen grad står bag Modric og Kroos. Og så er der jo altså masser af spændende projekter, også væsentlig mere spændende end Madrid som satser på gamle travere, så hvis han har besluttet sig, så er det jo altså på ingen måde svært for en agent at kontakte klubben og overbringe spillerens ønske. Og vil han eksempelvis til City, så haster det jo - så naturligvis ka han ik vente på at træneren indfinder sig i Madrid igen

Selfølgelig skal han snakke med Lopetegui, alt andet vil da være utrolig uprofessionelt. Han kan jo f.eks. sige til Kovacic at Modric skifter og at han skal overtage hans plads, så behøver han ikke skifte klub. Vi aner jo ikke hvad der foregår bag de 4 vægge på Bernabeu. Vi kan kun hyle over alle de grimme rygter som Marca spreder, så de kan sælge lidt aviser. Jeg kan ikke i min vildeste fantasi tro at man sælger både Modric og Kovacic i samme transfervindue. En af dem ryger måske, men ikke begge to.
Sidste redigering: 7 år 11 måneder siden ved Real HWL.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
7 år 11 måneder siden #28 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Marca: Kovacic er gået i strejke

Dios skrev: Super ærgerligt, og gud hvor jeg bare ser meget mere kvalitet og potentiale i ham end f.eks. den nok mest overvurderede i verdenshistorien Pogba. Kovacic ville gøre et forfærdeligt Modric salg lidt lysere, da han simpelthen er den eneste spiller som jeg ser det i verden med rette potentiale og kvalitet, som der ikke skal betales overpris for. LÆS: spillere som Pjanic, Pogba, Milinkovic-Savic, Thiago etc. Alle spillere som pt. er på et minimalt højere niveau end Kovacic, men med fast spilletid vil overstråle dem alle indenfor relativ kort tid.

Men hvad er løsningen så, hvis Kovacic nægter at træne, mens potentielle købere ikke vil betale hans pris? Skal man endnu engang fortælle de andre klubber at man altid kan købe til spotpris her? Vi snakker om en spiller der har rykket sig helt enormt siden sin ankomst og bliver betalt godt for at udføre et job. Selvfølgelig skal begge parter stå bedst muligt, men man skal jo ikke bøje sig hver gang en spiller tuder og slet ikke hvis han nægter at træne! Der er grænser for hvad man skal finde sig i og han skal selvfølgelig ikke have lov at ødelægge opstarten.
Sidste redigering: 7 år 11 måneder siden ved Brylle.

7 år 11 måneder siden #29 af Dios
Real HWL skrev:

Jeg tror ikke man sælger både Kovacic og Modric i samme transfervindue. Kovacic vil væk fordi han er træt af bænken. Modric vil væk fordi hans kone hellere vil drikke kaffe-latte i Milano. Så hvis Modric skifter, så behøver Kovacic ikke være utilfreds mere. Pladsen er hans.

Jeg håber for alt i verden, at du har ret. Min bekymring går bare på, at Kovacic og Modric er rigtig tætte venner, så der må da bare have været noget snak indbyrdes imellem de 2, så de må umiddelbart kende hinandens ønsker. Lad os antage, at Modric for alvor ville væk, og allerede havde besluttet sig, så ville det jo sætte Kovacic i en helt anden situation i Real Madrid, og derfor virker denne udmelding drastisk, men omvendt, så har rygtet ikke ville dø med Kovacic, og nogle gange er det bare for sent.

7 år 11 måneder siden #30 af Dios
Brylle skrev:

Men hvad er løsningen så, hvis Kovacic nægter at træne, mens potentielle købere ikke vil betale hans pris? Skal man endnu engang fortælle de andre klubber at man altid kan købe til spotpris her? Vi snakker om en spiller der har rykket sig helt enormt siden sin ankomst og bliver betalt godt for at udføre et job. Selvfølgelig skal begge parter stå bedst muligt, men man skal jo ikke bøje sig hver gang en spiller tuder og slet ikke hvis han nægter at træne! Der er grænser for hvad man skal finde sig i og han skal selvfølgelig ikke have lov at ødelægge opstarten.

Det er klart, at hvis Kovacic for alvor bliver væk fra træning, så presser det prisen ned på ham. Det er sådan vi selv vil have spillere der skal til Real Madrid agere, så i mine øjne er det ren klynk. At Kovacic vil væk er jo ikke en nyhed, og lad os antage rygtet er korrekt, så har Real Madrid jo kendt til problemet længe. Så må vi have løst problemet langt tidligere, og taget kontakten langt tidligere. Vi gjorde det med Ramos for et par år siden, og vi havde jo nærmest 2-3 ansatte til at pleje Ronaldo's ego hver sommer. Det er ris til egen røv, og som jeg ser det nu, så må man tage en snak med ham hurtigst muligt, og vurdere situationen. Det der taler for en høj pris er der er mange klubber interesseret i ham, og han har kontrakt i 3 år endnu, så helt billig tror jeg alligevel ikke han bliver. Sølle 14 kampe fra start i La Liga og Chl er jo under al kritik, og forstår sgu godt han vil væk. Han er en af de mindst benyttede i truppen sidste sæson, og der er kun 26 min. til forskel på Theo og ham i La Liga.

Af ren nysgerrighed. Hvem er det så vi har solgt til en pris langt under markedet, eller spillerværdi? For mig at se, så har vi solgt spillere som Özil, Di María og Morata for langt over deres reelle værdi. James er jo en helt anden sag. Han ville ikke selv væk, men ingen klubber ville have ham til den pris vi forlangte, og med rette. Vi købte ham jo til total overpris, og ingen af dagene har han været de penge værd.

7 år 11 måneder siden #31 af El Siete

Dios skrev: Real HWL skrev:

Jeg håber for alt i verden, at du har ret. Min bekymring går bare på, at Kovacic og Modric er rigtig tætte venner, så der må da bare have været noget snak indbyrdes imellem de 2, så de må umiddelbart kende hinandens ønsker. Lad os antage, at Modric for alvor ville væk, og allerede havde besluttet sig, så ville det jo sætte Kovacic i en helt anden situation i Real Madrid, og derfor virker denne udmelding drastisk, men omvendt, så har rygtet ikke ville dø med Kovacic, og nogle gange er det bare for sent.

Præcis, de har lige holdt ferie sammen, de kender hinandens ønsker, og Kovacic vil stadig væk selvom han vil stå til at få Modric plads i tilfældet af han skifter.

Desuden, siden han strejker nu må han have et engelsk hold i ærmet for hvorfor skulle han presse på 4 uger før vinduet lukker i Spanien.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

7 år 11 måneder siden #32 af Siempre fiel

Dios skrev: Brylle skrev:

Det er klart, at hvis Kovacic for alvor bliver væk fra træning, så presser det prisen ned på ham. Det er sådan vi selv vil have spillere der skal til Real Madrid agere, så i mine øjne er det ren klynk. At Kovacic vil væk er jo ikke en nyhed, og lad os antage rygtet er korrekt, så har Real Madrid jo kendt til problemet længe. Så må vi have løst problemet langt tidligere, og taget kontakten langt tidligere. Vi gjorde det med Ramos for et par år siden, og vi havde jo nærmest 2-3 ansatte til at pleje Ronaldo's ego hver sommer. Det er ris til egen røv, og som jeg ser det nu, så må man tage en snak med ham hurtigst muligt, og vurdere situationen. Det der taler for en høj pris er der er mange klubber interesseret i ham, og han har kontrakt i 3 år endnu, så helt billig tror jeg alligevel ikke han bliver. Sølle 14 kampe fra start i La Liga og Chl er jo under al kritik, og forstår sgu godt han vil væk. Han er en af de mindst benyttede i truppen sidste sæson, og der er kun 26 min. til forskel på Theo og ham i La Liga.

Af ren nysgerrighed. Hvem er det så vi har solgt til en pris langt under markedet, eller spillerværdi? For mig at se, så har vi solgt spillere som Özil, Di María og Morata for langt over deres reelle værdi. James er jo en helt anden sag. Han ville ikke selv væk, men ingen klubber ville have ham til den pris vi forlangte, og med rette. Vi købte ham jo til total overpris, og ingen af dagene har han været de penge værd.

To be vores seneste salg, James og Cristiano har jo været sendt afsted til spotpris markedet taget i betragtning

7 år 11 måneder siden #33 af Real HWL

Dios skrev: Real HWL skrev:

Kovacic trænede med igår, så det bliver spændende idag om han dukker op til træning. Hvis ikke, ja så har aviserne ret. Og så må man finde en løsning på problemet. Jeg tror godt man kan overtale den ene kroat til at blive hvis den anden brændende ønsker at forlade Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

7 år 11 måneder siden #34 af BBB
Besvaret af BBB på emne Marca: Kovacic er gået i strejke
Hvis han strejker, så skal han ikke have løn. Så må han strejke de næste tre år, hvis han vil.

Det gælder i øvrigt også spillere, der strejker for at komme til Real Madrid.

7 år 11 måneder siden #35 af El Siete
Lopetegui afviser både at Kovacic strejker og at ham og Modric er på vej væk.
www.managingmadrid.com/2018/8/7/17659816...-kovacic-rumors-2018

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

7 år 11 måneder siden #36 af Siempre fiel
Og Marca skriver at Real Madrid giver sig og Kova er tæt på at skrive med Chelski

Leveret af Kunena Forum