Marca: Kovacic er gået i strejke
Ramos4 skrev: Omvendt fik vi jo Kroos til en fantastisk billig penge også. Jeg kan ikke huske om han var tæt på kontraktudløb?
Nu brainstormer jeg bare...er det helt åndssvagt at man fra Madrid's side prøver at skrue priserne ned og stoppe den her vanvittige udvikling? Nogen skal jo gå forrest og sætte en stopper for de her skyhøje priser for middelmådige spillere. Ellers fortsætter det jo bare kan vi se. Det kunne da være rart hvis resten af fodboldeuropa uden om Premier League og PSG blev enige om, at de her vanvittige priser ikke kan fortsætte. Blot en tanke.
Du mener, at Real går forrest med at kræve mindre for spillere?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Siempre fiel skrev:
Ramos4 skrev: Omvendt fik vi jo Kroos til en fantastisk billig penge også. Jeg kan ikke huske om han var tæt på kontraktudløb?
Nu brainstormer jeg bare...er det helt åndssvagt at man fra Madrid's side prøver at skrue priserne ned og stoppe den her vanvittige udvikling? Nogen skal jo gå forrest og sætte en stopper for de her skyhøje priser for middelmådige spillere. Ellers fortsætter det jo bare kan vi se. Det kunne da være rart hvis resten af fodboldeuropa uden om Premier League og PSG blev enige om, at de her vanvittige priser ikke kan fortsætte. Blot en tanke.
Der er så ufattelig mange klubber der har mange penge idag, så ligegyldigt hva vi gør, så dikterer vi ik en skid - altså ik andet end at vi ka diktere os uden om de bedste spillere
Præcis og hvis vi ikke kan følge med pengemæssigt i Spanien hvad gør man så? 1) Man kan forsøge at få markedet til at falde lidt til ro (svært, bevares) ved ikke selv at skrue priserne vildt i vejret hverken ved køb eller salg. 2) At hente spillerne unge som Vinicius og Rodrygo.
Vi gør vel alt vi kan? :)
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen