Referat: Rodet kamp da Real Madrid vandt Trofeo Bernabéu
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Administrationen
-
- Administrator
-
DarioGomez skrev: Undskyld din gamle rainbow-warrier - æresgæst i de luskede kvarterer i Madrid - altid set humpende og med ømme kæber på Gran Via i de tidlige morgentimer.
Falsterfyrens skolelærere husker især, hvordan han i "Jeg er havren" sang særligt højt ved sætningen "ven med den danske sæd"....
Administrationen skrev:
DarioGomez skrev: Undskyld din gamle rainbow-warrier - æresgæst i de luskede kvarterer i Madrid - altid set humpende og med ømme kæber på Gran Via i de tidlige morgentimer.
Falsterfyrens skolelærere husker især, hvordan han i "Jeg er havren" sang særligt højt ved sætningen "ven med den danske sæd"....
Holder stadig kontakten til enkelte på skolen, bl.a. sløjdlæren. Sikken han kunne høvle i kælderen.
Jeg er her stadig XOXO
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
DarioGomez skrev: Nå ja - og din hjemmekundskabslærer leverede altid den der helt særlige special-glasur til sin yndlings-falstring.
Ja:D Det var gode tider. Jeg mindes du ofte var på rektors kontor. Du kom altid rystende ud derfra? Han var samtidig skolesygeplejerske husker jeg. Flere af de ældre børn spøgte med “at nu skulle Dario ind i rektors rektal hule og undersøges”. Vi andre vidste ikke hvad det betød dengang. Vi var jo bare børn.
Han sidder vidst i fængsel idag. Sjovt som folk ændre sig, gad vide hvad han har rodet sig ud i.
Jeg er her stadig XOXO