Optakt: På besøg hos Betis

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
7 år 6 måneder siden #13 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Optakt: På besøg hos Betis
Fint at han prøver noget andet i forhold til opstillingen. De offensive, kreative spillere har ikke været meget værd, og med Asensio og Lucas ude, er der vel kun Vinicius tilbage, som kan sprudle på kanten. Isco har i hvert fald ikke været nøglen. Det ser lige defensivt nok ud, men den del har også sejlet i et stort stykke tid. Lad os se, hvad det bringer. De første 10 minutters tid har dog ikke været en fornøjelse. Der har stået Betis på alt for meget.

Jeg synes dog det er fint at man forsøger nye ting, for pt fungerer tingene ikke rigtig for holdet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 6 måneder siden #14 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Optakt: På besøg hos Betis
Det ser fornuftigt ud. Masser af gejst og løbevilje. Jeg er dog bange for at den energi og friskhed den nye formation giver, er væk igen om en kamp eller to. Så er alt tilbage til det gamle sløve gå-fodbold.

Casemiro er helt væk indtil videre.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

7 år 6 måneder siden #15 af Hansen
Besvaret af Hansen på emne Optakt: På besøg hos Betis
Vini spiller helt fantastisk!! De skal bare spille ham konstant!
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, ElMadrid

7 år 6 måneder siden #16 af ChrillRM14
Taktisk har formationen været ret så fin. Er vild med al den spilletid til de unge.

Og Vinicius... i disse krisetider kan jeg mærke, at det er ham, der giver mig håbet tilbage. Hvor er det rart med noget ild og gnist i angrebet!

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Sidste redigering: 7 år 6 måneder siden ved ChrillRM14.
Følgende bruger(e) sagde tak: Hansen

7 år 6 måneder siden #17 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Optakt: På besøg hos Betis
Måske er det bare mig...
Men hvad fanden laver Casemiro på banen. Han vinder ingen bolde, laver frispark hele tiden og kan ikke spille bolden. Llorente må meget gerne snart blive klar igen!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Hansen

7 år 6 måneder siden #18 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Optakt: På besøg hos Betis

Kiwes skrev: Måske er det bare mig...
Men hvad fanden laver Casemiro på banen. Han vinder ingen bolde, laver frispark hele tiden og kan ikke spille bolden. Llorente må meget gerne snart blive klar igen!

Det er ikke bare dig. Manden er elendig og møg'hamrende gumpetung. En farce uden lige at se ham på banen, og håber det stopper så snart Llorente er tilbage igen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Hansen

7 år 6 måneder siden #19 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Optakt: På besøg hos Betis
I kan sige hvad i vil, men et angreb bestående af Benz, Vini og Modric. Det er genialt

7 år 6 måneder siden #20 af Dios
Besvaret af Dios på emne Optakt: På besøg hos Betis
Hands down for Solari, selvom det er under Real Madrid's standarder, at stå så dybt IMO. Når han har valgt en sådan taktik, så er det selvfølgelig helt fint, at man spiller uden Isco.

5 taklinger fra Casemiro. 5 frispark. Ingen af taklingerne har ramt bolden først, og potentielt 4 gule kort i 1. halvleg. Tal om en mand i krise. Hold nu kæft hvor er han bare sløj.
Er dog vild med Modric i den fremskudte rolle, selvom han hellere vil stå dybt. Lad os nu få ham i samme rolle i en 4-3-3!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

7 år 6 måneder siden #21 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Optakt: På besøg hos Betis
Ganske fornuftig halvleg. Ærgerligt Valverdes guti-hælaflevering mislykkes. Betis som er et af ligaens bedst spillende hold er blevet lukket helt ned. Syntes dog vi overlader for meget af spillet det sidste kvaters tid. Det er der ingen grund til. Og så må Casemiro godt vågne lidt op. Han er total langsom i tanke og handling.
Sidste redigering: 7 år 6 måneder siden ved Real HWL.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

7 år 6 måneder siden #22 af SeQueda
Besvaret af SeQueda på emne Optakt: På besøg hos Betis

ChrillRM14 skrev: Og Vinicius... i disse krisetider kan jeg mærke, at det er ham, der giver mig håbet tilbage. Hvor er det rart med noget ild og gnist i angrebet!

Fedt at han konstant udfordrer, men den sidste aflevering har lidt for ofte influenza (hvis I forstår sådan en).

7 år 6 måneder siden #23 af ElMadrid
Besvaret af ElMadrid på emne Optakt: På besøg hos Betis
Fint 1. halvleg indtil videre. 9 skud på mål mod Betis 0. Jeg er ret imponeret over Vinicius. Ikke kun hans løbevillighed, men de afleveringer han laver og hans placering. Der er frækhed over ham og han tilbyder sig hele tiden. Og så er det mega dejligt at vi igen har en hurtig mand til at true i kontraspil. Det tvinger vores modstander til at forholde sig til ham hele tiden.

Casemiro er en katastrofe på banen. Fejl på fejl på fejl.
Følgende bruger(e) sagde tak: Hansen

7 år 6 måneder siden #24 af Hansen
Besvaret af Hansen på emne Optakt: På besøg hos Betis
Nu hvor Benzema har brækket lille fingeren - kunne det være spændende at se Brahim starte i 2. halvleg! Det kan umuligt være dårligere end hvad Isco formår!

Leveret af Kunena Forum