Optakt: På besøg hos Betis
- Brylle
- Gæst
-
Jeg synes dog det er fint at man forsøger nye ting, for pt fungerer tingene ikke rigtig for holdet.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Casemiro er helt væk indtil videre.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Og Vinicius... i disse krisetider kan jeg mærke, at det er ham, der giver mig håbet tilbage. Hvor er det rart med noget ild og gnist i angrebet!
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Men hvad fanden laver Casemiro på banen. Han vinder ingen bolde, laver frispark hele tiden og kan ikke spille bolden. Llorente må meget gerne snart blive klar igen!
Kiwes skrev: Måske er det bare mig...
Men hvad fanden laver Casemiro på banen. Han vinder ingen bolde, laver frispark hele tiden og kan ikke spille bolden. Llorente må meget gerne snart blive klar igen!
Det er ikke bare dig. Manden er elendig og møg'hamrende gumpetung. En farce uden lige at se ham på banen, og håber det stopper så snart Llorente er tilbage igen.
5 taklinger fra Casemiro. 5 frispark. Ingen af taklingerne har ramt bolden først, og potentielt 4 gule kort i 1. halvleg. Tal om en mand i krise. Hold nu kæft hvor er han bare sløj.
Er dog vild med Modric i den fremskudte rolle, selvom han hellere vil stå dybt. Lad os nu få ham i samme rolle i en 4-3-3!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
ChrillRM14 skrev: Og Vinicius... i disse krisetider kan jeg mærke, at det er ham, der giver mig håbet tilbage. Hvor er det rart med noget ild og gnist i angrebet!
Fedt at han konstant udfordrer, men den sidste aflevering har lidt for ofte influenza (hvis I forstår sådan en).
Casemiro er en katastrofe på banen. Fejl på fejl på fejl.