Optakt: På besøg hos Betis
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
mohbar skrev:
-#7- skrev:
Ramos4 skrev:
-#7- skrev:
Ramos4 skrev: Jeg må indrømme at jeg fortryder, at jeg fnyste af dem der var bange for at vi ikke får top 4. Vi får sgu ikke nødvendigvis CL bold næste sæson.
Sevilla hjemme næste gang. Og man har stadigvæk to kampe mod Atletico og Barcelona tilbage. Det er ikke bare en risiko længere, men en sandsynlighed.
Hold kæft om jeg magter at sidde og glo på Europa League bold på et halvtomt Bernabéu. Je-sus.
Med lidt held trækker vi et dansk hold. Real Madrid på MCH Arena. Benzema mod Kian Hansen, Kroos mod Jakob Poulsen. Et vaskeægte fodboldbrag.
Jeg tror iøvrigt at Perez fyrer Solari efter den her kamp. EDIT: Ceballos. Solari overlever.
Det er jo et kæmpe dilemma da jeg ikke kan forestille mig at en god manager gider være træner for Real under disse urias post hvilkår, hvor man er bundet på hænder og fødder.
Tror nu stadig at Real Madrid vil have tiltrækningskraft nok, selv hvis katastrofen skulle ske og man misser CL. Men det er klart at man ikke kan fortsætte med at lade truppen stagnere og ignorere trænerens ønsker, bare fordi Perez er blevet lidt vel glad for stammen på holdet.
Iøvrigt, uriaspost. Det ord kendte jeg sgu ikke, der lærte du mig noget nyt, tak for det!
DC19
Det krævede blot at en vis præsident med jordforbindelse og realitetsans... og ikke sådan en skide egoistisk nar som han nu engang er.
Hvad fanden er der sket??? Regullion...valverde...Cristo....ceballos...vinicius...og Bale...... Man havde et enkelt job efter chl triumfen, og det var at holde på de 2 aller vigtigste personer i hele Madrid, men den ene sælger man til Torino og den anden sagde dit trænerjob op.... Perez din fede nar!!!
Håber jeg godt nok ikke. Det er ene og alene Solari der står for den, selvfølgelig har Isco haft et dyk, hvem han kan sagtens komme igen. Vil hellere se ham på banen end Cristo, ligefør jeg tror han vil gøre det bedre end Casemiro som anker pt.mohbar skrev: Isco bliver solgt inden måneden er omme!
Uanset hvad. Tænk over det. Slutter vi 4, kommer vi i CHL igen og køber måske et par stærke spiller og har givet masser af spilletid til Vinicius og andre unge talenter. Slutter vi udenfor top 4, er der ingen grund til IKKE at gå helt amok og vende truppen og købe 3-4 stærke spiller til at forbedre truppen markant.
Hansen skrev: Utroligt at der er så mange negative kommentar i den her tråd! Trist at være vidne til! Jeg kan huske at jeg selv kritiseret Julen utroligt meget selv, men har siden kommet til fornuft. Man kan ikke forvente meget af Real Madrid og sådan er realiteten desværre bare! Vi har bare ikke spillerne eller niveauet til det. Det er ikke fordi at Betis er et dårligt hold hellere - og da slet ikke på deres hjemmebane! Jeg synes vi skal være heldige for resultatet og 4. pladsen nu i La Liga. Under alle omstændigheder, så kan vi ikke forvente at Real Madrid vinder La Liga eller CHL i den her sæson. Det er for meget at forlange af spiller som Vinicius, Brahim, Valverde, Reguilon, Ceballos osv. De har ikke det der skal til.. endnu!
Uanset hvad. Tænk over det. Slutter vi 4, kommer vi i CHL igen og køber måske et par stærke spiller og har givet masser af spilletid til Vinicius og andre unge talenter. Slutter vi udenfor top 4, er der ingen grund til IKKE at gå helt amok og vende truppen og købe 3-4 stærke spiller til at forbedre truppen markant.
Du forstår ikke de negative kommentarer? Ah hva'? Man kan ikke forvente meget af Real Madrid? Whaaaaa.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Vi spiller ikke god fodbold i år - det kan man efterhånden ikke rigtig argumentere i mod. Men at ville smide Solari på dagpenge så tidligt virker helt skørt i mine øjne. Også selvom at han havde spillet uafgjort i dag. Det virker også helt skørt i mine øjne at synes vi fortjente at blive 'flækket' i dag. Hvorfor nu det?
Spillermaterialet er som det er, og det viser sig desværre svært at erstatte en spiller der har scoret 50 mål (give or take) per sæson, specielt når man egentlig ikke erstatter ham med nogen. Og når ja, vores træner gennem en meget succesrig periode smuttede også pludseligt. Med det in mente synes jeg personligt, at det er trist at vi er så negative på dette forum, selv efter en sejr. Jeg vil sku heller ikke se EL fodbold næste sæson (tror jeg heller ikke vi skal), men skal vi nu ikke lige lade leen ligge et øjeblik og så nyde, at vi har hevet en vigtig sejr hjem i dag?
Vini bliver bedre og bedre for hver kamp, Reguilon ligeså. Ceballos kommer ind og scorer på et flot frispark og generelt så kæmper alle for at få sejren hjem. Det er hvad jeg vælger at tage med fra kampen i dag. Nårh ja, og så de 3 point selvfølgelig, de er nu også vigtige. Jeg vækkede min kæreste efter frisparket for at fortælle hende at sejren kom i hus alligevel. Hun er pænt ligeglad med fodbold, men jeg kan ikke styre mig.
Livet som fodbold fan er altså sjovere når man kan springe af glæde over en sejr, uanset hvordan den kom i hus, i stedet for at sidde og gruble over hvor skidt det egentlig rent hypotetisk, teoretisk og forresten muligvis kan gå. Giv drengene (de er efterhånden ikke ældre) i hvid en chance og lad os så håbe, at vi kan vinde den næste kamp.
Fair nok, så har han taget steppet op, og kæmpe respekt for det. Han gør det klart bedre end Bale, Asensio, Isco og Lucas. Jeg mener også helt sikkert, at han skal foretrækkes foran de nævnte, men hvis der bliver satset på ham til næste sæson, så er den jo helt gal.
Modric i den fremskudte rolle er vejen frem, og det synes jeg også vores presspil er. Helt igennem forfærdelig 2. halvleg, som sagtens kan blive en realitet fremover, hvis Mourinho bliver træner fra sommer af.
Vi vandt, men igen er det ikke kønt.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
DC19
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
as.com/futbol/2019/01/13/primera/1547416...Mg%3D%3D&m4=bm9ybWFs
Kiwes skrev: Canales mål var offside med 10 cm. Det går ikke særlig godt for os med kendelserne for tiden.
as.com/futbol/2019/01/13/primera/1547416...Mg%3D%3D&m4=bm9ybWFs
VAR er til at hjælpe dommerne og give dem bedre forudsætninger for at træffe de korrekte beslutninger, men hvis det kan bevises, at dommerne stadig træffer de forkerte beslutninger på trods af al den hjælp, kommer VAR i stedet til at udstille en ufattelig uduelighed hos dommere. Det her er helt bestemt sådan et tilfælde. Det værste var faktisk, at linjevogteren havde vinket for offside, men blev underkendt af videorummet.