Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Optakt: På besøg hos Betis

Optakt: På besøg hos Betis 1 uge 2 dage siden #73

• -#7-
  • -#7-'s profilbillede
  • Platin bruger
Kiwes skrev:
Canales mål var offside med 10 cm. Det går ikke særlig godt for os med kendelserne for tiden.
as.com/futbol/2019/01/13/primera/1547416...Mg%3D%3D&m4=bm9ybWFs

Armen tæller da ikke med i en offsidekendelse, eller hvad?
"Once, when I was duck hunting with Bear Bryant, he shot at one, yet it kept flying. 'John,' he said, 'there flies a dead duck.' Now, that's confidence." - John McKay
The administrator has disabled public write access.

Optakt: På besøg hos Betis 1 uge 2 dage siden #74

• Jonas
  • Jonas's profilbillede
  • Guld bruger
Kiwes skrev:
Canales mål var offside med 10 cm. Det går ikke særlig godt for os med kendelserne for tiden.

Der skal nogle seriøse balls til at fortsætte med at tage penge under bordet til offentligt skue - den cadeu skal de spanske dommere have ;D

Optakt: På besøg hos Betis 1 uge 2 dage siden #75

• ElMadrid
  • ElMadrid's profilbillede
  • Guld bruger
Dios skrev:
Hvis man er i tvivl om hvad Benzema bidrager til på holdet, så kan man jo egentlig bare se 1. halvleg og 2. halvleg. Du finder ikke en bedre angriber end Benzema til at placere sig, modtage bolden, og sætte angrebene op. Hold nu kæft hvor ville det se frækt ud med Hazard på hans venstre og Mbappé på sin højre side. Desværre har vi en Vinicius som bliver rost lige lovligt meget herinde synes jeg. Han kommer med meget af det vi savner i fart, driblinger og mod, men hold nu kæft, hvor mangler der også bare meget kvalitet i alt han foretager sig.
Fair nok, så har han taget steppet op, og kæmpe respekt for det. Han gør det klart bedre end Bale, Asensio, Isco og Lucas. Jeg mener også helt sikkert, at han skal foretrækkes foran de nævnte, men hvis der bliver satset på ham til næste sæson, så er den jo helt gal.

Modric i den fremskudte rolle er vejen frem, og det synes jeg også vores presspil er. Helt igennem forfærdelig 2. halvleg, som sagtens kan blive en realitet fremover, hvis Mourinho bliver træner fra sommer af.

Vi vandt, men igen er det ikke kønt.

Kunne ikke være mere enig omkring det første. Skrev det faktisk allerede i starten af anden halvleg (#33). Vi blev ved med at tabe bolden, fordi vi havde ingen der kunne holde på den.

Vedr. Vini så skal man ikke tage jublen 100 % som den er. Det er ganske enkelt i mangel af bedre. Det der dog imponerer mig mest ved ham er, at han har selvtillid til at lave ting, andre ikke drømmer om i den fase han er i nu. Han er lige glad, hvor mange gange han mister bolden. Han bliver ved. Derudover så udvikler han sig i en fart. Han har f.eks. hurtigt fundet et godt samarbejde med Benz.

For et par måneder siden, skrev de fleste at han skal udlejes. Nu håber vi at han er frisk, så han kan være med til næste kamp. I dag, på en meget svær udbane, der står han for det meste af vores angreb. Med lidt held (og kynisme) havde han scoret. Det samme i sidste kamp. Jeg vil ikke undervurdere ham med den selvtillid han har.
Sidste redigering: 1 uge 2 dage siden af ElMadrid.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Dios

Optakt: På besøg hos Betis 1 uge 2 dage siden #76

• Real HWL
  • Real HWL's profilbillede
  • Platin bruger
Jeg havde bestemt ikke regnet med en sejr idag, så jeg er ovenud lykkelig for de 3 point :) Det er ikke kønt, og jeg har opgivet at gå op i lige den del af spillet på nuværende tidspunkt. Målet for resten af sæsonen skal være top 4.
Sidste redigering: 1 uge 2 dage siden af Real HWL.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Laustfw

Optakt: På besøg hos Betis 1 uge 2 dage siden #77

• Fondo_Sur
  • Fondo_Sur's profilbillede
  • Platin bruger
Hvor var Casemiro ringe. Glæder mig til Llorente vender tilbage.
"La camiseta del Real Madrid es blanca, se puede manchar de barro, sudor y hasta de sangre... pero nunca de vergüenza"

Optakt: På besøg hos Betis 1 uge 2 dage siden #78

• Daniel
  • Daniel's profilbillede
  • Platin bruger
-#7- skrev:
Kiwes skrev:

Armen tæller da ikke med i en offsidekendelse, eller hvad?

Jeg tror, det er skulderen, der bliver brugt til at illustrere, at der var offside på Canales.

VAR forsøger igen at snyde os. Det er sgu lidt en farce efterhånden. Vi er da uduelige nok i forvejen!

Optakt: På besøg hos Betis 1 uge 2 dage siden #79

• Sebberg
  • Sebberg's profilbillede
  • Platin bruger
Vi sviner vores offensiv til på daglig basis herinde, men det er også på tide, at vi retter kikkerten mod vores centrale forsvar. Man har en tendens til at frede dem, fordi navnene - Varane og Ramos - generelt har 'noget kvalitet' over sig.

Men prøv at dyrk det her mål i går: streamja.com/Abbr

Det er jo helt jammerligt forsvarsspil. Ramos pusher pludselig op i banen og efterlader Canales, mens Varane også tager et skridt op af banen i stedet for at falde tilbage.

Og det er bestemt ikke første gang, at vores centrale forsvar spiller med hovedet under armen i denne sæson og lader de mest ufarlige situationer blive til store chancer. Det er sgu for dårligt.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Dios

Optakt: På besøg hos Betis 1 uge 2 dage siden #80

• PMO
  • PMO's profilbillede
  • Guld bruger
Sebberg skrev:
Vi sviner vores offensiv til på daglig basis herinde, men det er også på tide, at vi retter kikkerten mod vores centrale forsvar. Man har en tendens til at frede dem, fordi navnene - Varane og Ramos - generelt har 'noget kvalitet' over sig.

Det er jo helt jammerligt forsvarsspil. Ramos pusher pludselig op i banen og efterlader Canales, mens Varane også tager et skridt op af banen i stedet for at falde tilbage.

Og det er bestemt ikke første gang, at vores centrale forsvar spiller med hovedet under armen i denne sæson og lader de mest ufarlige situationer blive til store chancer. Det er sgu for dårligt.

Jeg mindes ikke, i al den tid jeg har fulgt RM, at jeg har været tryg ved vores forsvar. Jeg synes altid man sidder lidt på kanten når bolden nærmer sig feltet, netop fordi jeg ikke ved om forsvaret har en god dag, eller en dag hvor spilforståelsen er som i serie 6. Man lærer efterhånden at leve med det, men jeg er enig i, at især en spiller som Ramos burde gøre det bedre. Og hvorfor sparker Ramos frispark? Det har han da aldrig været god til?

Optakt: På besøg hos Betis 1 uge 2 dage siden #81

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 33 nationale mesterskaber ...

Optakt: På besøg hos Betis 1 uge 2 dage siden #82

• Dios
  • Dios's profilbillede
  • Platin bruger
Sebberg skrev:

Er helt enig. Der er bare så mange taktiske fejl af så mange forskellige spillere i en så ufarlig situation, som bliver total farlig.

Til og starte med, så står Casemiro helt forkert på banen. Valverde går frem i et pres uden at orientere sig bagud. Ramos boozer frem, og efterlader sin mand. Varane tror Ramos trækker en offside, og Carvajal må som back aldrig hænge, og slet ikke uden han mandsopdækker nogen. Det er fatale fejl af så mange spillere på et splitsekund, som jo indikere hvorfor Real Madrid er så dårlige.

Det er nemt, og hænge enkelte ud, som vi alle elsker at gøre, men ser man situationen igen, så ser man jo hurtigt det er 5 spillere som begår 5 fejl som fører til målet. Nu skal Varane og Ramos på ingen måder fredes i situationen, men havde alle gjort deres forarbejde, hvor Casemiro havde skubbet Valverde ind centralt i stedet for at dække ingen mand, så havde situationen aldrig opstået. Den havde heller aldrig opstået, hvis Carvajal var mere fokuseret, eller Ramos ikke havde boozet frem, og i stedet lod duellen gå til Nacho. Vores forsvar er utrolig udsat, fordi vores angreb og midtbane tillader det, men det hjælper selvfølgelig heller ikke, at Ramos og Varane står og snork sover hvergang der skal forsvares. Varane kikser jo også en clearing, som bliver til en farlig chance.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Optakt: På besøg hos Betis 1 uge 2 dage siden #83

• Kayed99
  • Kayed99's profilbillede
  • Junior bruger
Lad os først og fremmest slå fast, at vi på INTET tidspunkt har været gearet til en mesterskabskamp. Det stod klart oven på sommerens transfervindue.

Hivs man tager fodboldeuropas eliteklubber, så har vi den med afstand mest tandløse offensiv. For mig at se, så kan kampen i går splittes op i to halvlege. Første halvleg var fantastisk ud fra et taktisk synspunkt. Pressspilet sad lige i skabet, balancen mellem kæderne var perfekt og vi forsvarede som en samlet enhed. Derudover var farlige stort set hver gang vi angreb. Men, som det også er blevet pointeret, så har vi en tendens til at falde tilbage i anden halvleg. Jeg er udemærket klar over, at vi i går mister Benz og derfor måtte smide Cristo ind, som på ingen måde er klar til at spille på førsteholdet, MEN vi så det samme ske mod Villarreal, Huesca, Rayo, Valencia.. det er et gentagende tema. Min eneste forklaring på dette er, at vi er så mentalt skrøbelige i øjeblikket, at man ikke tør angribe og dermed øger risikoen for at indkassere. Spillerne er også mennesker og den her tid tager utvivlsomt hårdt på dem (ligesom vi også lider).

Jeg kunne snildt sidde her og slagte Solari, men jeg synes sku det er komisk at pege fingre af ham. Hvad forventede I? Fra det moment rygterne om Solari ville overtage fra Lopetegui kom frem, har jeg altid sagt, at man intet skal forvente af Solari. Hvis man bare har set en smule Castilla-bold, så ville man vide hvorfor. Manden er en middelmådig træner, der ikke engang burde have startet denne sæson som Castilla træner.. og endnu værre: Træne førsteholdet.

Jeg vil gå et lag op og stille spørgsmålstegn ved vore klubpræsident, Florentino Pérez.. har du fuldstændig mistet fatningen? I sommer fejlede du med bravour i dit "forsøg" - eller mangel på samme - på at erstatte Ronaldo. Lige nu befinder holdet, fanbasen og alt hvad der er associeret med Real Madrid i en fodboldmæssig kontekst i en krise! Det er så tydeligt, at alle har brug for noget nyt at se på, noget som igen kan løfte humøret og gejsten. Vinicius har været et fantastisk friskt pust for alle! Han spiller med nosser, entusiasme og selvtillid. Ja, han laver stadig fejl hist og her, men hvor er det dog trættende at se folk pege fingre af en 18-årigs mangler.. Etablerede spillere som uduelige Isco, tandløse Benzema og glasbens Bale, har ikke indgydet samme form for håb og optimisme, som den knægt har, hver gang han stepper ind på banen. Han lærer konstant og bliver bedre og bedre - støt ham og fokuser på alt det positive han giver (for plusserne opvejer minusserne).

Kære Florentino, vi er Real Madrid! En klub, hvor ordet umulig, ikke indgår i leksikonet. Vi kan ikke bare sælge denne sæson (upåagtet om vi er 10 point efter Barca). Gå nu ud og hent den angriber/offensivspiller, der vil løfte alles håb!

Hala Madrid!
Følgende bruger(e) har sagt tak: Lars1991, Laustfw, Kialpe
Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.