Optakt: På besøg hos Betis

5 år 3 måneder siden #49 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Optakt: På besøg hos Betis

nono skrev: Mine forventninger til Solari var ikke store, men må sige at udviklingen har overgået min vildeste fantasi. Nu er vi et hold med 25% boldbesiddelse med 5 mand i forsvaret mod Betis.

Herudover foretrækkes Reguillon, Valverde og Cristo til Marcelo, Isco, Ceballos eller Brahim.

Jeg er mundlam.


Ja det er vildt... 76% til Betis og 24% til os!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 3 måneder siden #50 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Optakt: På besøg hos Betis

-#7- skrev:

Ramos4 skrev: Jeg må indrømme at jeg fortryder, at jeg fnyste af dem der var bange for at vi ikke får top 4. Vi får sgu ikke nødvendigvis CL bold næste sæson.


Sevilla hjemme næste gang. Og man har stadigvæk to kampe mod Atletico og Barcelona tilbage. Det er ikke bare en risiko længere, men en sandsynlighed.


Hold kæft om jeg magter at sidde og glo på Europa League bold på et halvtomt Bernabéu. Je-sus.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 3 måneder siden #51 af Hansen
Besvaret af Hansen på emne Optakt: På besøg hos Betis
Real Madrid 3 foran:

. Brahim, Vinicius og en spiller som ligner at de har hentet ham på gaden før kampen. Hvor mange berøringer og presspil har Cristo haft?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 3 måneder siden #52 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Optakt: På besøg hos Betis
Tak, Ceballos!
Følgende bruger(e) sagde tak: Hansen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 3 måneder siden #53 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Optakt: På besøg hos Betis

Ramos4 skrev:

-#7- skrev:

Ramos4 skrev: Jeg må indrømme at jeg fortryder, at jeg fnyste af dem der var bange for at vi ikke får top 4. Vi får sgu ikke nødvendigvis CL bold næste sæson.


Sevilla hjemme næste gang. Og man har stadigvæk to kampe mod Atletico og Barcelona tilbage. Det er ikke bare en risiko længere, men en sandsynlighed.


Hold kæft om jeg magter at sidde og glo på Europa League bold på et halvtomt Bernabéu. Je-sus.


Med lidt held trækker vi et dansk hold. Real Madrid på MCH Arena. Benzema mod Kian Hansen, Kroos mod Jakob Poulsen. Et vaskeægte fodboldbrag.

Jeg tror iøvrigt at Perez fyrer Solari efter den her kamp. EDIT: Ceballos. Solari overlever.

DC19
Sidste redigering: 5 år 3 måneder siden ved -#7-.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 3 måneder siden #54 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Optakt: På besøg hos Betis
Nå, det virkede ikke. Lad os se hvad han finder på næste gang. God kamp af Valverde og Vinicius! Forfærdelig kamp generelt dog.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 3 måneder siden #55 af Batmajn
Besvaret af Batmajn på emne Optakt: På besøg hos Betis
Utroligt Solari har så lidt til overs for Isco at han sætte Cristo ind, som bare ikke hører til på det hold. Nogen spiller udemærket, men det er som om andre har tabt gnisten.

Solari får den ikke frem i dem..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 3 måneder siden #56 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Optakt: På besøg hos Betis

-#7- skrev:

Ramos4 skrev:

-#7- skrev:

Ramos4 skrev: Jeg må indrømme at jeg fortryder, at jeg fnyste af dem der var bange for at vi ikke får top 4. Vi får sgu ikke nødvendigvis CL bold næste sæson.


Sevilla hjemme næste gang. Og man har stadigvæk to kampe mod Atletico og Barcelona tilbage. Det er ikke bare en risiko længere, men en sandsynlighed.


Hold kæft om jeg magter at sidde og glo på Europa League bold på et halvtomt Bernabéu. Je-sus.


Med lidt held trækker vi et dansk hold. Real Madrid på MCH Arena. Benzema mod Kian Hansen, Kroos mod Jakob Poulsen. Et vaskeægte fodboldbrag.

Jeg tror iøvrigt at Perez fyrer Solari efter den her kamp. EDIT: Ceballos. Solari overlever.


Det er jo et kæmpe dilemma da jeg ikke kan forestille mig at en god manager gider være træner for Real under disse urias post hvilkår, hvor man er bundet på hænder og fødder.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, ElMadrid

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 3 måneder siden #57 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Optakt: På besøg hos Betis
Nå så fandt vi da ud af at Valverde godt kan spille bold. Casemiro skal ud af det hold og det kan kun gå for langsomt. Reguilón har ikke niveau endnu til Real Madrid.
Bliver spændende med Benzema. Hvis han har brækket en finger kan han så ikke stadig spille bold?
Sidste redigering: 5 år 3 måneder siden ved Kiwes.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 3 måneder siden #58 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Optakt: På besøg hos Betis

Batmajn skrev: Utroligt Solari har så lidt til overs for Isco at han sætte Cristo ind, som bare ikke hører til på det hold. Nogen spiller udemærket, men det er som om andre har tabt gnisten.

Solari får den ikke frem i dem..


Isco bliver solgt inden måneden er omme!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 3 måneder siden #59 af madrid2000
Fyrer Solari.
Det holder ikke i længden. Hvis vi skal have nogen chance i denne sæson, så skal vi have Isco tilbage i storform. Det holder jo ikke det her. Alt det fis med, at han ikke spiller fordi han ikke er i form bliver afkræftet idag.

Solari træner som I FM. Hvor man prøver sig frem med vanvittige opstillinger..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 3 måneder siden #60 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Optakt: På besøg hos Betis
Vent nu til Bale kommer tilbage :) Boom! Forestil jer Cristo og Bale kombinere sammen. Magi.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum