Optakt: Atlético Madrid - Real Madrid, 23. spillerunde, LaLiga

7 år 3 måneder siden #25 af Ramos4
Et par farlige boldtab af Vinicius, men ellers rigtigt imponerende igen igen.

VAR har heldigvis være begge veje i dag og ikke kun imod os som det har for vane.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 måneder siden #26 af Fondo_Sur
Han er skøn ham Dennis Rommedahl.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Doc.juego

7 år 3 måneder siden #27 af nono

Ramos4 skrev: Jeg bliver mere og mere træt af Kroos. Forkromet boldflytter. Han sætter aldrig en mand, dribler, sætter tempo, intet. Han er der bare. Pasningssikker - bevares, men det rykker ikke noget. Det er bare side til side med ham.

Ingen mål heller.

En type som Pogba ville pynte. Mål, assists, drive med bolden.

Vi har alt det du efterlyser i Ceballos. Pogba nej tak.

7 år 3 måneder siden #28 af ChrillRM14
Ramos er godt nok vild på straffe... hvem er egentlig bedre? 11 sæsonmål, det er altså rimelig grotesk :D

Frygter lidt at se, hvor meget tempoet falder hos os i de næste 45 med en clasico i benene fra midtugen...

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

7 år 3 måneder siden #29 af Bismo
Der var klart straffespark. Vini bliver ramt af et knæ ind i feltet, som er det der bringer ham ned. Den første berøring uden for feltet er ikke den afgørende.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Chamartin, Ramos4

7 år 3 måneder siden #30 af Chamartin
Jeg fatter ikke de Atletico prolefans, der pifter af Coutois og smider rotter ned mod ham (dog ikke rigtige som i Brøndby men af stof). Han var jo udlejet fra Chelsea, der ønskede ham hjem igen.
Jeg har i hvert fald ikke bemærket, han skulle have udvist manglende respekt over for dem efterfølgende.
Sidste redigering: 7 år 3 måneder siden ved Chamartin.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Fondo_Sur, El Siete

7 år 3 måneder siden #31 af Doc.juego
Ikke sikker på at det var et fair straffe, men atleticos mål er jeg også i tvivl om, frispark på Vini IMO, og mulig offside - svær selv på replays.

Carvajal har været ret ringe

Lucas og bezena der heller ikke super ud, men benzema havde en flot Laudrup på atleticos halvdel. Vø

Vini har været både fantastisk og ringe. Den yderside var vanvittig, vigtig straffe han trækker, men de 25 til 35 min. Især var der mange dumme beslutninger og boldtab. Han er stadig den der skaber x factor på holdet. Men der stadig lidt at pudse af på, men han har bare den der x factor
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid, mohbar, Fondo_Sur, Ramos4

7 år 3 måneder siden #32 af ElMadrid

mohbar skrev: Det der Var er bare ikke garanti for fair domskendelser. Men så er der trods alt delt vind og vejr lige (indtil videre)..

Og hvor er Vinicius bare for vild. Han ejer den plads og Bale skal bare ikke ind!

Fuldstændig enig. Der skulle ikke have været mål til ATM pga. frispark på Vini og som jeg ser det er der hellere ikke straffe. Sidder de og spiller kort i det VAR rum igen?!!

7 år 3 måneder siden #33 af Ramos4

nono skrev:

Ramos4 skrev: Jeg bliver mere og mere træt af Kroos. Forkromet boldflytter. Han sætter aldrig en mand, dribler, sætter tempo, intet. Han er der bare. Pasningssikker - bevares, men det rykker ikke noget. Det er bare side til side med ham.

Ingen mål heller.

Måske. Men folk mener jo også Ceballos skal overtage for Modric. Han kan trods alt ikke overtage for både Modric og Kroos :)

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

7 år 3 måneder siden #34 af nono
Super glad for at vi har en håndgranat som Vinicius i truppen. Der sker altså noget med ham på banen.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, ElMadrid, Fondo_Sur

7 år 3 måneder siden #35 af ElMadrid
og så siger man at Vini hverken kan lave en aflevering eller har blik for sine medspillere. Hold da kæft en aflevering han laver. Endda med ydersiden. Bale må jeg være misundelige på den her :-)

7 år 3 måneder siden #36 af nono

Ramos4 skrev:

nono skrev:

Ingen mål heller.

Måske. Men folk mener jo også Ceballos skal overtage for Modric. Han kan trods alt ikke overtage for både Modric og Kroos :)

Joao Felix og Ceballos foran Llorente! ;-)

Leveret af Kunena Forum