Optakt: Atlético Madrid - Real Madrid, 23. spillerunde, LaLiga
VAR har heldigvis være begge veje i dag og ikke kun imod os som det har for vane.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ramos4 skrev: Jeg bliver mere og mere træt af Kroos. Forkromet boldflytter. Han sætter aldrig en mand, dribler, sætter tempo, intet. Han er der bare. Pasningssikker - bevares, men det rykker ikke noget. Det er bare side til side med ham.
Ingen mål heller.
En type som Pogba ville pynte. Mål, assists, drive med bolden.
Vi har alt det du efterlyser i Ceballos. Pogba nej tak.
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Frygter lidt at se, hvor meget tempoet falder hos os i de næste 45 med en clasico i benene fra midtugen...
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Jeg har i hvert fald ikke bemærket, han skulle have udvist manglende respekt over for dem efterfølgende.
Carvajal har været ret ringe
Lucas og bezena der heller ikke super ud, men benzema havde en flot Laudrup på atleticos halvdel. Vø
Vini har været både fantastisk og ringe. Den yderside var vanvittig, vigtig straffe han trækker, men de 25 til 35 min. Især var der mange dumme beslutninger og boldtab. Han er stadig den der skaber x factor på holdet. Men der stadig lidt at pudse af på, men han har bare den der x factor
mohbar skrev: Det der Var er bare ikke garanti for fair domskendelser. Men så er der trods alt delt vind og vejr lige (indtil videre)..
Og hvor er Vinicius bare for vild. Han ejer den plads og Bale skal bare ikke ind!
Fuldstændig enig. Der skulle ikke have været mål til ATM pga. frispark på Vini og som jeg ser det er der hellere ikke straffe. Sidder de og spiller kort i det VAR rum igen?!!
nono skrev:
Ramos4 skrev: Jeg bliver mere og mere træt af Kroos. Forkromet boldflytter. Han sætter aldrig en mand, dribler, sætter tempo, intet. Han er der bare. Pasningssikker - bevares, men det rykker ikke noget. Det er bare side til side med ham.
Ingen mål heller.
Måske. Men folk mener jo også Ceballos skal overtage for Modric. Han kan trods alt ikke overtage for både Modric og Kroos :)
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Ramos4 skrev:
nono skrev:
Ingen mål heller.
Måske. Men folk mener jo også Ceballos skal overtage for Modric. Han kan trods alt ikke overtage for både Modric og Kroos :)
Joao Felix og Ceballos foran Llorente! ;-)