Optakt: Atlético Madrid - Real Madrid, 23. spillerunde, LaLiga

3 år 4 måneder siden #73 af Ramos4
Hovsa:

www.marca.com/en/football/real-madrid/20...2601dab638b4613.html

Marca: Modric was furious with Vinicius after Griezmann's goal.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 4 måneder siden #74 af Ramos4
Omkring Reguilon: Jeg synes faktisk han spiller en rigtig fin kamp og jeg kan godt lide ham. Når jeg kommenterer på ham er det set i et fremtids-perspektiv, og der kan jeg ikke se ham som Madrid-back i en lang periode. Jeg kan godt forstå det kan misforstås, som at jeg kommenterer på hans præstation i kampen. Han spillede godt. Men vi skal have noget bedre, synes jeg.

God kamp og god aften :)

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Doc.juego, Bismo

3 år 4 måneder siden #75 af Fondo_Sur

Ramos4 skrev: Hovsa:

www.marca.com/en/football/real-madrid/20...2601dab638b4613.html

Marca: Modric was furious with Vinicius after Griezmann's goal.

Det kan da godt være, men det er stadigt et problem at Ramos, Varane og Carvajal ikke kan trække Griezman offside eller bare løbe ham op. Det burde ikke være så svært for så gode forsvarsspillere. Det var en fysisk hård kamp og her virkede Vinicius lidt svag i det etablerede spil, også til dels Benzema, men især Kroos som spillede en rigtig dårlig kamp.
Sidste redigering: 3 år 4 måneder siden ved Fondo_Sur.

3 år 4 måneder siden #76 af Fondo_Sur

Ramos4 skrev: Omkring Reguilon: Jeg synes faktisk han spiller en rigtig fin kamp og jeg kan godt lide ham. Når jeg kommenterer på ham er det set i et fremtids-perspektiv, og der kan jeg ikke se ham som Madrid-back i en lang periode. Jeg kan godt forstå det kan misforstås, som at jeg kommenterer på hans præstation i kampen. Han spillede godt. Men vi skal have noget bedre, synes jeg.

Men hvorfor kan du ikke se fremtidsperspektiver i ham? Han er lige kommet op på førsteholdet, og er virkelig stabil på trods et par enkelte svipsere.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Bismo, El Siete

3 år 4 måneder siden #77 af Zyconith

Ramos4 skrev:
Og offensivt bidrager han med 0%.

Lol. Stram dig nu an. På 800 min. sammenlagt fra alle turneringer har han lavet 2 assists, 1,4 nøgleafleveringer pr. kamp, 0,5 skud pr. kamp, 0,7 gennemførte driblinger på kamp, et hav af indlæg, bryder modstanderens angreb, samt skaber og løber med i kontraer, m.m.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 3 år 4 måneder siden ved Zyconith.
Følgende bruger(e) sagde tak: Laustfw

3 år 4 måneder siden #78 af El Siete
Op på andenpladsen med 5 point til Barcelona der har Athletic på udebane i morgen. Det kan hurtigt gå hen og blive en rigtig god weekend det her :)

Det er sgu da utroligt, så ringe som holdet har spillet i perioder, at vi ligger på en andenplads, relativt tæt på Barcelona.

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

3 år 4 måneder siden #79 af Dios

Fondo_Sur skrev:

Ramos4 skrev: Omkring Reguilon: Jeg synes faktisk han spiller en rigtig fin kamp og jeg kan godt lide ham. Når jeg kommenterer på ham er det set i et fremtids-perspektiv, og der kan jeg ikke se ham som Madrid-back i en lang periode. Jeg kan godt forstå det kan misforstås, som at jeg kommenterer på hans præstation i kampen. Han spillede godt. Men vi skal have noget bedre, synes jeg.

Men hvorfor kan du ikke se fremtidsperspektiver i ham? Han er lige kommet op på førsteholdet, og er virkelig stabil på trods et par enkelte svipsere.

Jeg er vild med Reguillon, men hvis man nu læser hvad Ramos4 skriver, så handler det udelukkende om, at han ikke er stærk nok offensivt. Noget jeg er helt enig i, selvom han i mine øjne idag var banens klart bedste spiller.
Reguillon truer ikke nok offensivt, og mangler oftest kvalitet når han kommer frem ad. Modsat Odriozola og Carvajal som konstant truer bagrummet og tager nogle lange fremragende løb, så kommer der bare intet fra Reguillon af.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

3 år 4 måneder siden #80 af Dios

El Siete skrev: Op på andenpladsen med 5 point til Barcelona der har Athletic på udebane i morgen. Det kan hurtigt gå hen og blive en rigtig god weekend det her :)

Det er sgu da utroligt, så ringe som holdet har spillet i perioder, at vi ligger på en andenplads, relativt tæt på Barcelona.

Nu maler du også det røde billede. Reelt set kan vi være 9 point bagud, hvis Barca sejre imorgen. Det er altså ikke spor tæt, hvis du spørger mig :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 3 år 4 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon

3 år 4 måneder siden #81 af El Siete

Dios skrev:

El Siete skrev: Op på andenpladsen med 5 point til Barcelona der har Athletic på udebane i morgen. Det kan hurtigt gå hen og blive en rigtig god weekend det her :)

Nu maler du også det røde billede. Reelt set kan vi være 9 point bagud, hvis Barca sejre imorgen. Det er altså ikke spor tæt, hvis du spørger mig :)

Jeg skrev også relativt :) Jeg er overrasket over, taget sæsonen i betragtning, hvor “tæt” vi er på dem. Ikke at det nødvendigvis er et tæt løb.
Men omvendt, taber de i morgen og med kampe mod os og Sevilla de kommende 2-3 uger, så er der da chancer for at det kan blive tæt. Det lysner da - bare en lille smule :)

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

3 år 4 måneder siden #82 af Matamoro
Solari er den perfekte træner for Real Madrid.
Bale er verdens bedste indskifter.
Der er et solidt fundament til at bygge et mesterhold næste år. Der skal vel bare købes tre spillere.
Kroos er blevet det svage punkt på holdet. Ceballos fortjener chancen.
Real Madrid mangler en angrebstrussel i højresiden. Vasquez knokler for holdet men skaber for lidt.
Reguilon er en permanent løsning på venstrekanten.
Sidste redigering: 3 år 4 måneder siden ved Matamoro.

3 år 4 måneder siden #83 af Madridnation.
Dios 5 + 3 giver forhåbentligt ikke 9 :)

Spøg til side, vi spiller overordnet en rigtig god kamp i dag, og synes bestemt Reguilón kan være fremtidens mand med Achraf på den plads :) Ingen grund til at smide mange millioner på en mand som kun er bedre offensivt, men ikke har hjertet i klubben som de to nævnte.
Han er 22 år og kan forbedre sig meget!
Lad os nu give vores egne drenge chancen. Elsker at man kan se hvor stor forskel der er når de unge drenge kommer op og spiller på førsteholdet. Man kan se hvor meget de brænder for dette, og hvor meget de faktisk vil dette. I stedet for at smide et latterligt beløb på en spiller fra en anden storklub, som kun spiller halvhjertet!

Dios skrev:

Iker Casillas “Todo el mundo sabe que soy Madridista de corazón, blanco hasta la muerte.” (The whole world knows that I am a Madridista by heart; White until the death).
Følgende bruger(e) sagde tak: Laustfw

3 år 4 måneder siden #84 af El Siete

Madridnation. skrev: Dios 5 + 3 giver forhåbentligt ikke 9 :)

Spøg til side, vi spiller overordnet en rigtig god kamp i dag, og synes bestemt Reguilón kan være fremtidens mand med Achraf på den plads :) Ingen grund til at smide mange millioner på en mand som kun er bedre offensivt, men ikke har hjertet i klubben som de to nævnte.
Han er 22 år og kan forbedre sig meget!
Lad os nu give vores egne drenge chancen. Elsker at man kan se hvor stor forskel der er når de unge drenge kommer op og spiller på førsteholdet. Man kan se hvor meget de brænder for dette, og hvor meget de faktisk vil dette. I stedet for at smide et latterligt beløb på en spiller fra en anden storklub, som kun spiller halvhjertet!

Dios skrev:

Han inkluderer det indbyrdes opgør :)

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.