Optakt: Atlético Madrid - Real Madrid, 23. spillerunde, LaLiga
- henrikcomn
- Bruger er blokkeret
-
Ramos4 skrev:
henrikcomn skrev: Så kender vi efterhånden Benzema igen. Smider bolden væk og er slet ikke farlig..
Haha. Er du seriøs? Han har scoret og scoret og været vores bedste mand i et par måneder. Så spiller han én skidt kamp, og så er du der?
Syntes også han var dårlig mod Barca. Og mod Atletico og Barca skal man helst være god. Mem håber selvfølgelig ikke jeg får ret
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Spiller vi godt?
- henrikcomn
- Bruger er blokkeret
-
Daniel skrev: Jeg er til 40 års, så har ikke fået set meget af kampen. Men 3-1? Wow!
Spiller vi godt?
I det store hele, ja. Atletico er nogle svin
Doc.juego skrev:
Ramos4 skrev:
henrikcomn skrev: Så kender vi efterhånden Benzema igen. Smider bolden væk og er slet ikke farlig..
Haha. Er du seriøs? Han har scoret og scoret og været vores bedste mand i et par måneder. Så spiller han én skidt kamp, og så er du der?
Måneder og måneder, han har "kun" været god de sidste 7 kampe. Altså siden Start januar, altså siden Vini blev fadt starter ish. før dette var han utrolig ringe (sammen med resten holdet!) Så det har desværre været mere undtagelsen at han har været god så længe, for han har bestemt været rigtig god, bare ikke denne kamp hvor han taber næsten alle bolde.
Det har desværre været symptomatisk for benzema karriere. Det skal dog ikke tage noget fra at han har været god i 7-8 kampe. Men man har typisk kun de sdise 4-5 kampe i erindringen.
Hvis hele holdet har været ringe, hvorfor så fremhæve Karim? Det er jo bare en personlig vendetta.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Daniel skrev: Jeg er til 40 års, så har ikke fået set meget af kampen. Men 3-1? Wow!
Spiller vi godt?
Ikke overbevisende, men vi fører!
- FanOfMagicalTeams
-
- Ekspert bruger
-
Spiller vi godt?
I forhold til at modstanderen er af høj kvalitet, så er det meget imponerende. Der er endda flot spil i perioder. Kampen er dog lidt rodet, med en del hårde aktioner. Synes Real er markant bedre i den her kamp.
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Klasse fornægter sig ikke
FanOfMagicalTeams skrev: Han må i hvert fald gerne stoppe med at skrige, som var han blevet skudt, hver gang han bliver tacklet.
Edit: Requillon = han
Nu har han efterhånden trukket 3-4 gule kort på Atletico Madrid i denne kamp. Super indsats.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- henrikcomn
- Bruger er blokkeret
-
Ramos4 skrev:
Doc.juego skrev:
Ramos4 skrev:
Måneder og måneder, han har "kun" været god de sidste 7 kampe. Altså siden Start januar, altså siden Vini blev fadt starter ish. før dette var han utrolig ringe (sammen med resten holdet!) Så det har desværre været mere undtagelsen at han har været god så længe, for han har bestemt været rigtig god, bare ikke denne kamp hvor han taber næsten alle bolde.
Det har desværre været symptomatisk for benzema karriere. Det skal dog ikke tage noget fra at han har været god i 7-8 kampe. Men man har typisk kun de sdise 4-5 kampe i erindringen.
Hvis hele holdet har været ringe, hvorfor så fremhæve Karim? Det er jo bare en personlig vendetta.
Tja, man skal jo fremhæve nogen. Er det en vendetta? Tjaaa.. Jeg er som Real fan blot forundret over at Real kan have en angriber, der i så mange kampe, er så dårlig. Han spiller vel én god kamp for hver fjerde dårlige. Overdriver jeg? Så tjek bedømmelserne på denne side igennem de sidste sæsoner. Andre tophold har angribere som Aguero, Suarez og Levandowski, der præstere på et både. Højere og meget mere stabilt niveau. Beklager jeg ikke falder i svime når Benz har en god periode. Jeg nyder det, men ser stadig, modsat mange, hans præstationer i store billede, og ikke kun de sidste kampe
Ramos4 skrev:
Doc.juego skrev:
Ramos4 skrev:
Det var heller ikke for at lave en benzema vendetta, eller sige at det var benzemas skyld at holdet var dårlig som sådan , men det var bare for at svare på at jeg ikke mente at han havde været god i måneder, men mere i 1 måned. Det var som svar på dit indlæg, fordi jeg ikke var enig i lige dét udsagn.
Benzema har været ringe i dag IMO, været god den den sidste måned ellers, endda scoret nogle mål.
Føler dog ikke at han er stabil nok til at være første angriber i real, med mindre han præster på samme niveau stort set resten af sæsonen, som han har gjort den sidste måned - hvor han som sagt har været rigtig god.