Zidane vil afprøve en 3-5-2-formation

6 år 11 måneder siden #13 af Chamartin
Well, startopstillingen til aftenen træningskamp mod Red Bull Salzburg skulle være sådan:

..............................Courtois
..............Varane....Ramos....Militao
Carvajal. Kroos. Casemiro. Isco. Marcelo
....................Benzema. Hazard

Så nu får vi at se, hvordan det virker mod en svagere modstander.
Sidste redigering: 6 år 11 måneder siden ved Chamartin.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #14 af Thomaskjensen
Bliver godt nok en underlig kamp i dag...

..............................Courtois
..............Varane....Ramos....Militao
Carvajal. Kroos. Casemiro. Isco. Marcelo
....................Benzema. Hazard

Ja vi kommer vel at dominere i defensiven skulle man tro... Dette er je en ren 5-1-2-2 formation.

6 år 11 måneder siden #15 af Thomaskjensen
Chamartin, du var hurtig :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Chamartin

6 år 11 måneder siden #16 af Mathiaska
Bliver fantastisk at se Casemiro igen - og ikke mindst omsider at se Militão i aktion.
Sidste redigering: 6 år 11 måneder siden ved Mathiaska.

6 år 11 måneder siden #17 af slb1995
Jeg har lidt blandede følelser omkring denne startopstilling. Egentlig kan jeg godt lide 3-5-2-formationen, som OB bl.a. bruger den, men de spiller også med to deciderede angribere. Jeg er bange for, at der ikke er nok offensivt krudt, hvis Benzema og Hazard står som angribere. Fair nok at belgieren får en fri rolle, men det kunne han også have lidt længere tilbage i banen, hvis f.eks. Isco var på bænken og Jovic (hvis han var klar) eller Mariano oppe foran.

6 år 11 måneder siden #18 af Mathiaska
Jeg tror det bliver et meget offensivt udtryk. Hele holdet på modstanderens halvdel og fri bevægelse oppe foran. Vores backs limet fast til sidelinjen som bør det give lidt plads midt på banen som særligt Isco skal udnytte. Bliver godt nok interessant.
Sidste redigering: 6 år 11 måneder siden ved Mathiaska.

6 år 11 måneder siden #19 af Doc.juego
352 har potentiale til at være offensiv, hvis man tager offensive spillere på backsne, og spiller med 2 angribere.

Nu er det jo bare vores standart opstilling med en midtbane mand skiftet til en ekstra forsvars spiller, kan ikke se at dette skulle give os et bedre offensivt udtryk, med mindre Zidane fuldstændig har revolutioneret spillernes mentalitet, indøvet en ny gennemgribende spillestil, og caevajal og Marcelo spiller mere fremragende offensivt end de plejer ..

Alt i alt finder jeg det dog yderst usandsynligt .

Hvad mere er, er at Hazard altså IKKE er angriber, jo han kan spille dér, han kan spille højre wing og 10'er, men er bedst som Venstre wing.
Han stiller reelt kun med 1 angriber i en opstilling der lægger op til 2, Jovic tilbage fra skade på bænken og Mariano ikke engang i truppen, i en situation hvor det faktisk gav utrolig meget mening at have ham med, hvis han vil spille 352.

Faktum er dog at det er 5 forsvarsspillere og samme dynamiske midtbane som bare har en spiller mindre at spille offensivt fodbold med.

Vini er ej heller på banen, trods han fortsætter med at være en af vores mest interessante spillere.
Mariano er ikke med, trods fortsat godt målsnit og et virkelig godt energisk indhop + mål sidst, samt den attitude som spillerne virkelig mangler - ærgerrighed og aggressivitet. Samt en opstilling der (på papirer) lægger op til 2 angribere, hvor man kunne stille med 2, og have en 3. På bænken for at switch it up.
Modric for casemiro, godt for defensiven, men skaber jo ikke mere flydende offensivt spil.
Hazard spillet ude af position (på papiret)

Jeg må indrømme at jeg for tiden har mine tvivl om Zidane. Han har været fantastisk for os i sidste omgang, noget man aldrig kan tage fra legenden, men nu ser det ikke optimistisk ud.

I det mindste for man militao at se, og ser hvilket niveau casemiro er på .

6 år 11 måneder siden #20 af Doc.juego
Nogen der ved hvor man kan se kampen ?

6 år 11 måneder siden #21 af Jbner

Doc.juego skrev: Nogen der ved hvor man kan se kampen ?

Den spanske Real Madrid TV viser den. Ellers tror jeg ikke der er andet end diverse streams

6 år 11 måneder siden #22 af Mølbat

Jbner skrev:

Den spanske Real Madrid TV viser den. Ellers tror jeg ikke der er andet end diverse streams

Hver gang jeg tuner ind på RMTV, får jeg bare en hvid skærm at se på. Der står, at jeg ser kampen, men min pc-skærm fortæller mig noget andet :(

6 år 11 måneder siden #23 af Ramos4

Mølbat skrev:

Jbner skrev:

Hver gang jeg tuner ind på RMTV, får jeg bare en hvid skærm at se på. Der står, at jeg ser kampen, men min pc-skærm fortæller mig noget andet :(

Jeg havde problemet på iPad til Audi Cup, men ikke på min Mac (lige pt. hvertfald)

Scratch that. Nu har jeg også hvid skærm.

Andre? Skal man bruge VPN?

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Sidste redigering: 6 år 11 måneder siden ved Ramos4.

6 år 11 måneder siden #24 af JimmyBroe
Hvis nogen af jer mangler ace stream links så værsågod:

m.live3s.com/link-sopcast/red-bull-salzb...-madrid-match1277623

Det er fremragende kvalitet

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: Rasmus75

Leveret af Kunena Forum