Zidane vil afprøve en 3-5-2-formation

6 år 11 måneder siden #37 af Ramos4
Nu har Marcelo bare en bedre undskyldning for ikke at komme hjem og dække op. Vor herre bevares.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #38 af JimmyBroe
info.acestream.org/#/install

Hvis ikke den det første download virker så brug det her.

Ramos4 det undre mig. Jeg bruger selv første link altså: acestream://504e3f04506d0703f86fb7239c23efdd00257b6b og der har ikke været et eneste lag endnu.

Jeg er her stadig XOXO

6 år 11 måneder siden #39 af elle44
Hold da op. Isco sætter ikke en fod rigtigt end til videre.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

6 år 11 måneder siden #40 af Mølbat
Isco har virkelig været frustrerende at se på indtil videre. Han taber bolden alt for mange gange, og deltager stort set ikke i genpresset.

6 år 11 måneder siden #41 af Mølbat

JimmyBroe skrev: info.acestream.org/#/install

Ramos4 det undre mig. Jeg bruger selv første link altså: acestream://504e3f04506d0703f86fb7239c23efdd00257b6b og der har ikke været et eneste lag endnu.

Det første link var også rigtig 'laggy' for mig, men det andet har stort set været problemfrit.

6 år 11 måneder siden #42 af Kiwes
Hvor er det dejligt at have Casemiro på banen igen. Det dejlige ved at have 3 i bagkæden i stedet for 2 er at vi bedre kan spille os ud af deres pres og balancen ser væsentlig bedre ud.
Carvajal skal altså til at tage sig sammen offensivt, han er virkelig ringe - samme med Benzema som sløser alt for meget med bolden. Isco er en svær stærrelse, han kan meget med bolden, men hold nu kæft hvor er han langsom.

6 år 11 måneder siden #43 af Fondo_Sur

Mølbat skrev: Isco har virkelig været frustrerende at se på indtil videre. Han taber bolden alt for mange gange, og deltager stort set ikke i genpresset.

Er det ikke bare standard?

Fin boldbehandling, men altså ...

Der bliver dog brug for ham med denne opstilling. 3-5-2 fungerer rigtig godt!

6 år 11 måneder siden #44 af JimmyBroe

Mølbat skrev:

JimmyBroe skrev: info.acestream.org/#/install

Det første link var også rigtig 'laggy' for mig, men det andet har stort set været problemfrit.

Ja nogen gange skal man lede lidt. Men det er næsten altid bedre end youtube, og andre livelinks på nettet.

Jeg er her stadig XOXO

6 år 11 måneder siden #45 af Thomaskjensen
Kønt er det godt nok ikke, Carvajal og Isco har ikke sat en fod rigtig i hele første halvleg, og det mod en hårdt kæmpende, men meget svag modstander.
Med 2 angribere går det hurtigt frem på banen som under Muo, men ellers er de som de før omtalte cykelryttere. Eneste positive er vel at Hazard får ind et rigtig flot mål, dem vil vi se flere af tak :)

6 år 11 måneder siden #46 af Dios
Synes faktisk det fungere helt fint indtil videre. Det gode ved den her formation er jo, at man hurtigt har overtallet centralt på banen, og dermed også balancen og kontrollen. Selvfølgelig er der fejl og mangler, men synes helt klart der er potentiale i det her, og det er sagt selvom jeg stadig ikke er den største fan af formationen. Kan Zidane få implementeret et par forskellige systemer, som giver et klart overtal overfor modstanderen, så ser det jo ligepludselig rigtig lovende ud.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

6 år 11 måneder siden #47 af Mølbat
Real Madrid har indtil videre begået et frispark i 2. halvleg = 1 gult kort. Salzburg har derimod begået et hav af frispark og herunder et par svinestreger = 0 kort. God dommer, hva'?

6 år 11 måneder siden #48 af elle44
Haha, shit Carvajal er vild idag! hvordan kan man fucke op i alle ens aktioner? i det mindste kæmper han røven ud af bukserne som sædvanligt.

Leveret af Kunena Forum