Truppen mod AS Roma

4 måneder 1 dag siden #13 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Truppen mod AS Roma

Mølbat skrev: Er der nogen, som kan svare mig på, hvad Valverdes spidskompetence(r) er? Han er ikke særlig dygtig defensivt, han har ikke en god førsteberøring, hans pasningsspil er rimelig middelmådigt og så er han ikke målfarlig. Hvorfor var det ham og ikke Ceballos, der bliver satset på den her sæson?

Har også altid undret mig. Der var én kamp sidste sæson hvor han viste lidt af det han angiveligt kan, kan dog ikke huske hvilken kamp det var. Men der viste han at han kunne bryde spillet og han havde også et godt overblik.

Men som jeg ser det, og som jeg altid har set det, er han jo bare ren fyld.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 måneder 1 dag siden #14 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Truppen mod AS Roma
Det er ligemeget om det er 3-5-2 eller 4-3-3 vores defensiv står ikke bedre af den grund. Vi det hold i top europa som er mest sårbar over for kontra...amen det helt vildt.

4 måneder 1 dag siden #15 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Truppen mod AS Roma
Carvajal og Marcelo forstår 5-3-2'en som at de ikke skal forsvare mere. Men derudover står vi skidt defensivt på trods af den defensive opstilling og har ikke nok mand med fremme. Hazard virker låst. Mange lange bolde.

Men Zidane har styr på det.

Sue me.

4 måneder 1 dag siden #16 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Truppen mod AS Roma

Ramos4 skrev: Carvajal og Marcelo forstår 5-3-2'en som at de ikke skal forsvare mere. Men derudover står vi skidt defensivt på trods af den defensive opstilling og har ikke nok mand med fremme. Hazard virker låst. Mange lange bolde.

Jeg troede 100% selv at 3-5-2 var løsningen - også inden Zidane afprøvede det. Jeg indrømmer gerne at jeg tog fejl. Vores defensiv specielt over kanterne er simpelthen ikke disciplineret nok i tilbageløbende.

Edit efter 2-2. Den er fucking elendig allover LOL.
Sidste redigering: 4 måneder 1 dag siden ved Kiwes.

4 måneder 1 dag siden #17 af Doc.juego
Besvaret af Doc.juego på emne Truppen mod AS Roma

Kiwes skrev:

Mølbat skrev: Er der nogen, som kan svare mig på, hvad Valverdes spidskompetence(r) er? Han er ikke særlig dygtig defensivt, han har ikke en god førsteberøring, hans pasningsspil er rimelig middelmådigt og så er han ikke målfarlig. Hvorfor var det ham og ikke Ceballos, der bliver satset på den her sæson?

Glimrende spørgsmål som jeg også har spurgt mig selv. Han er ingen Casemiro eller Kroos - hvad kan han helt præcist bruges til :/

Hans spidskompetence er at være en spiller som Zidane har tiltro til..
Militao ender jo med at få mareridt om dzekco i flere år!

4 måneder 1 dag siden #18 af Mølbat
Besvaret af Mølbat på emne Truppen mod AS Roma
Linjedommeren på Romas banehalvdel har virkelig været ringe. I starten af kampen dømte han en forkert offside på Valverde, som dog godt nok brændte en 1-mod-1, og nu har han misset en megaklar offside på Casemiro.

Og vores forsvar fortsætter med at være forfærdeligt. Men de får absolut heller ingen hjælp af midtbanen, som overhovedet ikke forstår, hvad pres er. Romas midtbanespillere kan gang på gang sende bolde i dybden helt ugeneret.

4 måneder 1 dag siden #19 af Ramos4
Men når vi så angriber står der jo også 3 cbs + Casemiro tilbage. Det er mega defensivt og spillerne har tydeligt ingen spilmuligheder offensivt.

PS. Hvorfor står der nu "R. Varane" på trøjen? Har vi fået en ny Varane i truppen siden denne konkretisering er nødvendig.

Sue me.

4 måneder 1 dag siden #20 af longwind
Besvaret af longwind på emne Truppen mod AS Roma
Casemiro er vores bedste mand oppe foran, ser det ud til

4 måneder 1 dag siden #21 af Ramos4
Vi er ikke i nærheden af at lukke 7 ind endnu og det er positivt.

Sue me.

4 måneder 1 dag siden #22 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Truppen mod AS Roma
Man fik lige forhåbningerne op i juni måned men er fandme glad for at jeg ikke har bestilt billetterne alligevel

Zidane går mig mere og mere på og er fandme bange for at mit glansbillede af ham blivet fulstændig smadret pga hans stædighed indenfor meget kort tid.

Hans dispositioner har været mærkelige Hvorfor beholder man Valverde når man havde Llorente? Få nuuu Lucas væk forhelvede!

Edit: var Bale igang med at lave bottle flip med Navas da der blev fløjtet til pause?
Sidste redigering: 4 måneder 1 dag siden ved Elto92.

4 måneder 1 dag siden #23 af Mølbat
Besvaret af Mølbat på emne Truppen mod AS Roma

Ramos4 skrev: Carvajal og Marcelo forstår 5-3-2'en som at de ikke skal forsvare mere. Men derudover står vi skidt defensivt på trods af den defensive opstilling og har ikke nok mand med fremme. Hazard virker låst. Mange lange bolde.

Hazard ser slet ikke ud til at fungere i den her formation. Hvorfor bliver Zidane ved med at prøve den? Som du siger, virker han voldsomt låst, og han engagerer sig slet ikke i spillet, medmindre den bliver spillet direkte til ham. Benzema har det heller ikke godt med en 3-5-2. Hele vores offensiv består af at spille en lang bold frem, så enten Benzema eller Hazard kan løbe efter den. Herefter bliver spilleren nødt til at vente i et par sekunder på at holdkammeraterne når med frem fra den ultradefensive formation, de spiller i. Modstanderen når at komme på plads næsten hver gang, og så løber chancen ud i ingenting.

4 måneder 1 dag siden #24 af nono
Besvaret af nono på emne Truppen mod AS Roma
Jeg vil virkelig gerne se Zidane omstille til en 4-3-3 her i pausen.

Det sejler jo. Spil nu din ordinære, boldbesiddende 4-3-3 som du har haft så meget succes med og som hele dit ufornyede hold kan i søvne....
Sidste redigering: 4 måneder 1 dag siden ved nono.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.