Truppen mod AS Roma

4 måneder 1 dag siden #25 af longwind
Besvaret af longwind på emne Truppen mod AS Roma
Et par tanker:
Valverde har fået muligheden, men han tør jo intet. Så kan man ikke slå igennem i Real Madrid. Til Getafe med ham og så videre.

Van de Beeks dynamik ville pynte på midtbanen.

Man undrer sig over hvorvidt Modric ikke kan eller ikke vil, men hans løbepensum er da helt i skoven efterhånden. Synes mere og mere han virker som en luksusspiller end den elegante arbejdshest der gjorde ham populær i sin tid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 måneder 1 dag siden #26 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Truppen mod AS Roma
Problemet er også at når Hazard og Benzema kombinerer i den ene side så er der INGEN i nærheden eller i boksen. Den modsatte back går jo ikke i boksen, så de to angribere er helt alene. Casemiro holder 6'eren så det er op til Valverde og Modric at hjælpe til offensivt. Jamen herre gud, det kan man jo sige sig selv ikke går.

Sue me.

4 måneder 1 dag siden #27 af Dios
Besvaret af Dios på emne Truppen mod AS Roma
Jeg er ret sikker på, at min puls under søvn er højere end samtlige spilleres puls på banen. Hold nu kæft, hvor er det bare tungt og se på! Jeg har seriøst aldrig set et hold løbe så lidt uden bold. Av, hvor gør det bare ondt og se på det her.

Der var spillet 13 min. og Roma havde haft 3 100% chancer inkl. et skud på overliggeren og 2 utrolig farlige skud på mål. Hvor går det seriøst galt henne?

Dog er det stadig alt for tidligt, og sige 3-5-2 ikke virker. Der skal trods alt mere end halvanden uges træning og halvanden kamp til før det virker. Dog undre jeg mig over den intensitet Zidane altid snakker om? Kunne godt tænke mig, at vide hvad han tror intensitet betyder.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 4 måneder 1 dag siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon, andreashn

4 måneder 1 dag siden #28 af Ramos4

Dios skrev: Jeg er ret sikker på, at min puls under søvn er højere end samtlige spilleres puls på banen. Hold nu kæft, hvor er det bare tungt og se på! Jeg har seriøst aldrig set et hold løbe så lidt uden bold. Av, hvor gør det bare ondt og se på det her.

Der var spillet 13 min. og Roma har haft 3 100% chancer inkl. et skud på overliggeren og 2 utrolig farlige skud på mål. Hvor går det seriøst galt henne?

Dog er det stadig alt for tidligt, og at sige 3-5-2 ikke virker. Der skal trods alt mere end halvanden uges træning og halvanden kamp til før det virker. Dog undre jeg mig over den intensitet Zidane altid snakker om? Kunne godt tænke mig, at vide hvad han tror intensitet betyder.

Men skal vi tage til Vigo om 6 dage med den her opstilling? Det går jo ikke. Hvis vi prøver at spille den ind nu, så er mesterskabet væk i september. Seriøst.

Sue me.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, elle44

4 måneder 1 dag siden #29 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Truppen mod AS Roma
Jeg fatter ikke at Case bliver givet så meget offensivt ansvar, når vores to kanter/wingbacks nærmest intet laver defensivt, eller ihvertfald gang på gang bliver fanget for højt oppe på banen. Den her falder tilbage på træneren.

Hvis man ønsker at spille med en offensivmidt så har vi altså 200 spillere på bænken som kan høre det væsentlig bedre end både Case, Modric og Valverde.

Der mangler i den grad et bindeled imellem kæderne på den sidste del af banen.

Vores forsvar ser røv tyndt ud.

Ros til Courtois for at se sikker ud mellem stængerne. Trods to mål er gået ind på ham har han virket som en målmand med selvtillid og sikker i sin ageren.

Jeg synes det er svært at pege fingre af spillerne indtil videre. Derimod bør man stille spørgsmålstegn ved hvad Zidane har forklaret dem inden kampen. Jeg synes vores midtbane ser skrækkelig usikker ud, fuldstændig ude af balance og komplet ideløs. Som hovedløs kyllinger render de rundt uden at vide hvem der skal hvad og hvem der “har” hvilket område...

Forhåbentlig bliver anden halvleg en anden smagsoplevelse.

Fuck fakta. Man skal sige det som lyder bedst. -Rasmus Bjerg.

4 måneder 1 dag siden #30 af PMO
Besvaret af PMO på emne Truppen mod AS Roma
Det er altså cool nok at hente “to af de største talenter i Brasilien”, men ikke spille med dem. Lej dem da ud og hente noget brugbart ind.

Jeg bliver sindsyg af at se på den midtbane (og den opstilling). Det er ualmindeligt uinspirerende at se på.
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon, andreashn, elle44, Ramos4

4 måneder 1 dag siden #31 af Dios
Besvaret af Dios på emne Truppen mod AS Roma

Ramos4 skrev:

Dios skrev: Jeg er ret sikker på, at min puls under søvn er højere end samtlige spilleres puls på banen. Hold nu kæft, hvor er det bare tungt og se på! Jeg har seriøst aldrig set et hold løbe så lidt uden bold. Av, hvor gør det bare ondt og se på det her.

Der var spillet 13 min. og Roma har haft 3 100% chancer inkl. et skud på overliggeren og 2 utrolig farlige skud på mål. Hvor går det seriøst galt henne?

Dog er det stadig alt for tidligt, og at sige 3-5-2 ikke virker. Der skal trods alt mere end halvanden uges træning og halvanden kamp til før det virker. Dog undre jeg mig over den intensitet Zidane altid snakker om? Kunne godt tænke mig, at vide hvad han tror intensitet betyder.

Men skal vi tage til Vigo om 6 dage med den her opstilling? Det går jo ikke. Hvis vi prøver at spille den ind nu, så er mesterskabet væk i september. Seriøst.

Hvis ikke der kommer markante ændringer, så er mesterskabet jo røget til september uanset om vi spiller 3-5-2, 4-3-3, 4-4-2 etc.. Zidane virker simpelthen for rolig. Konen sagde til mig, at hun hader når Zidane står med hænderne på ryggen når det hele sejler, og jeg kan jo kun give hende ret. Det er simpelthen bare forfærdeligt, og det er som om intensiteten bliver værre og værre.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

4 måneder 1 dag siden #32 af longwind
Besvaret af longwind på emne Truppen mod AS Roma
Man går lidt og savner dengang opstarten var en mulighed for at se hvilke spændende nyindkøb, man ville stifte bekendtskab med i løbet af sæsonen, og hvilke potentielle fremtidige spillere, der kunne komme fra Castilla. Den her opstart har været som at se et sløjt rockband fra 60'erne på genforeningsturné med en guitarist, der lider af leddegigt. Men spillerne kan jo være ligeglade, de starter mod Celta alligevel.
Sidste redigering: 4 måneder 1 dag siden ved longwind.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, andreashn, elle44, PMO, SeQueda, Ramos4

4 måneder 1 dag siden #33 af Ramos4
4 mand bagerst. Tak!

Hvorfor er diamanten på midtbanen det ENESTE Zidane ikke vil prøve, når det nu var det der virkede bedst i hans 1. term?

Sue me.

4 måneder 1 dag siden #34 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Truppen mod AS Roma
Zidane har gjort en dyd ud af skille sig af med alle de spændende unge spillere
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

4 måneder 1 dag siden #35 af Mølbat
Besvaret af Mølbat på emne Truppen mod AS Roma
Lige en afstikker fra det, vi ellers har snakket om her. Hvorfor vil Roma af med Dzeko? Hele deres offensiv går gennem ham. Og den fungerer tilmed. Jeg begriber det ikke.

4 måneder 1 dag siden #36 af Mølbat
Besvaret af Mølbat på emne Truppen mod AS Roma
Man må da sige, at Zidane får afprøvet nogle formationer denne pre-season. Nu med en 4-2-4.

Edit: Ham Zaniolo har virkelig et fantastisk temposkifte. Utrolig spændende spiller.
Sidste redigering: 4 måneder 1 dag siden ved Mølbat.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.