Truppen mod AS Roma
Valverde har fået muligheden, men han tør jo intet. Så kan man ikke slå igennem i Real Madrid. Til Getafe med ham og så videre.
Van de Beeks dynamik ville pynte på midtbanen.
Man undrer sig over hvorvidt Modric ikke kan eller ikke vil, men hans løbepensum er da helt i skoven efterhånden. Synes mere og mere han virker som en luksusspiller end den elegante arbejdshest der gjorde ham populær i sin tid.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Der var spillet 13 min. og Roma havde haft 3 100% chancer inkl. et skud på overliggeren og 2 utrolig farlige skud på mål. Hvor går det seriøst galt henne?
Dog er det stadig alt for tidligt, og sige 3-5-2 ikke virker. Der skal trods alt mere end halvanden uges træning og halvanden kamp til før det virker. Dog undre jeg mig over den intensitet Zidane altid snakker om? Kunne godt tænke mig, at vide hvad han tror intensitet betyder.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev: Jeg er ret sikker på, at min puls under søvn er højere end samtlige spilleres puls på banen. Hold nu kæft, hvor er det bare tungt og se på! Jeg har seriøst aldrig set et hold løbe så lidt uden bold. Av, hvor gør det bare ondt og se på det her.
Der var spillet 13 min. og Roma har haft 3 100% chancer inkl. et skud på overliggeren og 2 utrolig farlige skud på mål. Hvor går det seriøst galt henne?
Dog er det stadig alt for tidligt, og at sige 3-5-2 ikke virker. Der skal trods alt mere end halvanden uges træning og halvanden kamp til før det virker. Dog undre jeg mig over den intensitet Zidane altid snakker om? Kunne godt tænke mig, at vide hvad han tror intensitet betyder.
Men skal vi tage til Vigo om 6 dage med den her opstilling? Det går jo ikke. Hvis vi prøver at spille den ind nu, så er mesterskabet væk i september. Seriøst.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Hvis man ønsker at spille med en offensivmidt så har vi altså 200 spillere på bænken som kan høre det væsentlig bedre end både Case, Modric og Valverde.
Der mangler i den grad et bindeled imellem kæderne på den sidste del af banen.
Vores forsvar ser røv tyndt ud.
Ros til Courtois for at se sikker ud mellem stængerne. Trods to mål er gået ind på ham har han virket som en målmand med selvtillid og sikker i sin ageren.
Jeg synes det er svært at pege fingre af spillerne indtil videre. Derimod bør man stille spørgsmålstegn ved hvad Zidane har forklaret dem inden kampen. Jeg synes vores midtbane ser skrækkelig usikker ud, fuldstændig ude af balance og komplet ideløs. Som hovedløs kyllinger render de rundt uden at vide hvem der skal hvad og hvem der “har” hvilket område...
Forhåbentlig bliver anden halvleg en anden smagsoplevelse.
Jeg er her stadig XOXO
Jeg bliver sindsyg af at se på den midtbane (og den opstilling). Det er ualmindeligt uinspirerende at se på.
Ramos4 skrev:
Dios skrev: Jeg er ret sikker på, at min puls under søvn er højere end samtlige spilleres puls på banen. Hold nu kæft, hvor er det bare tungt og se på! Jeg har seriøst aldrig set et hold løbe så lidt uden bold. Av, hvor gør det bare ondt og se på det her.
Der var spillet 13 min. og Roma har haft 3 100% chancer inkl. et skud på overliggeren og 2 utrolig farlige skud på mål. Hvor går det seriøst galt henne?
Dog er det stadig alt for tidligt, og at sige 3-5-2 ikke virker. Der skal trods alt mere end halvanden uges træning og halvanden kamp til før det virker. Dog undre jeg mig over den intensitet Zidane altid snakker om? Kunne godt tænke mig, at vide hvad han tror intensitet betyder.
Men skal vi tage til Vigo om 6 dage med den her opstilling? Det går jo ikke. Hvis vi prøver at spille den ind nu, så er mesterskabet væk i september. Seriøst.
Hvis ikke der kommer markante ændringer, så er mesterskabet jo røget til september uanset om vi spiller 3-5-2, 4-3-3, 4-4-2 etc.. Zidane virker simpelthen for rolig. Konen sagde til mig, at hun hader når Zidane står med hænderne på ryggen når det hele sejler, og jeg kan jo kun give hende ret. Det er simpelthen bare forfærdeligt, og det er som om intensiteten bliver værre og værre.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Hvorfor er diamanten på midtbanen det ENESTE Zidane ikke vil prøve, når det nu var det der virkede bedst i hans 1. term?
Edit: Ham Zaniolo har virkelig et fantastisk temposkifte. Utrolig spændende spiller.