Truppen mod AS Roma

4 måneder 2 timer siden #73 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Truppen mod AS Roma

nono skrev:

Kiwes skrev: Det helt vanvittigt men der er noget i mit hoved der er begyndt at sige til mig at Bale bør starte mod Vigo. Hold kæft vores hold må være dårligt lol.

Hazard Bale Neymar

Det skader jo ikke at have en centerforward med skyggen af målnæse i modsætning til Benzema og Jovic :D

Jeg vil sku ikke være afvisende for at give Benz noget tid på bænken - han har intet vist i preseason.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 4 uger siden #74 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Truppen mod AS Roma
Synes nu at han viste gode takter igår.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

"Piqué, cabrón, saluda al campeón"
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

3 måneder 4 uger siden #75 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Truppen mod AS Roma

Kiwes skrev:

nono skrev:

Kiwes skrev: Det helt vanvittigt men der er noget i mit hoved der er begyndt at sige til mig at Bale bør starte mod Vigo. Hold kæft vores hold må være dårligt lol.

Hazard Bale Neymar

Det skader jo ikke at have en centerforward med skyggen af målnæse i modsætning til Benzema og Jovic :D

Jeg vil sku ikke være afvisende for at give Benz noget tid på bænken - han har intet vist i preseason.

Benzema har da været en af de eneste der har vist bare en smule synes jeg.

Sue me.
Følgende bruger(e) sagde tak: Rogoshin

3 måneder 4 uger siden #76 af BBB
Besvaret af BBB på emne Truppen mod AS Roma

Ramos4 skrev:

Kiwes skrev:

nono skrev:

Hazard Bale Neymar

Har han været bedre end Bale i din optik?

3 måneder 4 uger siden #77 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Truppen mod AS Roma

BBB skrev:

Ramos4 skrev:

Kiwes skrev:

nono skrev:

Hazard Bale Neymar

Har han været bedre end Bale i din optik?

Det ved jeg sgu ikke du. Jeg må give dig et svar når mine nøje udregninger er færdigtanalyserede.

Sue me.

3 måneder 4 uger siden #78 af Dios
Besvaret af Dios på emne Truppen mod AS Roma

nono skrev:

Hazard Bale Neymar

Enig. Jeg husker også Bale's sidste sæson for hans målnæse.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

3 måneder 4 uger siden #79 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Truppen mod AS Roma

Dios skrev:

nono skrev:

Hazard Bale Neymar

Alle vil jo have Benzema sparket væk inden han havde en ok sæson sidste år. Så det kan også vende med Bale. Synes trodsalt Bale er mere afgørende en Benzema, der skal bruge mindst 3 100% chancer pr. mål.

3 måneder 4 uger siden #80 af Dios

madrid2000 skrev:

Dios skrev:

nono skrev:

Hazard Bale Neymar

Alle vil jo have Benzema sparket væk inden han havde en ok sæson sidste år. Så det kan også vende med Bale. Synes trodsalt Bale er mere afgørende en Benzema, der skal bruge mindst 3 100% chancer pr. mål.

Alle uden forstand, ja :)

3 måneder 4 uger siden #81 af BBB
Besvaret af BBB på emne Truppen mod AS Roma

Ramos4 skrev: Det ved jeg sgu ikke du. Jeg må give dig et svar når mine nøje udregninger er færdigtanalyserede.

Jeg spørger udelukkende for at få Dios til at fortælle dig, at Benzema har været bedre. Der er altid en bagtanke.

Jeg spørger, fordi jeg selv er i tvivl. Han har fået meget lidt spilletid, men han har trods alt fået sin fod på lidt rigtigt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle

3 måneder 4 uger siden #82 af Dios

BBB skrev:

Ramos4 skrev: Det ved jeg sgu ikke du. Jeg må give dig et svar når mine nøje udregninger er færdigtanalyserede.

Jeg spørger udelukkende for at få Dios til at fortælle dig, at Benzema har været bedre. Der er altid en bagtanke.

Jeg spørger, fordi jeg selv er i tvivl. Han har fået meget lidt spilletid, men han har trods alt fået sin fod på lidt rigtigt.

Du får sgu ikke mig til at se Benzema eller nogen andre har været gode under pre-season haha :D

Alle vores nyindkøb har efterladt et skidt indtryk ligesom resten af truppen. Synes Marcelo og Isco er de 2 eneste som har oppet sig ift. Sidste sæson.

3 måneder 3 uger siden #83 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Truppen mod AS Roma

JimmyBroe skrev:

madrid2000 skrev:

JimmyBroe skrev:

madrid2000 skrev: Til noget mere vigtigt.. Nogen der ved, hvem den lækre dame var, der overrakte Marbel cuppen?

Finn Seluade :) Værsågo’

Finn Seluade?

Ja?:D #Findselvudafdet

Her er hun så :D
Sidste redigering: 3 måneder 3 uger siden ved madrid2000.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

3 måneder 3 uger siden #84 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Truppen mod AS Roma

madrid2000 skrev:

JimmyBroe skrev:

madrid2000 skrev:

JimmyBroe skrev:

madrid2000 skrev: Til noget mere vigtigt.. Nogen der ved, hvem den lækre dame var, der overrakte Marbel cuppen?

Finn Seluade :) Værsågo’

Finn Seluade?

Ja?:D #Findselvudafdet

Her er hun så :D

Marcelo den gris!

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

"Piqué, cabrón, saluda al campeón"

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.