Truppen mod AS Roma
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Mølbat skrev: Det ses desværre tydeligt på Jovic, at han ikke har fået den bedste start i Real Madrid. Den tidlige skade mod Atlético, som satte ham ud af spillet i starten af pre-season, har ikke hjulpet. Får han tanket noget selvtillid i form af sejre til holdet, tror jeg på, at målene nok skal komme.
Ja han mangler måske lige det sidste i afslutningerne. Men jeg synes allerede vi har set hvad han kan bidrage med udover, han er jo bomstærk, han vifter jo folk væk som var de papir. Og så er han faktisk heller ikke helt ueffen i en hurtig kombination.
Men han er også en type der er afhængig af at blive serviceret, det er tydeligt.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Ramos4 skrev: Bale er den eneste der rent faktisk er målsøgende.
Man kan ønske Bale hen hvor peppert gror, inklusiv mig selv. Men han har da været en af de bedre her i pre-sæsonen når han ikke har været på golfbanen.
Real HWL skrev:
Man kan ønske Bale hen hvor peppert gror, inklusiv mig selv. Men han har da været en af de bedre når han ikke har været på golfbanen.
Han ved præcis hvad hans egne forcer er og hvilke situationer han skal bringe sig i. Præcis ligesom Ronaldo. Bale havde vel flere gode skud end de andre tilsammen.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Stor cadeau for dine bedrifter, men hvad er planen, spillestilen samt alt det taktiske? Man bliver forvirret og bekymret over spillestilen, det er som om der ikke rigtig er nogen plan og spillet er ALT for forudsigeligt!
Jeg synes ikke Zidane formår, at sætte sit præg i den forstand, at vi nu har et fast spillekoncept. Det havde vi oveni købet med ancelotti. Med det sagt, så har vi endnu større problemer defensivt og små hold formår, at dominere os i kampene, hvilket er ydmygende for en klub som Madrid.
Jeg ved ikke rigtig hvad manden vil og jeg er syg træt af ham. Hvordan kan man være tilfreds med 21 årig jovic, der ingen nosser har så snart han optræder i den store scene og vasquez der knap nok har niveau til DS.
Mens vi jagter spillere som van de beek, så henter Barca spillere som de Jong, Arthur, dembele og Griezmann.
Konklusion er, at jeg ikke kan se nogen vision i Zidanes projekt, han er ligeså tør en træner, som han er personligt.
Hent neymar, kom væk med vasquez, bale, isco, james og kom ind med noget nyt, noget ekstraordinært! Jeg håbede personligt på den store udskiftning, men..
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Kostede os Marbel Cup med hans elendige spark på overlæggeren.
Problemet med Bale, når han spiller et par gode kampe som her, er at man glemmer at han nok bliver skadet lige om lidt. Og hvis vi skal spille det hurtige boldbesiddende fodbold, så passer han bare ikke særlig godt ind.
Jeg tror Bale havde været perfekt på holdet under Mourinho. Men den type fodbold man siger man gerne vil spille i Real Madrid, passer han ikke til.
Mølbat skrev: Selvfølgelig en skam at tabe den ligegyldige straffesparkskonkurrence, men jeg er faktisk rimelig positiv efter den 2. halvleg, jeg lige har overværet. Man droppede det idéforladte 3-5-2 og gik over til en blanding af 4-2-4 og 4-3-3, og det fungerede ganske udmærket. Real Madrid formåede rent faktisk at holde flere angreb kørende efter pausen, og var meget bedre i genpresset. Lad det forhåbentlig betyde, at vi ikke ser den defensive, irriterende 3-5-2 formation igen, og fortsætter med en mere offensiv formation, der passer et hold som Real Madrid langt bedre.
Bestemt en fin 2. halvleg men nogen gode højrefløje har vi simpelthen ikke. Desuden er 2 centrale midtbanefolk hurtigt overspillet.
4-3-3, 4-3-2-1 eller 4-4-2 med diamant er det eneste jeg kan se fungere for os som tingene står.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Ramos4 skrev:
Real HWL skrev:
Man kan ønske Bale hen hvor peppert gror, inklusiv mig selv. Men han har da været en af de bedre når han ikke har været på golfbanen.
Han ved præcis hvad hans egne forcer er og hvilke situationer han skal bringe sig i. Præcis ligesom Ronaldo. Bale havde vel flere gode skud end de andre tilsammen.
Enig. 2 halvleg var væsentlig bedre en 1. Der blev skabt en del flere chancer. Både til Bale, Jovic og Vinicius. Men det er stadigvæk svært at gennemskue hvad Zidane vil.