Optakt: Real Madrid - Granada, LaLiga, 8. spillerunde

4 år 6 måneder siden #13 af -#7-
Hvis det chip er med fuldt overlæg, så er det godt nok en lækker afslutning.

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid, mohbar

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #14 af Kiwes
Jeg har tidligere ikke været særlig imponeret af Valverde, men hold nu kæft han har gang i en god kamp! Dejlig med en Hazard kasse.
Jeg er stadig ikke tilfreds med vores afslutninger - særligt Carvajal's afbrænder skal jo 100% være et mål.
Sidste redigering: 4 år 6 måneder siden ved Kiwes.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #15 af mohbar

-#7- skrev: Hvis det chip er med fuldt overlæg, så er det godt nok en lækker afslutning.


I langsom virker det med fuldt overlæg
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #16 af longwind
Fedt mål :D Endelig, Hazard! Så er han forhåbentlig i gang

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #17 af longwind

Kiwes skrev: Jeg har tidligere ikke være særlig imponeret af Valverde, men hold nu kæft han har gang i en god kamp! Dejlig med en Hazard kasse.
Jeg er stadig ikke tilfreds med vores afslutninger - særligt Carvajal's afbrænder skal jo 100% være et mål.


Ikke hvis man kender Carvajal ;). Hans afslutninger har altid været exceptionelt ringe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #18 af elle44

longwind skrev: Hold fast hvor er Valverde en svær spiller at få styr på. Han gør mange ting fint, men ingenting fantastisk. Alligevel sidder jeg med fornemmelsen af, at han har potentiale til at blive rigtig god.


Han har været fejlfri i den her kamp. Fremragende indsats. Han vinder mange bolde oppe på modstanderens banehalvdel og han er hurtig i tanke og handling, hvilket gør spillet mere flydende. Han har overrasket mig.

Smuk afslutning af Hazard, lad os håbe det åbner op for det låste spil vi har set fra ham end til videre.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #19 af Hansen
Hvordan kunne du ikke tidligere have været imponeret over Valverde? Valverde er en kæmpe talent og allerede en stjerne efter min mening. 3 fantastiske kampe i streg og kunne tydeligt se vi manglede ham i midtugens chl kamp. Jeg forstår ikke hvordan han bliver undervurderet så meget. Han er en fantastisk fodboldspiller og en vi skal være utrolig glad for at have, fremfor han er over i Barcelona eller Atletico ;-)

Super scouting der!
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #20 af longwind

elle44 skrev:

longwind skrev: Hold fast hvor er Valverde en svær spiller at få styr på. Han gør mange ting fint, men ingenting fantastisk. Alligevel sidder jeg med fornemmelsen af, at han har potentiale til at blive rigtig god.


Han har været fejlfri i den her kamp. Fremragende indsats. Han vinder mange bolde oppe på modstanderens banehalvdel og han er hurtig i tanke og handling, hvilket gør spillet mere flydende. Han har overrasket mig.

Smuk afslutning af Hazard, lad os håbe det åbner op for det låste spil vi har set fra ham end til videre.


Enig, han har spillet en god kamp. Og hvad du siger om, at han er hurtig i tanke og handling, forklarer måske meget godt hvorfor han virker god uden at udvise nogen spidskompetence. Håber han kan bygge på det tekniske aspekt, for mentalt/intelligensmæssigt virker han meget moden

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #21 af -#7-
For fanden ind i helvede Casemiro din kæmpe idiot.

EDIT: Den gik..

DC19
Sidste redigering: 4 år 6 måneder siden ved -#7-.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #22 af Chamartin

-#7- skrev: For fanden ind i helvede Casemiro din kæmpe idiot.


Han skal stoppe sit skuespil. Det er patetisk og sker snart i hver eneste kamp.
Hvis bare han ville koncentrere sig om det, han er god til.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #23 af Kiwes

-#7- skrev: For fanden ind i helvede Casemiro din kæmpe idiot.

EDIT: Den gik..


Jeg synes ikke han gjorde noget galt? At rulle over en modstanders fold kan da for helvede ikke give gult.

Edit: Ok mål alligevel.
Sidste redigering: 4 år 6 måneder siden ved Kiwes.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 6 måneder siden #24 af ElMadrid
Slap af en kasse..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum