Optakt: Real Madrid - Granada, LaLiga, 8. spillerunde

6 år 9 måneder siden #37 af longwind
Det var satans. Areola har virket meget bedre end Courtois, og med et clean sheet i dag ville det have været svært at bænke ham igen. Men givet hvor meget Zidane holder fast i sine førstevalg, er det helt sikkert at vi får Courtois tilbage mellem stængerne når han kommer tilbage.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 9 måneder siden #38 af Bismo
Det er bare typisk... Vi lukker dem ind i kampen igen..

6 år 9 måneder siden #39 af ElMadrid
Jeg er pis irriteret over Ramos. Vi fører 3-1. Hvorfor skal han med frem til et hjørne?

Han ender med at løbe tilbage og ud af position begår et frispark som fører senere til målet.

Hold nu for pokker din plads så vi for en gangs skyld kan spille én hjemmebane kamp uden at frygte et pointtab de sidste 5 min.
Sidste redigering: 6 år 9 måneder siden ved ElMadrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

6 år 9 måneder siden #40 af -#7-

ElMadrid skrev: Jeg er piss irriteret over Ramos. Vi fører 3-1. Hvorfor skal han med frem til et hjørne?

Han ender med at løbe tilbage og ud af position begår et frispark som fører senere til målet.

Hold nu for pokker din plads så vi for en gangs skyld kan spille hjemmebane kamp uden at frygte et pointtab de sidste 5 min.

Ramos og hans freelancer attitude kan være rigtigt irriterende. Men Varane taber jo også sin markering fuldstændigt.

DC19

6 år 9 måneder siden #41 af Bismo
Isco har godt nok været ringe siden han kom på..
Følgende bruger(e) sagde tak: Chamartin

6 år 9 måneder siden #42 af elle44
Tag Isco ud igen. Bedre med 10 mand.

6 år 9 måneder siden #43 af mohbar
Klart mere sammenhæng nu hvor james we inde. Fatter ikke han kom ind tidligere end Isco så vi kunne få mere possession!

Isco har ikke lavet en eneste rigtig ting endnu

6 år 9 måneder siden #44 af mohbar
Sådan James! Så kan Zidane snart lære det ;)
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

6 år 9 måneder siden #45 af Sahinovic

mohbar skrev: Klart mere sammenhæng nu hvor james we inde. Fatter ikke han kom ind tidligere end Isco så vi kunne få mere possession!

Isco har ikke lavet en eneste rigtig ting endnu

Og udover målet, så har James også været pivelendig at se på med den ene mislykkede bold i dybden efter den anden.

Florentino Pérez

6 år 9 måneder siden #46 af longwind
Må indrømme at jeg elsker Casemiro når kampen bliver hård, som det er tilfældet i dag. Det passer ham perfekt, og det er så tydeligt at han elsker det. Han er jo faktisk overalt de sidste 10 minutter, og den der "så kom da"-attitude klæder ham sgu :D
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

6 år 9 måneder siden #47 af elle44
Puha. Generelt en god kamp. Granada har vel ikke en eneste chance fra åbent spil. Og stort set alle spiller Mindst en godkendt kamp. Kroos udskiftningen var et stort tab, da han simpelthen er fremragende for tiden. Det er et problem at vi skal bruge én udskiftning pga skader i hver kamp. En Jovic scoring idag, inden landskampspausen, havde været vigtigt.

Jeg forstår godt hvorfor Zidane skifter Isco ind, vi er foran 3-0 og det vil være fint at få Isco i gang.

6 år 9 måneder siden #48 af Lars1991
Selvom jeg undrede mig over hans startplads, så spiller Valverde jo hans bedste kamp i Real trøjen! Kan ikke se ham få en stor rolle på det her hold på længere sigt, men det jo bare en type som vi ellers ikke har og især i dag giver det jo bare pote. Dejligt at se hans arbejdsraseri og gode taklinger.

Leveret af Kunena Forum