Carlos Carpio, Marca: Real Madrid indledte vejen mod et nederlag fra det øjeblik, hvor Zidane offentliggjorde startopstillingen. +++ Antonio Romero, AS: Isco er ikke god nok til at spille i Real Madrid eller nogen andre steder. +++ Álvaro Benito i AS: Man skal forvente meget mere af Jovic, som var usynlig mod Mallorca. Det gælder også for Isco, som bør genfinde den bedste version af sig selv. +++ Borja Mazarro, El Chiringuito: Real Madrid-ledelsen tænker allerede på Mourinho. +++ Mijatovic om Mallorcas mål: Det er det smukkeste, som kan ske for en angriber, hvor han løber mod en bakkende forsvarer. Så bliver det rigtig let for en angriber, særligt når han er hurtig som Lago. +++ Roberto Palomar, Marca: Denne sæsons trup er et dårligt samlet møbel. +++

Optakt: Real Madrid - Granada, LaLiga, 8. spillerunde

2 uger 2 dage siden #25 af elle44

Kiwes skrev:

-#7- skrev: For fanden ind i helvede Casemiro din kæmpe idiot.

EDIT: Den gik..

Jeg synes ikke han gjorde noget galt? At rulle over en modstanders fold kan da for helvede ikke give gult.

Det eneste han gør galt er, at han ruller rundt, hvilket selvfølgelig er pinligt. Men hvis han skal have gult, skulle det være for en hævnaktion, hvilket det åbenlyst ikke er. Eller i hvert fald ikke som jeg ser det.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 uger 2 dage siden #26 af longwind
Fremragende forarbejde af Valverde igen.

2 uger 2 dage siden #27 af -#7-
Så var der alligevel lidt kræfter tilbage i de gamle kroatiske stænger, wow.

Valverde er sgu også et friskt pust til den midtbane.

"Once, when I was duck hunting with Bear Bryant, he shot at one, yet it kept flying. 'John,' he said, 'there flies a dead duck.' Now, that's confidence." - John McKay

2 uger 2 dage siden #28 af elle44
Synes dommeren har været komplet elendig hele kampen igennem
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

2 uger 2 dage siden #29 af ElMadrid
Hazard.. Spil den nu for pokker. Benz var jo fuldstændig fri.

2 uger 2 dage siden #30 af elle44
Og målmandsfarcen fortsætter...
Følgende bruger(e) sagde tak: Chamartin

2 uger 2 dage siden #31 af Kiwes
Hvad er der med målmænd i Real Madrid - er de bare alle helt igennem elendige!?
Ja der jo ikke meget andet at gøre end at give ham 1.
Sidste redigering: 2 uger 2 dage siden ved Kiwes.

2 uger 2 dage siden #32 af longwind
Det er sgu ærgerligt, han har ellers virket så selvsikker.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

2 uger 2 dage siden #33 af Bismo
Isco i stedet for Hazard.. wtf..

2 uger 2 dage siden #34 af -#7-

elle44 skrev: Og målmandsfarcen fortsætter...

Sjovt nok synes jeg Areola er langt bedre på bolden end Courtois. Men nu ved jeg sgu ikke lige...

"Once, when I was duck hunting with Bear Bryant, he shot at one, yet it kept flying. 'John,' he said, 'there flies a dead duck.' Now, that's confidence." - John McKay

2 uger 2 dage siden #35 af ElMadrid

elle44 skrev: Synes dommeren har været komplet elendig hele kampen igennem

Og nu dømmer han også straffe. Jeg har ikke noget imod han dømmer den. Men så skulle Bale jo også har haft straffe for en meget lignende situation i 1.halvleg.

2 uger 2 dage siden #36 af fiatten
Valverde ser ud til at være en boks-til-boks spiller og et kæmpe energibundt. Men han er godt nok dårlig teknisk.
Men dog er det ham der skaber modric’s mål et eller andet sted. Og også ham der assisterede hazards mål.
Man må lige se tiden an, det kan være Zidane ser noget som vi andre ikk ser i Valverde. Jeg giver den 4-5 kampe før jeg konkluderer noget med Valverde

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.