Optakt: Real Madrid - Real Sociedad, Copa del Rey, kvartfinale
Ramos4 skrev: Vinicius er god igen i dag, men der er bare intet slutprodukt overhovedet.
Nå, ud med James og ind med Modric.
Han lagde da et par anstændige indlæg til Benz og Marcelo. Klart MOTM indtil videre.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Vi kunne måske spille en ok defensiv kanp hvis én eller to af ovenstående spillere blev sparet... Men opstillingen Idag er måske en tand for optimistisk, vi må se i anden halvleg.
Uanset resultatat synes jeg det er fint at der bliver sparet i cuppen da jeg ikke synes truppen er god nok til at vi kan vinde det hele i år, så det er vigtigere at fokusere på ligaen.
Kiwes skrev: Valverde kan ikke spille Casemiro rolle. James skal ud og Modric ind. Militao og Nacho har begge været håbløse elendige. Vini spiller rigtig godt!
Enig ifht Valverde, vi skal have en bedre løsning til den defensive midtbane næste season, fede er bedre tjent med at ligge længere fremme...
Synes ikke Nacho er så skidt som resten af vires forsvar, Militao er ringe idag, Marcelo spiller som altid i slowmotion, og Ramos rammer heller ikke sit tip niveau...derimod har Nacho haft flere gode løb op ad kanten(ikke hans skyld at james når at smiden den væk inden han blir spillet fri)
Nacho gør det ok, på hans dårligste position (han er langt bedre på Venstre back)
Donde está la biblioteca?
nono skrev:
Kratmus skrev: 2 ting.
1. Vi skal være glade for, at Real Sociadad sætter sin lid i angrebet til en svensker.
2. Jeg ser det fra mobilen via dårlig kvalitet, men er der ikke straffe til Vinicius i de døende minutter, eller er der for lidt kontakt?
Det lignede ikke et straffe i selve situationen, men i langsom gengivelse undrede det mig at VAR ikke dømte den.
Tak, det syntes jeg egentlig også. Men den blev nok vurderet for tynd. Uden for feltet var den vel blevet dømt, hvis dommeren havde set det.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Ramos4 skrev:
Jakobsif555 skrev: Av en skidt halvleg af mange spillere! Ramos og Militao sammen er en tikkende bombe! James er helt væk. Marcelo laver mange fejl, selvom han dog deltager i spillet modsat Nacho. Kroos spiller ikke dårligt, men rammer heller ikke det høje niveau vi kender ham fra.
Vivi gør det fortrinligt og synes Brahim gør det fint, men får ikke mange bolde at lege med på højrekanten.
Og Areola har jeg allerede givet min mening om, selvom de fleste vidst ikke var enige :-)
Ud med James og ind med Modric eller Isco, så skal vi nok komme tilbage!
Ramos skal konstant dække for Marcelo. Når vi så presser højt, så ender Ramos nogen gange på skovtur langt fremme. Men det hele starter med at Marcelo ikke kan placere sig ordentligt eller løbe med hjem.
Militao er helt skidt.
Det starter vel ved, at Ramos er elendig til at dække op! Ramos vælger selv at gå på skovtur. Det er hverken Marcelo, Nacho eller Militao’s skyld. Han bringer altid sig selv i latterlige situationer, fordi han kun kigger på bolden i stedet for rummet han efterlader.
Se chancen i højre side, hvor Ramos efterlader Isak helt alene inde foran mål, hvor kun en dårlig berøring fra hans side er grunden til der ikke er mål.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Bismo skrev:
Ramos4 skrev: Vinicius er god igen i dag, men der er bare intet slutprodukt overhovedet.
Nå, ud med James og ind med Modric.
Han lagde da et par anstændige indlæg til Benz og Marcelo. Klart MOTM indtil videre.
Enig! Vini er banens bedste i 1. Halvej
Dios skrev:
Ramos4 skrev:
Jakobsif555 skrev: Av en skidt halvleg af mange spillere! Ramos og Militao sammen er en tikkende bombe! James er helt væk. Marcelo laver mange fejl, selvom han dog deltager i spillet modsat Nacho. Kroos spiller ikke dårligt, men rammer heller ikke det høje niveau vi kender ham fra.
Vivi gør det fortrinligt og synes Brahim gør det fint, men får ikke mange bolde at lege med på højrekanten.
Og Areola har jeg allerede givet min mening om, selvom de fleste vidst ikke var enige :-)
Ramos skal konstant dække for Marcelo. Når vi så presser højt, så ender Ramos nogen gange på skovtur langt fremme. Men det hele starter med at Marcelo ikke kan placere sig ordentligt eller løbe med hjem.
Militao er helt skidt.
Det starter vel ved, at Ramos er elendig til at dække op! Ramos vælger selv at gå på skovtur. Det er hverken Marcelo, Nacho eller Militao’s skyld. Han bringer altid sig selv i latterlige situationer, fordi han kun kigger på bolden i stedet for rummet han efterlader.
Se chancen i højre side, hvor Ramos efterlader Isak helt alene inde foran mål, hvor kun en dårlig berøring fra hans side er grunden til der ikke er mål.
Det er nok lidt to forskellige faser af spillet vi snakker om.
Men Ramos er desværre aldrig god i de små kampe. Han bliver altid for complacent.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
longwind skrev: Det er midtbanekonstellationen der slet ikke fungerer, så alle kommer til at se skidt ud. Det er tydeligt, at rollefordelingen ikke er på plads. Når James bliver ved med at komme i feltet så er der da noget helt galt.
Synes måske også at man bør give James en lille smule snor. Han har været dårlig, men det er trods alt også hans første kamp tilbage fra en skade. Der var vel ingen der forventede en brandkamp af ham.
James har efter min mening fået snor nok, han havde 2-3 acceptable kampe i starten af seasonen, men siden da har han været komplet håbløs, og vi ka ikke acceptere at tabe en kamp mod Sociedad bare fordi han skal have spilletid...efter min mening er han vores største problem iaften, vores midtbane fungere slet ikke med ham, og ud over et skud på mål han han ødelagt alt hvad han ellers har været i nærheden af...jeg håber det er hans sidste kamp i den hvide trøje!
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Dios skrev:
Ramos4 skrev:
Militao er helt skidt.
Det er dog ikke Ramos' skyld at Militao laver tonsvis af individuelle fejl i dag.
Florentino Pérez